Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499619/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/Amms
dla Szpitala w Knurowie Sp. z o. o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZPITALI POWIATU GLIWICKIEGO SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241297217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 8
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalpyskowice.com.pl, zamowienia@szpitalknurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalknurow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-744846e0-d03c-4913-a245-64f87de15e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/Ammsdla Szpitala w Knurowie Sp. z o. o.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744846e0-d03c-4913-a245-64f87de15e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499619
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/14/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS produkcji Asseco Poland S. A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania ciągłości działania, serwisu i bezpieczeństwa oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS produkcji Asseco Poland S. A. zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ. Serwis obejmuje systemy informatyczne InfoMedica i AMMS firmy ASSSECO Poland S.A. w zakresie części medycznej oraz administracyjnej.Zamawiający błędnie opisał przedmiot zamówienia w zakresie:
liczby osób wyznaczonych do wykonywania czynności serwisowych oprogramowania w zakresie poszczególnych modułów.
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Finansowo - Księgowego było 3 osoby, winno być 2 osoby
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Bloku Operacyjnego było 4 osoby, winno być 6 osób
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Apteka/Apteczki było 3 osoby, winno być 4 osoby
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Punkt Pobrań było 6 osób, winno być 7 osób
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Rozliczenia było 4 osoby, winno być 6 osób
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Komercja było 2 osoby, winno być 3 osoby
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Zdarzenia Medyczne / Elektroniczna Dokumentacja Medyczna było 3 osoby, winno być 2 osoby
- w zakresie warunku udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa - Obsługa Modułu Edytor Formularzy +Pisma było 4 osoby, winno być 6 osób.
Na tym etapie postępowania nie jest możliwa korekta/modyfikacja opisu przedmiotu zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe sytuacja spełnia przesłanki unieważnienia określone w art. 255 ust. 6) pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584496,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584496,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2026 dla MP-2 w Knurowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2026 dla MP-7 w Knurowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2026 dla MP-12 w Knurowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2026 dla MŻ w Knurowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2026 dla ZSP-1 w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





