Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096358/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. 1 Maja 11
w Knurowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7781ed7a-275b-48a5-9908-4428f16f8e401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części pomieszczeń Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. 1 Maja 11w Knurowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7781ed7a-275b-48a5-9908-4428f16f8e40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026069/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wykonanie remontu części pomieszczeń Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. 1 Maja w Knurowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 415288,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Demontaż i montaż ścian wewnętrznych działowych.
2) Demontaż istniejącej posadzki w garażu i pomieszczeniach pomocniczych.
3) Demontaż istniejącego kanału samochodowego.
4) Osadzenie nowego prefabrykowanego kanału samochodowego.
5) Wykonanie podbudowy pod posadzkami.
6) Wykonanie nowych posadzek.
7) Prace wykończeniowe w obrębie podłóg, ścian i sufitów.
8) Montaż podstawowych urządzeń użytkowych – przyborów i osprzętu instalacji wewnętrznych.
9) Wykonanie instalacji sanitarnych (wod.-kan.).
10) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej.
11) Zmiany w obrębie stolarki drzwiowej.
12) Roboty towarzyszące, roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, transport odpadów itp.).
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
4. Podanie typów urządzeń, kart katalogowych, opisów, rysunków oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.
5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno – eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w SWZ i jej załącznikach. Zmiana któregokolwiek z urządzeń, elementów, materiałów itd. winna uwzględniać wszystkie parametry techniczne, które są istotne z punktu widzenia działania obiektu jako całości, a także konkretne ograniczenia architektoniczno – konstrukcyjne oraz zagospodarowania terenu.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45432210-9 - Wykładanie ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512278,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512278,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEN-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380703649
7.3.3) Ulica: Gajowa 68
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512278,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) termin rozpoczęcia robót: do 3 dni od daty przekazania placu budowy,
2) termin zakończenia przedmiotu umowy: do 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przebudowa centralnej sterylizatorni w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o. w lokalizacji przy ul. Niepodległości 8 w Knurowie
- Budowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 921 (ul. Dworcowa) w Knurowie na tereny inwestycyjne
- Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie strażaków OSP dla Gminy Knurów
- Remont pokrycia dachu w MSP7 w Knurowie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP II
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Remont pomieszczeń administracyjnych oraz utylizacja murku na patio w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. im. K. Lipińskiego w Lublinie
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja Żłobka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.