eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WięcborkBudowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22

1.5.2.) Miejscowość: Więcbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 52 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-412c2d4a-956f-4527-9f88-7d86233864f6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-412c2d4a-956f-4527-9f88-7d86233864f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043326/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SB.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 481649,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sypniewo.
Inwestycja będzie prowadzona na podstawie:
1. Decyzji Starosty Sępoleńskiego Nr 6740.190.2021 z dnia 15. 11.2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę w całości budowę zbiornika retencyjnego wraz budową sieci kanalizacji deszczowej. Inwestor w dniu 14.11.2024r. dokonał do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Kraj. zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
2. Decyzji Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Inowrocławiu, znak sprawy: ZBD.ZUZ.1.4210.494.2020. KG z dnia 2.02.2021 r. udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzonego wodnego – zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych i roztopowych.
W skład założeń projektowych wchodzi budowa ziemnego zbiornika retencyjnego o wymiarach 30x50m, objętość wykopu 3 019,00m3. Część wydobytego urobku należy wykorzystać na podniesienie przydatności rolniczej pozostałej cz. działki. Umocnienie skarp – proj. kiszka faszynowa oraz darniowanie. Zbiornik w całości zostanie ogrodzony panelami systemowymi h = 1,50 posadowionymi na podmurówce prefabrykowanej i na zabetonowanych słupkach stalowych. Ogrodzenie będzie wyposażone w bramę wjazdową i furtkę.
Ponadto teren przeznaczony do zainwestowania wymaga wykarczowania zakrzaczeń oraz wycinki drzew (13 szt.) oraz nasadzenie nowych drzew (124 szt.) – Decyzja Burmistrza Więcborka nr 27.2020 z dnia 18.08.2021r.
Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 1 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 193664,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo.
Inwestycja będzie prowadzona na podstawie:
1. Decyzji Starosty Sępoleńskiego Nr 6740.190.2021 z dnia 15. 11.2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę w całości budowę zbiornika retencyjnego wraz budową sieci kanalizacji deszczowej. Inwestor w dniu 14.11.2024r. dokonał do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Kraj. zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
2. Zgłoszenia budowy z dn. 08.114.2021 r. do Wojewody Kujawsko – Pomorskiego pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Sypniewie, gm. Więcbork – lokalizacja w pasie drogi wojewódzkiej nr 189 Złotów – Więcbork. Inwestor w dniu 09.10.2024r. dokonał do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Bydgoszczy zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
W skład założeń projektowych wchodzi budowa:
Lokalizacja w pasie DW 189 Złotów – Więcbork:
- Sieć - rury PCV Ø 500 L= 194,60 m,
- Sieć - rury PCV Ø 200 L= 52,80 m,
1. Wpusty uliczne na stud. osad. betonowych Ø500 mm z osadnikiem kpl.= 11,00,
2. Studnie rewizyjne betowe (inspekcyjne) Ø 1000 mm ze stopniami złazowymi kpl = 6,00,
3. Rura ochronna dwudzielna 100 – 150 mm 24 szt,
4. Rura ochronna stalowa L= 52,80m.
Lokalizacja w terenie pozostałym:
- Sieć - rury PCV Ø 500 L= 119,00 m,
1. Studnie rewizyjne betowe (inspekcyjne) Ø 1000 mm kpl = 1,00,
2. Separator zintegrowany z osadnikiem koalescencyjnym 6/60- 2500 kpl = 1,00,
3. Wylot betonowy prefabrykowany Ø 500 mm szt. 1,00,

UWAGA!!!! Zgodnie z uzgodnieniem ZDW w Bydgoszczy podłączenie wpustów ulicznych wykonać metodą bezwykopową – przeciskiem hydraulicznym.
Rzędne projektowanych studni rewizyjnych i wpustów ulicznych należy dostosować do rzędnych niwelety istniejącej jezdni. Ponadto w zakres zadania wchodzi odtworzenie uszkodzonych części chodnikowej DW (kostka, krawężniki, obrzeża). Projektowana konstrukcja chodnika: kostka betonowa gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm, warstwa odsączająca (piasek) gr. 8cm oraz podbudowa (kruszywa łamane) gr. 15cm.

Szczegółowy opis Części2 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 2 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 398764,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193664,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547213,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193664,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH HURT-TRANS KAWIKO Władysław Szyling

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458

7.3.3) Ulica: Zabartowo

7.3.4) Miejscowość: Zabartowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398764,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398764,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 728533,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398764,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH HURT-TRANS KAWIKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458

7.3.3) Ulica: ZABARTOWO

7.3.4) Miejscowość: ZABARTOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398764,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.