Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00132009/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ambulansu typu C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ W Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 791001627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsprsuwalki@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsprsuw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1664f613-ab72-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ambulansu typu C2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1664f613-ab72-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011446/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Ambulans typu C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132009
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OT 332-03-23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 547500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu C z noszami bariatrycznymi, rok produkcji zabudowy przedziału medycznego 2023r. o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnym z treścią SWZ. Ambulans musi spełniać wymagania określone w aktualnej polskiej normie PN-EN 1789:2021-02 lub równoważną.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia (wymagania techniczne samochodu bazowego i przedziału medycznego ambulansu typu C zgodnie z PN-EN 1789:2021-02 lub równoważną).
1. Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych pojazdów i wyposażenia na terenie Polski położony najbliżej siedziby Zamawiającego,
2. Termin wszystkich gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania kompletnego pojazdu zaadaptowanego na ambulans do siedziby Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu obsługi dla personelu medycznego w zakresie działania oraz obsługi i konserwacji ambulansu i sprzętu w nim zamontowanego przy przekazywaniu pojazdu zaadaptowanego na ambulans oraz przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsług technicznych, dotyczy to również przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji noszy bariatrycznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo montażu w ambulansie urządzeń systemu wspomagania dowodzenia /SWD/ składającego się z modułu GPS, drukarki wraz z podstawą, przenośnego tabletu wraz z podstawą / stacją dokującą /i przegubowym uchwytem, bez utraty gwarancji producenta pojazdu eksploatacji, napraw w terminie wyznaczonym w porozumieniu z Zamawiającym
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo homologacji wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa I Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. - Dz.U.2015, poz. 1475 z późn. zm.), na ambulans sanitarny. Ambulans musi odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz.U.2016. poz. 2022).
6. Oferowany ambulans ma posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz.U. 2018 poz. 1990 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2015 poz. 305), obowiązujących norm PN 1789 dla środka transportu drogowego typu C oraz PN-EN 1865 ) lub równoważne.
7. Po dostarczeniu ambulansu wraz z wyposażeniem oraz wszelkimi wymaganymi dokumentami, Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji ambulansu. W szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje państwowe, np. Wydział Komunikacji, Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, NFZ.
8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.11.41.21-3, 33.19.21.60-1.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, podział zamówienia na części stanowi uprawnienie Zamawiającego, nie zaś obowiązek. Poza tym podział tego zamówienia jest nie celowy oraz spowodowałby znaczne utrudnienia przy realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Form Distribution Sp.z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360831713
7.3.3) Ulica: Innowacyjna 5
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTO-FORM DISTRIBUTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUTO-FORM DISTRIBUTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa odzieży mundurowej, służbowej, i ochronnej przeznaczonej pracownikom Wigierskiego Parku Narodowego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na dwa zadania.
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Dostawa obłożeń specjalistycznych chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu typu B lub C dla zespołów ratownictwa medycznego (ZRM) wraz z noszami elektrycznymi na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
- Zakup ambulansu do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.