eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Dostawa opasek oraz aplikacji dla SP ZOZ w Łęcznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opasek oraz aplikacji dla SP ZOZ w Łęcznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzoz.powiatleczynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70d1678c-cd51-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opasek oraz aplikacji dla SP ZOZ w Łęcznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70d1678c-cd51-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081342/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Dostawa i wdrożenie aplikacji mobilnej dla osób niesłyszących

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dostępność Plus dla zdrowia”, realizowany w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156925

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opasek biometrycznych wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie z zakresu cyfrowego 7 osób do opasek których parametry zostały opisane w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.1. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 – Formularzu cenowym, oraz dołączonym do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113480-7 - Ochronne opaski na nadgarstki

4.5.5.) Wartość części: 99580,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aplikacji mobilnej dla osób niemówiących oraz przeszkolenie z zakresu cyfrowego 10 osób których parametry zostały opisane w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 – Formularzu cenowym, oraz dołączonym do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 159900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty :
W postępowaniu przetargowym została złożona tylko jedna oferta przez Konsorcjum IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK SPÓLKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA SZEROKIE 56 n, 20-050 Lublin, ADAMPOLNET Damian Bogucki 21-040 Świdnik ul Cicha 13. W toku badania Zamawiający stwierdził, że oferta nie została podpisania elektronicznie. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp składana oferta pod rygorem nieważności, musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzona elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta Wykonawcy została podpisana własnoręcznie, zeskanowana i wysłana bez podpisu elektronicznego, a więc nie spełnia wymagań ustawy i zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3.

Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: art. 226 ust 1 pkt 3 Pzp.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, jako że nie było więcej ofert Zamawiający jest zobligowany do unieważnia postępowania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2) Pzp: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty :
W postępowaniu przetargowym została złożona tylko jedna oferta przez Konsorcjum IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK SPÓLKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA SZEROKIE 56 n, 20-050 Lublin, ADAMPOLNET Damian Bogucki 21-040 Świdnik ul Cicha 13. W toku badania Zamawiający stwierdził, że oferta nie została podpisania elektronicznie. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp składana oferta pod rygorem nieważności, musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzona elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta Wykonawcy została podpisana własnoręcznie, zeskanowana i wysłana bez podpisu elektronicznego, a więc nie spełnia wymagań ustawy i zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3.

Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: art. 226 ust 1 pkt 3 Pzp.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, jako że nie było więcej ofert Zamawiający jest zobligowany do unieważnia postępowania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2) Pzp: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.