Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087207/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00094226/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00095186/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-25
- 2021/BZP 00098135/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU DO BADAŃ I ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341411727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniecka 49
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 412 94 50
1.5.8.) Numer faksu: 54 412 94 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmagos@szpital.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU DO BADAŃ I ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e772f47-cf51-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003176/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Sali endoskopowej Oddziału Wewnętrznego II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087207/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/29/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 313480,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu do badań i zabiegów endoskopowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z podziałem na 3 części:Część 1. Drobny sprzęt do badań endoskopowych.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.1 - 2.3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 107650,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu do badań i zabiegów endoskopowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z podziałem na 3 części:Część 2. Test ureazowy do wykrywania Helicobakter Pylori.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.1 - 2.3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 7400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu do badań i zabiegów endoskopowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z podziałem na 3 części:Część 3. Klipsy hemostatyczne i papilotomy igłowe.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.1 - 2.3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 156250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76123,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76123,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76123,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARIMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990202964
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki nr 115, lok.4U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-442
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76123,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzuca w zakresie Części nr 2. Test ureazowy do wykrywania Helicobakter Pylori, ofertę Wykonawcy LENCOMM Trade International Sp. z o.o. ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający na etapie badania i oceny ofert, powziął wątpliwość, czy zaoferowany przedmiot zamówienia w Części nr 2. Test ureazowy do wykrywania Helicobakter Pylori, spełnia wymogi postawione w SWZ oraz w odpowiedziach na pytanie nr 17 i 18 z dnia 29.06.2021r. Wykonawca pismem z dnia 21.07.2021r. przedłożył wyjaśnienia, w którym potwierdza, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ. Jednak Zamawiający podtrzymał swoje wątpliwości, z uwagi na to, iż posiada wiedzę z wcześniejszego postępowania jakie przeprowadzał,w których Wykonawca zaoferował ten sam produkt o tym samym kodzie GH230391, który nie spełnia wymagań opisanych przez Zamawiającego, gdyż jest testem suchym. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wobec powyższego odrzucenie stało się zasadne.
Zamawiający odrzuca w zakresie Część nr 2. Test ureazowy do wykrywania Helicobakter Pylori, ofertę Wykonawcy NEOMED BARBARA STAŃCZYK Kajki 18, 05-501 Piaseczno na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 uPzp, gdyż Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 307 ust. 2 i 3 uPzp na przedłużenie terminu związania ofertą.
Uzasadnienie faktyczne i prawne : Zamawiający zgodnie z art. 307 ust. 2 i 3 uPzp (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) pismem z dnia 30.07.2021 r. wnioskował do wszystkich wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu o przedłużenie terminu związania ofertą.
Odpowiedź na powyższą prośbę należało przesłać elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek do dnia 04.08.2021 r. Zamawiający zaznaczył, iż
w wypadku nieudzielenia odpowiedzi Zamawiający uzna, iż Wykonawca NIE wyraża zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca NEOMED BARBARA STAŃCZYK Kajki 18, 05-501 Piaseczno. do dnia 04.08.2021 r. nie udzielił odpowiedzi na powyższe pismo.
Zgodnie z art. 307 ust. 3 przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 2, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wobec powyższego zasadnym jest odrzucenie oferty Wykonawcy NEOMED BARBARA STAŃCZYK Kajki 18, 05-501 Piaseczno na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 uPzp w związku za art. 266 uPzp, gdyż Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 307 ust. 2 i 3 na przedłużenie terminu związania ofertą.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzuca w zakresie Część nr 3. Klipsy hemostatyczne i papilotomy igłowe, ofertę Wykonawcy BOSTON Scientific Polska Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp gdyż Wykonawca nie dołączył do oferty Formularza ofertowego.
Uzasadnienie faktyczne i prawne : Zgodnie z zapisami SWZ tj. rozdziałem IX Dokumenty i Oświadczenia, jakich wymaga Zamawiający, Wykonawca był zobowiązany złożyć z ofertą Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający badając ofertę powziął informację, że Wykonawca złożył formularz asortymentowo – cenowy w zakresie Części Nr 3, natomiast brak jest formularza ofertowego. Wobec tego Zamawiający posiada wiedzę w zakresie jakiej części i jaką cenę Wykonawca zaoferował. Jednakże w formularzu ofertowym Wykonawca wykazuje inne istotne dane. Ważnym elementem przy złożeniu oferty jest termin dostawy, który w tym przypadku stanowi kryterium oceny ofert. Jest to niezbędne do oceny oferty, której Zamawiający nie mógł dokonać bez określonego w ofercie ww. terminu. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakres oczekiwanych przez Zamawiającego informacji, jakie należało podać w szczegółowym formularzu ofertowym, jednoznacznie wskazuje, że formularz ten stanowi treść oferty. Wobec powyższego zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. W związku z tym odrzucenie stało się zasadne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość części:42 180,00 PLN
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części nr 1a. Drobny sprzęt do badań endoskopowych na mocy art. 255 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019.2019). Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia Części nr 1a. Drobny sprzęt do badań endoskopowych jest brak oferty niepodlegającej odrzuceniu oraz brak wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Budowa ogrodzenia części terenu Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawa aparatu USG na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy medycznych, w tym: medyczne aparaty oddechowe, dreny, wyroby z fizeliny, kaniule, rampy
- ZAKUP I DOSTAWA VIDEOGASTROSKOPU ORAZ VIDEOKOLONOSKOPU
- Dostawa sprzętu i narzędzi do zabiegów endoskopowych
- "Dostawa sprzętu ginekologiczno - położniczego oraz endoskopowego do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie"
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.