eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaSerwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021-2024



Ogłoszenie z dnia 2021-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655402605

1.5.8.) Numer faksu: 655402607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e22348e-ad02-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046400/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPSK.01.I.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211160,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) usługa wynajmu odzieży roboczej, która obejmuje: a) uszycie odzieży dla pracowników, spełniającej parametry zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dostarczenie jej do Zamawiającego w terminie: - do 4 tygodni od dnia podpisania umowy - odzież podlegająca wymianie zgodnie z aktualnym Harmonogramem wymiany odzieży, stanowiącym załącznik do Umowy. Załącznikiem do niniejszej SWZ jest Harmonogram wymiany odzieży aktualny na dzień 23.04.2021 r. - według Harmonogramu wymiany odzieży - pozostała odzież; - do 15 dni roboczych od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o zatrudnieniu nowego pracownika, dokonanego na adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu i zawierającego wymiary pracownika; Zamawiający najpóźniej do 3 dni od dnia podpisania umowy przekaże Wykonawcy wymiary pracowników (pierwsza dostawa). b) wynajem odzieży roboczej dla pracowników Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o. o. w następującym asortymencie: bluza/polar granatowy ze wstawkami z materiału fluorescencyjnego żółtego z odblaskami (męska lub unisex); bluza/polar granatowy ze wstawkami z materiału fluorescencyjnego żółtego z odblaskami (damska lub unisex); bluza/polar granatowy (męska lub unisex); bluza/polar granatowy z logo zakładu pogrzebowego; spodnie ogrodniczki granatowe ze wstawkami z materiału fluorescencyjnego żółtego z odblaskami (męskie lub unisex); spodnie ogrodniczki granatowe z odblaskami (męskie lub unisex); spodnie ogrodniczki granatowe z odblaskami (damskie lub unisex); spodnie ogrodniczki granatowe (męskie lub unisex); koszulka/T-shirt fluorescencyjny żółty z odblaskami (męskie lub unisex); koszulka/T-shirt fluorescencyjny żółty z odblaskami (damskie lub unisex); koszulka/T-shirt niebieska/granatowa; koszula polo niebieska/granatowa; czapka z daszkiem; fartuch prosty-za kolano (męski lub unisex); fartuch wcięty-za kolano (damski lub unisex); fartuch wcięty-do kolan (damski lub unisex); kurtka ocieplana z odpinaną kamizelką ze wstawkami z materiału fluorescencyjnego żółtego z odblaskami (męska lub unisex); kurtka ocieplana z odpinaną kamizelką ze wstawkami z materiału fluorescencyjnego żółtego z odblaskami (damska lub unisex); kurtka ocieplana z odpinaną kamizelką; kurtka ocieplana; c) dostarczanie transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej przy ul. Daszyńskiego 10 we Wschowie nowej odzieży roboczej wprowadzanej do użytkowania u Zamawiającego i przekazywanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego na podstawie odpowiedniego wykazu, zawierającego w szczególności: oznaczenie odzieży imieniem i nazwiskiem pracownika oraz indywidualnym nr odzieży; d) dostawa odzieży nowej zamiennej w razie jej naturalnego zużycia lub zniszczenia, np. skurczenie/zmniejszenie rozmiaru podczas prania świadczonego w ramach serwisu; e) dokonanie korekty rozmiaru ubrania (zwężenie/poszerzenie ubrania) lub uszycie ubrania w nowym rozmiarze w przypadku zmian fizycznych pracownika nie częściej niż 1 raz na 12 miesięcy; 2) serwis wynajętej odzieży roboczej oraz odzieży stanowiącej własność Zamawiającego, obejmujący: a) pranie, czyszczenie, dezynfekcja, suszenie, prasowanie/wygładzanie, konserwacja itp. b) odbiór i dostawa odzieży transportem Wykonawcy i na jego koszt raz w tygodniu w ustalonym i stałym dniu, z i do budynków działów Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o. o., zlokalizowanych przy ul. Polnej 3, ul. Kaz. Wielkiego 24, ul. Kaz. Wielkiego 24a we Wschowie (67-400) i sortowanie jej do szafek pracowników w przypadku odzieży wcześniej używanej przez pracowników Zamawiającego; 3) naprawa uszkodzonej odzieży wynajętej od Wykonawcy oraz odzieży stanowiącej własność Zamawiającego, obejmująca czynności takie jak: przyszycie guzików, wymiana nap, naprawa drobnych uszkodzeń tkaniny, rozdarć, naprawa zamków, wymiana zamków, zmiana etykiety itp., w terminie do 14 dni roboczych od daty przekazania Wykonawcy do naprawy uszkodzonej odzieży;

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych

98311000-6 - Usługi odbierania prania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170852,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639651,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170852,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Rental Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992490039

7.3.3) Ulica: Ślężna 118

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-111

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170852,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.