eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanPRZEBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ – ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRYCZNE IM. OSKARA BIELAWSKIEGO W KOŚCIANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Paderewskiego 1A

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: et@wcn-koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wcn-koscian.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ – ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e1b4e93-4145-4f69-8dc1-0f1506a9eca8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00675572/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa kanalizacji sanitarnej - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1630000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, która stanowi Załącznik nr 1. Dokumentacja projektowa , SWZ oraz istotne postanowienia umowy, określają wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5
3. Prace wykonywane będą na terenie czynnego Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego w Kościanie. W związku z powyższym jakiekolwiek przerwy w dostawie mediów muszą być konsultowane wcześniej z Zamawiającym. Należy je ograniczyć do minimum poprzez zapewnienie dostaw z innych źródeł alternatywnych na koszt Wykonawcy.
4. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonanie zadania wynosi 120 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót. Z uwagi na fakt, iż okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako pozacenowe kryterium oceny ofert, Zamawiający wyznacza maksymalny punktowany okres gwarancji na 121 miesiące od daty sporządzenia końcowego (bez uwag) protokołu odbioru robót. Szczegóły w tym zakresie wskazuje rozdział SWZ - Kryteria oceny ofert. Sposób oceny i badania ofert. Wybór oferty najkorzystniejszej, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Okres rękojmi za wady przedmiotu umowy w przyszłej umowie o zamówienie publiczne ustalony nie może być krótszy niż czas udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
5. Do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku:
1) europejskimi aprobatami technicznymi;
2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi;
3) normami międzynarodowymi i
4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z:
a) polskimi normami;
b) polskimi aprobatami technicznymi;
c) polskimi specyfikacjami technicznymi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie norm równoważnych do w/w norm.
6. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane
zgodnie z:
1) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane,
2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,
3) obowiązującymi w powyższym zakresie normami,
4) ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SWZ) warunkami.
7. Wymagania dokumentacji powykonawczej:
- wszystkie dokumenty w j. polskim lub tłumaczone,
- całość wykonana w dwóch egzemplarzach,
- dodatkowo w kolejnych dwóch egzemplarzach wykonać wszystkie protokoły i oświadczenia,
- dokumentacja powykonawcza musi być posegregowana działami,
- wszystkie strony dokumentacji muszą być ponumerowane,
- w każdym egzemplarzu musi być spis treści,
- na każdej stronie dokumentu, poza oświadczeniami i protokołami, musi być opis gdzie został materiał wbudowany, podpis i pieczątka kierownika budowy, w przypadku kopii lub wydruku pieczątka za zgodność z oryginałem,
- dokumentacja powykonawcza musi być sprawdzona i potwierdzona o poprawnym wykonaniu przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego
- w przypadku braku takiego potwierdzenia złożenie dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu uznaje się za nieskuteczną.
8. Wykonawca na koniec rozliczenia umowy zostanie obciążony kosztami zużycia mediów, które w trakcie realizacji będą olicznikowane. W przypadku braku montażu podliczników, Zamawiający obciąży za ten okres wartościami nominalnymi wyliczonymi z przekrojów.
9. Teren wykonywanych prac należy odpowiednio zabezpieczyć przed osobami postronnymi
10. Na terenie Centrum znajdują się niezinwentaryzowane sieci. Ewentualne uszkodzenie w trakcie prac zobowiązuje do bezzwłocznego usunięcia awarii na koszt Generalnego Wykonawcy.
11. W przypadku wskazywania zaleceń przez producenta urządzeń montowanych przez Wykonawcę należy uznać iż są one konieczne do wykonania zadania i należy je uwzględnić w przedstawianej ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1381290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3085000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1381290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych ECOBUD Jerzy Marciniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7850002934

7.3.3) Ulica: Floriana Marciniaka 8

7.3.4) Miejscowość: Czempiń

7.3.5) Kod pocztowy: 64-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1381290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.