eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomWykonanie usługi przeprowadzenia procesu certyfikacji gospodarki leśnej w systemie FSC dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi przeprowadzenia procesu certyfikacji gospodarki leśnej w systemie FSC dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670080796

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 25 Czerwca 68

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rdlp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi przeprowadzenia procesu certyfikacji gospodarki leśnej w systemie FSC dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8455aab1-28b8-48bd-9e9e-436acd48f1d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00551038/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przeprowadzenie audytu gospodarki leśnej w systemie FSC oraz PEFC dla biura oraz nadleśnictw RDLP w Radomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ.270.2.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160264,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia audytu certyfikacyjnego gospodarki leśnej dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu według standardu FSC (Forest Certification Schemes) oraz 3. letni nadzór nad tym certyfikatem w czasie obowiązywania umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- przeprowadzenie w okresie do dnia 30 czerwca 2025 audytu certyfikującego (głównego) wg systemu FSC oraz wydanie decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania certyfikatu FSC;
- przekazanie Zarządzającemu ważnego certyfikatu (w przypadku wydania decyzji o przyznaniu certyfikatu);
- przeprowadzenie dwóch audytów nadzoru według kryteriów gospodarki leśnej w systemie FSC;
- 3. letni nadzór nad certyfikatem (przez 36 miesięcy od daty wystawienia certyfikatu FSC);
- przeprowadzanie ewentualnych audytów z krótkim terminem powiadomienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90714400-9 - Usługi audytu środowiskowego specyficznego dla danej działalności

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty, których ceny to: 340.095,00 PLN brutto i 333.231,00 PLN brutto.
Kwota, przeznaczona na sfinansowanie zamówienia udostępniona przez Zamawiającego przed otwarciem ofert to 197.125,63 PLN brutto.
Zatem różnica pomiędzy ceną najtańszej oferty, a kwotą zamiarów wynosi 136.105,37 PLN brutto. Zamawiający wykonał czynności mające na celu sprawdzenie możliwości zwiększenia kwoty, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny otrzymanej oferty. Na podstawie przeprowadzonej analizy planu rzeczowo-finansowego oraz stanu faktycznego, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty zamiarów do kwoty oferty z najniższą ceną.
W tej sytuacji Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 PZP: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333231,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340095,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.