eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów"Usługa serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/Amms dla Szpitala w Knurowie Sp. z o. o."



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/Amms
dla Szpitala w Knurowie Sp. z o. o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZPITALI POWIATU GLIWICKIEGO SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241297217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 8

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalpyskowice.com.pl, zamowienia@szpitalknurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalknurow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-744846e0-d03c-4913-a245-64f87de15e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/Amms
dla Szpitala w Knurowie Sp. z o. o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744846e0-d03c-4913-a245-64f87de15e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499619

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ/14/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS produkcji Asseco Poland S. A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania ciągłości działania, serwisu i bezpieczeństwa oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS produkcji Asseco Poland S. A. zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ. Serwis obejmuje systemy informatyczne InfoMedica i AMMS firmy ASSSECO Poland S.A. w zakresie części medycznej oraz administracyjnej.
Zamawiający błędnie opisał przedmiot zamówienia w zakresie:
liczby osób wyznaczonych do wykonywania czynności serwisowych oprogramowania w zakresie poszczególnych modułów.
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Finansowo - Księgowego było 3 osoby, winno być 2 osoby
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Bloku Operacyjnego było 4 osoby, winno być 6 osób
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Apteka/Apteczki było 3 osoby, winno być 4 osoby
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Punkt Pobrań było 6 osób, winno być 7 osób
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Rozliczenia było 4 osoby, winno być 6 osób
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Komercja było 2 osoby, winno być 3 osoby
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Zdarzenia Medyczne / Elektroniczna Dokumentacja Medyczna było 3 osoby, winno być 2 osoby
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Edytor Formularzy +Pisma było 4 osoby, winno być 6 osób.
Na tym etapie postępowania nie jest możliwa korekta/modyfikacja opisu przedmiotu zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe sytuacja spełnia przesłanki unieważnienia określone w art. 255 ust. 6) pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584496,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584496,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.