Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00156925/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opasek oraz aplikacji dla SP ZOZ w Łęcznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzoz.powiatleczynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70d1678c-cd51-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opasek oraz aplikacji dla SP ZOZ w Łęcznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70d1678c-cd51-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081342/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawa i wdrożenie aplikacji mobilnej dla osób niesłyszących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dostępność Plus dla zdrowia”, realizowany w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156925
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opasek biometrycznych wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie z zakresu cyfrowego 7 osób do opasek których parametry zostały opisane w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.1. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 – Formularzu cenowym, oraz dołączonym do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 35113480-7 - Ochronne opaski na nadgarstki
4.5.5.) Wartość części: 99580,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aplikacji mobilnej dla osób niemówiących oraz przeszkolenie z zakresu cyfrowego 10 osób których parametry zostały opisane w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 – Formularzu cenowym, oraz dołączonym do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 159900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty :
W postępowaniu przetargowym została złożona tylko jedna oferta przez Konsorcjum IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK SPÓLKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA SZEROKIE 56 n, 20-050 Lublin, ADAMPOLNET Damian Bogucki 21-040 Świdnik ul Cicha 13. W toku badania Zamawiający stwierdził, że oferta nie została podpisania elektronicznie. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp składana oferta pod rygorem nieważności, musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzona elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta Wykonawcy została podpisana własnoręcznie, zeskanowana i wysłana bez podpisu elektronicznego, a więc nie spełnia wymagań ustawy i zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3.
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: art. 226 ust 1 pkt 3 Pzp.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, jako że nie było więcej ofert Zamawiający jest zobligowany do unieważnia postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2) Pzp: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty :
W postępowaniu przetargowym została złożona tylko jedna oferta przez Konsorcjum IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK SPÓLKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA SZEROKIE 56 n, 20-050 Lublin, ADAMPOLNET Damian Bogucki 21-040 Świdnik ul Cicha 13. W toku badania Zamawiający stwierdził, że oferta nie została podpisania elektronicznie. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp składana oferta pod rygorem nieważności, musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzona elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta Wykonawcy została podpisana własnoręcznie, zeskanowana i wysłana bez podpisu elektronicznego, a więc nie spełnia wymagań ustawy i zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3.
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: art. 226 ust 1 pkt 3 Pzp.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, jako że nie było więcej ofert Zamawiający jest zobligowany do unieważnia postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2) Pzp: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.