Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00113813/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej hali sportowej przy ZST w Cieszynie ul. Frysztacka 48
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bobrecka
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.powiat.cieszyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej hali sportowej przy ZST w Cieszynie ul. Frysztacka 482.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce31851-e47d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002838/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Poprawa efektywności energetycznej hali sportowej przy ZST w Cieszynie ul. Frysztacka 48.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły ZST w Ustroniu i hali sportowej przy ZST w Cieszynie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113813/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Termomodernizacja budynku hali sportowej przy ZST w Cieszynie:docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku cienkowarstwowego,
ocieplenie ścian fundamentowych w gruncie styropianem wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, odtworzeniem nawierzchni z kostki brukowej i wykonaniem opasek żwirowych,
ocieplenie połaci dachowych nad salą gimnastyczną wełną mineralną z pokryciem papą termozgrzewalną,
ocieplenie przestrzeni niedostępnych stropodachu pełnego na częścią zaplecza socjalnego metodą wdmuchiwania pod ciśnieniem granulatu wełny mineralnej wraz z dociepleniem dachu wełną mineralną i pokryciem z papy termozgrzewalnej,
wykonanie prac odtworzeniowych (w tym: rynny, rury spustowe, instalacja odgromowa),
wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wewnętrznej stolarki drzwiowej wraz z pracami odtworzeniowymi (w tym: wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, uzupełnienie i naprawa tynków wraz z naprawą powłok malarskich).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 883277,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Wykonanie systemu wentylacji z odzyskiem ciepła przez zastosowanie powietrznej pompy ciepła wraz z wykonaniem instalacji c.o. i c.w.u. w hali sportowej przy ZST w Cieszynie:wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej dla sali sportowej z zapleczem,wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej indywidualnej w pomieszczeniach WC i pomieszczeniach magazynowych,
wykonanie instalacji ciepła technologicznego zasilającego nagrzewnicę w centrali wentylacyjnej z rewersyjnej pompy ciepła,
wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej dla systemu wentylacji i pompy ciepła,
wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, armaturą i urządzeniami oraz robotami budowlanymi towarzyszącymi (przebicia w stropach i ścianach, bruzdy ścienne, mocowanie przewodów) i naprawczymi (odtworzenie części parkietu, licowanie ścian i podłóg płytkami, malowanie ścian),
wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji wraz z wymianą baterii umywalkowych i natryskowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 668442,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana oświetlenia na LED wraz z instalacją elektryczną w hali sportowej ZST w Cieszynie:wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu hali sportowej przy ZST
w Cieszynie, w tym: montaż konstrukcji wsporczych z systemem balastowym, paneli FV, montaż inwertera, przetwornic, wykonanie okablowania, wykonanie instalacji uziemiającej, dostosowanie instalacji odgromowych do ochrony instalacji FV, oprogramowanie (aplikacja) do monitorowania i analizy produkcji energii, wraz z zawiadomieniem w imieniu Zamawiającego organu Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji i przystąpieniu do jej użytkowania,
wymiana oświetlenia hali sportowej na ledowe wraz z niezbędną instalacją elektryczną (w tym: wewnętrzna linia zasilająca tablicę oświetleniową sali gimnastycznej RG, oświetlenie awaryjne, pożarowy wyłącznik prądu) i pracami wykończeniowymi (odtworzeniowymi).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 321283,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert, który upłynął dnia 29.07.2021r. o godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta na realizację części I przedmiotowego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ w zakresie realizacji części I nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 854628,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 854628,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 854628,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-EKO Swoboda Tadeusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241082793
7.3.4) Miejscowość: Skoczów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 854628,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GR VISIO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362946716
7.3.4) Miejscowość: Tarczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie części instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw - 50%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 2602S ul. Górecka, 2604S ul. Lipowska oraz drogi gminnej ul. Barujec w Brennej
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektu pn. "Nasze zadanie - pomaganie!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej
- Wyposażenie przedszkoli w pomoce dydaktyczne, sprzęt, zabawki oraz materiały potrzebne do prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. "Edukacja cieszy" - II etap
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej utworzenie Bloku operacyjnego z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BOISKA SZKOLNEGO I PARKINGU ZESPOŁU SZKÓŁ W PASŁĘKU
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach oraz remont budynku nr 36 w Drogoszach
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Budowa kompletnych instalacji fotowoltaicznych w Gminie Konstancin-Jeziorna na dachach budynków SP nr 1, SP nr 4 w Słomczynie, Przedszkola nr 2 w Konstancinie-Jeziornie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.