eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Rozbudowa Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie o nowy budynek wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Rozbudowa Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w
Grębaninie o nowy budynek wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu - Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627828900

1.5.8.) Numer faksu: 627828901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Rozbudowa Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w
Grębaninie o nowy budynek wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu - Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b425007d-ac1f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017357/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Inspektor nadzoru na: Rozbudowę istniejącego Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie o nowy budynek wraz z łącznikiem oraz przebudowa istniejącego budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098567/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AB.272.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152845,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Rozbudowa Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie o nowy budynek wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu”-
Etap I cześć I i II.
2.Zakres robót Etapu I części I zawiera przedmiar robót od pozycji 1 do 127, natomiast zakres robót Etapu I części II zawiera przedmiar robót od pozycji 1 do 1196.
Uwaga zakres rzeczowy robót nie ulega zmianie, tylko został podzielny na dwa zakresy robót (części )
3. Podstawowy zakres robót: Zakres Etapu I określa przedmiar robót.
4. Dokumentacja techniczna na powyższe zadanie została wykonana przez: Firmą C+HO AR Sp. z o.o. ze siedzibą w
Szczecinie, ul. Józefa Sowińskiego 24, 70-236 Szczecin,
5.Pełna dokumentacja projektowa znajduje się na platformie zakupowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno Pn. „Rozbudowa Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie o nowy budynek wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu - Etap I„ AB.272.6.2022
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru to świadczenie usług związanych z zarzadzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji powyższych robót budowlanych a także współpracę z Zamawiającym w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót, realizacji zadań zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
Wykonawca wyłoniony w niniejszym postepowaniu będzie odpowiedzialny za:
- pełnienie funkcji inspektowa nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy prawo budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną, STWiORB oraz zgłoszeniem robót /decyzją,
- wpieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań.

6. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia
7. Inspektor Nadzoru jako Przedstawiciel Zamawiającego, działa w jego imieniu i na jego rzecz, odpowiada za kompleksową i terminową realizację zadań zgodnie z przepisami:
1) Prawa Budowlanego,
2) Prawa Zamówień Publicznych,
3) Warunków określonych w Umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą,
4) Warunkami Kontraktu o współfinansowanie dla robót budowlanych niezbędnych dla realizacji projektu/ Jeżeli dotyczy/,
5) Kodeksu Cywilnego,
6) Warunkami określonymi w dokumentach SWZ.
Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumentację projektową na podstawie której realizowane będzie wykonanie robót budowlanych dla powyższego zadana .
8.Planowany termin zakończenia robót budowlanych przewiduje się do 19- tu m-cy od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91635,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274167,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91635,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projektowanie Nadzór Budowlany, Wycena Nieruchomości WIESŁAW JÓZEF HAJDUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510017765

7.3.3) Ulica: Biała Rządowa nr 7

7.3.4) Miejscowość: Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 98-350

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91635,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.