Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00119795/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
- 2025/BZP 00141271/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Więcbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 52 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-412c2d4a-956f-4527-9f88-7d86233864f61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-412c2d4a-956f-4527-9f88-7d86233864f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043326/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119795
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SB.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 481649,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sypniewo.Inwestycja będzie prowadzona na podstawie:
1. Decyzji Starosty Sępoleńskiego Nr 6740.190.2021 z dnia 15. 11.2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę w całości budowę zbiornika retencyjnego wraz budową sieci kanalizacji deszczowej. Inwestor w dniu 14.11.2024r. dokonał do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Kraj. zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
2. Decyzji Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Inowrocławiu, znak sprawy: ZBD.ZUZ.1.4210.494.2020. KG z dnia 2.02.2021 r. udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzonego wodnego – zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych i roztopowych.
W skład założeń projektowych wchodzi budowa ziemnego zbiornika retencyjnego o wymiarach 30x50m, objętość wykopu 3 019,00m3. Część wydobytego urobku należy wykorzystać na podniesienie przydatności rolniczej pozostałej cz. działki. Umocnienie skarp – proj. kiszka faszynowa oraz darniowanie. Zbiornik w całości zostanie ogrodzony panelami systemowymi h = 1,50 posadowionymi na podmurówce prefabrykowanej i na zabetonowanych słupkach stalowych. Ogrodzenie będzie wyposażone w bramę wjazdową i furtkę.
Ponadto teren przeznaczony do zainwestowania wymaga wykarczowania zakrzaczeń oraz wycinki drzew (13 szt.) oraz nasadzenie nowych drzew (124 szt.) – Decyzja Burmistrza Więcborka nr 27.2020 z dnia 18.08.2021r.
Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 1 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.5.) Wartość części: 193664,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo.Inwestycja będzie prowadzona na podstawie:
1. Decyzji Starosty Sępoleńskiego Nr 6740.190.2021 z dnia 15. 11.2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę w całości budowę zbiornika retencyjnego wraz budową sieci kanalizacji deszczowej. Inwestor w dniu 14.11.2024r. dokonał do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Kraj. zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
2. Zgłoszenia budowy z dn. 08.114.2021 r. do Wojewody Kujawsko – Pomorskiego pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Sypniewie, gm. Więcbork – lokalizacja w pasie drogi wojewódzkiej nr 189 Złotów – Więcbork. Inwestor w dniu 09.10.2024r. dokonał do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Bydgoszczy zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
W skład założeń projektowych wchodzi budowa:
Lokalizacja w pasie DW 189 Złotów – Więcbork:
- Sieć - rury PCV Ø 500 L= 194,60 m,
- Sieć - rury PCV Ø 200 L= 52,80 m,
1. Wpusty uliczne na stud. osad. betonowych Ø500 mm z osadnikiem kpl.= 11,00,
2. Studnie rewizyjne betowe (inspekcyjne) Ø 1000 mm ze stopniami złazowymi kpl = 6,00,
3. Rura ochronna dwudzielna 100 – 150 mm 24 szt,
4. Rura ochronna stalowa L= 52,80m.
Lokalizacja w terenie pozostałym:
- Sieć - rury PCV Ø 500 L= 119,00 m,
1. Studnie rewizyjne betowe (inspekcyjne) Ø 1000 mm kpl = 1,00,
2. Separator zintegrowany z osadnikiem koalescencyjnym 6/60- 2500 kpl = 1,00,
3. Wylot betonowy prefabrykowany Ø 500 mm szt. 1,00,
UWAGA!!!! Zgodnie z uzgodnieniem ZDW w Bydgoszczy podłączenie wpustów ulicznych wykonać metodą bezwykopową – przeciskiem hydraulicznym.
Rzędne projektowanych studni rewizyjnych i wpustów ulicznych należy dostosować do rzędnych niwelety istniejącej jezdni. Ponadto w zakres zadania wchodzi odtworzenie uszkodzonych części chodnikowej DW (kostka, krawężniki, obrzeża). Projektowana konstrukcja chodnika: kostka betonowa gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm, warstwa odsączająca (piasek) gr. 8cm oraz podbudowa (kruszywa łamane) gr. 15cm.
Szczegółowy opis Części2 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 2 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 398764,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193664,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547213,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193664,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH HURT-TRANS KAWIKO Władysław Szyling
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458
7.3.3) Ulica: Zabartowo
7.3.4) Miejscowość: Zabartowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398764,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398764,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 728533,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398764,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH HURT-TRANS KAWIKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458
7.3.3) Ulica: ZABARTOWO
7.3.4) Miejscowość: ZABARTOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398764,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Odbiór i termiczna utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań działów Szpitala Powiatowego w Więcborku NOVUM-MED Sp. z o. o.
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brańsku
więcej: Gotowe panele ogrodzeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.