eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra › Dostawę sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawę sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.4.2.) Miejscowość: Bystra

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.4.7.) Numer telefonu: 334991810

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189091

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00176905/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach realizacji projektu „Optymalizacja zabezpieczenia prognozowanych potrzeb na świadczenia hospitalizacyjne w zakresie chorób układu oddechowego w województwie śląskim poprzez przebudowę, modernizację oraz doposażenie kompleksu budynków na potrzeby oddziałów pulmonologicznych z pododdziałem chemioterapii nowotworów Centrum Pulmonologii Torakochirurgii w Bystrej” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. W zakresie Części / Pakietu nr 2: Wyposażenie technologiczne – DOZOWNIKI, KOSZE I INNE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w załączniku nr 2 - 2.2 – formularz asortymentowo-cenowy do niniejszej SWZ oraz posiadające właściwości i spełniające co najmniej wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ – Opis wymagań dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, zmontowanie, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotu zamówienia, a także na wniosek Zamawiającego instruktaż wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie prawidłowej obsługi i właściwej eksploatacji wyposażenia.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisami wyspecyfikowanymi
w zał. nr 2 do niniejszej SWZ oraz posiadać właściwości i spełniać wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ, musi być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją (element podlegający ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ)
Uwaga! Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy elementów wyposażenia/sprzętu, zaś na wymienione elementy wyposażenia/sprzęt gwarancja biegnie od nowa, tj. od następnego dnia po podpisaniu protokołu z usunięcia wad lub wymiany.
Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieużywany (nawet do celów prezentacyjnych), kompletny i w pełni sprawny. Musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji przeznaczenia, musi być wolny od wad fizycznych (materiałowych, konstrukcyjnych, montażowych) i prawnych, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym o ogólnym bezpieczeństwie produktu, posiadać wymaganą wytrzymałość mechaniczną oraz w miarę potrzeby, odporność na obciążenia, którym jest poddawany podczas użytkowania,
Asortyment musi posiadać wystawioną ważną Deklarację Zgodności, a także być oznakowany znakiem CE.
Dostawy wyposażenia / sprzętu oraz montaż odbywać się będą każdorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym konkretnego terminu dostawy.
Zamawiający wymaga, by Wykonawca określił w ofercie cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SWZ, warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego odnoszące się do przedmiotu zamówienia (elementy podlegające ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ).
Dostawca zobowiązany jest przy dostawie przedmiotu umowy dostarczyć Zamawiającemu katalogi/ulotki informacyjne producenta/dystrybutora, instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego przedmiotu umowy. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie nie odebraniem dostarczanego towaru.
Dostawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca dostawy i montażu przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem przy wnoszeniu i montażu elementów wyposażenia,
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku powstałych na terenie dostawy zabrudzeń, uszkodzeń i/Iub awarii wynikłych z jego winy. Dostawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, zainstalowania oraz uruchomienia przedmiotu umowy, a także zobowiązany jest (w zależności od potrzeby) do jego oznakowania, skręcenia i rozmieszczenia oraz wypoziomowania.
Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania)

Obowiązek uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników. Zamawiający zapewnił dostępność przedmiotu zamówienia dla wszystkich upoważnionych użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, poprzez jego ogólnodostępność.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach realizacji projektu „Optymalizacja zabezpieczenia prognozowanych potrzeb na świadczenia hospitalizacyjne w zakresie chorób układu oddechowego w województwie śląskim poprzez przebudowę, modernizację oraz doposażenie kompleksu budynków na potrzeby oddziałów pulmonologicznych z pododdziałem chemioterapii nowotworów Centrum Pulmonologii Torakochirurgii w Bystrej” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. W zakresie Części / Pakietu nr 2: Wyposażenie technologiczne – DOZOWNIKI, KOSZE I INNE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w załączniku nr 2 - 2.2 – formularz asortymentowo-cenowy do niniejszej SWZ oraz posiadające właściwości i spełniające co najmniej wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ – Opis wymagań dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, zmontowanie, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotu zamówienia, a także na wniosek Zamawiającego instruktaż wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie prawidłowej obsługi i właściwej eksploatacji wyposażenia.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisami wyspecyfikowanymi w zał. nr 2 do niniejszej SWZ oraz posiadać właściwości i spełniać wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ, musi być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją (element podlegający ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ)
Uwaga! Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy elementów wyposażenia/sprzętu, zaś na wymienione elementy wyposażenia/sprzęt gwarancja biegnie od nowa, tj. od następnego dnia po podpisaniu protokołu z usunięcia wad lub wymiany.
Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieużywany (nawet do celów prezentacyjnych), kompletny i w pełni sprawny. Musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji przeznaczenia, musi być wolny od wad fizycznych (materiałowych, konstrukcyjnych, montażowych) i prawnych, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym o ogólnym bezpieczeństwie produktu, posiadać wymaganą wytrzymałość mechaniczną oraz w miarę potrzeby, odporność na obciążenia, którym jest poddawany podczas użytkowania,
Dostawy wyposażenia / sprzętu oraz montaż odbywać się będą każdorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym konkretnego terminu dostawy.
Zamawiający wymaga, by Wykonawca określił w ofercie cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SWZ, warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego odnoszące się do przedmiotu zamówienia (elementy podlegające ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ).
Dostawca zobowiązany jest przy dostawie przedmiotu umowy dostarczyć Zamawiającemu katalogi/ulotki informacyjne producenta/dystrybutora, instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego przedmiotu umowy. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie nie odebraniem dostarczanego towaru.
Dostawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca dostawy i montażu przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem przy wnoszeniu i montażu elementów wyposażenia,
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku powstałych na terenie dostawy zabrudzeń, uszkodzeń i/Iub awarii wynikłych z jego winy. Dostawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, zainstalowania oraz uruchomienia przedmiotu umowy, a także zobowiązany jest (w zależności od potrzeby) do jego oznakowania, skręcenia i rozmieszczenia oraz wypoziomowania.
Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania)

Obowiązek uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników. Zamawiający zapewnił dostępność przedmiotu zamówienia dla wszystkich upoważnionych użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, poprzez jego ogólnodostępność.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-06-06 11:30

Po zmianie:
2022-06-08 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-06-06 12:00

Po zmianie:
2022-06-08 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-07-05

Po zmianie:
2022-07-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.