eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU DO BADAŃ I ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU DO BADAŃ I ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341411727

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieniecka 49

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 412 94 50

1.5.8.) Numer faksu: 54 412 94 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmagos@szpital.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU DO BADAŃ I ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e772f47-cf51-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003176/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Sali endoskopowej Oddziału Wewnętrznego II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087207/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/29/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 313480,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu do badań i zabiegów endoskopowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z podziałem na 3 części:
Część 1. Drobny sprzęt do badań endoskopowych.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.1 - 2.3 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 107650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu do badań i zabiegów endoskopowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z podziałem na 3 części:
Część 2. Test ureazowy do wykrywania Helicobakter Pylori.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.1 - 2.3 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 7400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu do badań i zabiegów endoskopowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z podziałem na 3 części:
Część 3. Klipsy hemostatyczne i papilotomy igłowe.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.1 - 2.3 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 156250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76123,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76123,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76123,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARIMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990202964

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki nr 115, lok.4U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-442

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76123,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca w zakresie Części nr 2. Test ureazowy do wykrywania Helicobakter Pylori, ofertę Wykonawcy LENCOMM Trade International Sp. z o.o. ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający na etapie badania i oceny ofert, powziął wątpliwość, czy zaoferowany przedmiot zamówienia w Części nr 2. Test ureazowy do wykrywania Helicobakter Pylori, spełnia wymogi postawione w SWZ oraz w odpowiedziach na pytanie nr 17 i 18 z dnia 29.06.2021r. Wykonawca pismem z dnia 21.07.2021r. przedłożył wyjaśnienia, w którym potwierdza, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ. Jednak Zamawiający podtrzymał swoje wątpliwości, z uwagi na to, iż posiada wiedzę z wcześniejszego postępowania jakie przeprowadzał,w których Wykonawca zaoferował ten sam produkt o tym samym kodzie GH230391, który nie spełnia wymagań opisanych przez Zamawiającego, gdyż jest testem suchym. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wobec powyższego odrzucenie stało się zasadne.

Zamawiający odrzuca w zakresie Część nr 2. Test ureazowy do wykrywania Helicobakter Pylori, ofertę Wykonawcy NEOMED BARBARA STAŃCZYK Kajki 18, 05-501 Piaseczno na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 uPzp, gdyż Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 307 ust. 2 i 3 uPzp na przedłużenie terminu związania ofertą.

Uzasadnienie faktyczne i prawne : Zamawiający zgodnie z art. 307 ust. 2 i 3 uPzp (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) pismem z dnia 30.07.2021 r. wnioskował do wszystkich wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu o przedłużenie terminu związania ofertą.
Odpowiedź na powyższą prośbę należało przesłać elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek do dnia 04.08.2021 r. Zamawiający zaznaczył, iż
w wypadku nieudzielenia odpowiedzi Zamawiający uzna, iż Wykonawca NIE wyraża zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca NEOMED BARBARA STAŃCZYK Kajki 18, 05-501 Piaseczno. do dnia 04.08.2021 r. nie udzielił odpowiedzi na powyższe pismo.
Zgodnie z art. 307 ust. 3 przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 2, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wobec powyższego zasadnym jest odrzucenie oferty Wykonawcy NEOMED BARBARA STAŃCZYK Kajki 18, 05-501 Piaseczno na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 uPzp w związku za art. 266 uPzp, gdyż Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 307 ust. 2 i 3 na przedłużenie terminu związania ofertą.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca w zakresie Część nr 3. Klipsy hemostatyczne i papilotomy igłowe, ofertę Wykonawcy BOSTON Scientific Polska Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp gdyż Wykonawca nie dołączył do oferty Formularza ofertowego.

Uzasadnienie faktyczne i prawne : Zgodnie z zapisami SWZ tj. rozdziałem IX Dokumenty i Oświadczenia, jakich wymaga Zamawiający, Wykonawca był zobowiązany złożyć z ofertą Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający badając ofertę powziął informację, że Wykonawca złożył formularz asortymentowo – cenowy w zakresie Części Nr 3, natomiast brak jest formularza ofertowego. Wobec tego Zamawiający posiada wiedzę w zakresie jakiej części i jaką cenę Wykonawca zaoferował. Jednakże w formularzu ofertowym Wykonawca wykazuje inne istotne dane. Ważnym elementem przy złożeniu oferty jest termin dostawy, który w tym przypadku stanowi kryterium oceny ofert. Jest to niezbędne do oceny oferty, której Zamawiający nie mógł dokonać bez określonego w ofercie ww. terminu. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakres oczekiwanych przez Zamawiającego informacji, jakie należało podać w szczegółowym formularzu ofertowym, jednoznacznie wskazuje, że formularz ten stanowi treść oferty. Wobec powyższego zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. W związku z tym odrzucenie stało się zasadne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w dniu 29.06.2021r. dokonał modyfikacji SWZ poprzez wydzielenie z Części nr 1 Drobny sprzęt do badań endoskopowych poz.5, 6, 8, 15 i utworzenie oddzielnego pakietu tj. Części nr 1a Drobny sprzęt do badań endoskopowych.
Wartość części:42 180,00 PLN
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części nr 1a. Drobny sprzęt do badań endoskopowych na mocy art. 255 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019.2019). Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia Części nr 1a. Drobny sprzęt do badań endoskopowych jest brak oferty niepodlegającej odrzuceniu oraz brak wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.