eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RajgródModernizacja energetyczna obiektu użyteczności publicznej - Rydzewo



Ogłoszenie z dnia 2025-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna obiektu użyteczności publicznej – Rydzewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Rajgród

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2721940

1.5.8.) Numer faksu: 86 2721941

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2513918-fd91-4467-af34-7e7fa1da22bf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna obiektu użyteczności publicznej – Rydzewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2513918-fd91-4467-af34-7e7fa1da22bf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045721/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja energetyczna obiektu użyteczności publicznej – Rydzewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie przewidziane jest do dofinansowania z Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet II. Region przyjazny środowisku. Działanie 2.1 Efektywność energetyczna.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130915

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja energetyczna obiektu użyteczności publicznej – Rydzewo” polegającego na wykonaniu robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku szkoły w Rydzewie polegających m. in na:
1) modernizacji przegrody stropu zewnętrznego płytą styropianową,
2) modernizacji przegrody ścian zewnętrznych płytą styropianową,
3) wymianie stolarki okiennej,
4) wymianie stolarki drzwiowej,
5) wymiana podłóg - 147,76m2
6) ociepleniu ścian,
7) ociepleniu stropodachu,
8) remoncie dachu w tym wymiana pokrycia dachowego,
9) zagospodarowaniu terenu,
10) modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej,
11) modernizacji instalacji grzewczej,
12) realizacji robót elektrycznych w tym: wykonanie instalacji odgromowej, wymianie instalacji elektrycznej, oświetlenia na energooszczędne,
13) montażu instalacji fotowoltaicznej,
14) wymianie instalacji centralnego ogrzewania,
15) zakupie i montażu kotła grzewczego na pellet,
16) uporządkowaniu i zagospodarowaniu terenu (elementy dostępności i błękitno-zielonej infrastruktury), w tym:
a. ławki drewniane solarne (ławki solarne oferujące możliwość naładowania urządzeń elektronicznych co sprzyja eliminacji problemu wykluczenia cyfrowego dzieci ze szkoły),
b. ławki drewniana z donicą (umożliwiającymi nasadzenie zieleni użytecznej),
c. domek dla owadów, pojemnik na nakrętki (recykling),
d. skrzynki owocowo-warzywne (mini ogródek oswajający dzieci z tematyką dbania
o życie zieleni i rozumienia korzyści z tego płynących),
e. kompostownik drewniany (naturalny pochłaniacz gazów cieplarnianych; produkcja własnych nawozów ekologicznych do kwiatów, warzyw, owoców),
f. obsadzenie drzewkami,
g. wiata rowerowa z ekologicznym dachem (wiata rowerowa wyposażona w zielony dach wraz z nawierzchnią przepuszczającą),
h. łąka kwietna,
i. ścieżka sensoryczna (ścieżka sensoryczna skonstruowana z różnych materiałów, która pozwoli dzieciom na doświadczenie różnych bodźców poprzez trening zmysłu dotyku).
17) wykonaniu schodów i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
2. W wyniku realizacji projektu powinny zostać osiągnięte następujące wskaźniki produktu:
1. Liczba zmodernizowanych energetycznie budynków szt. 1
2. Liczba zmodernizowanych indywidualnych źródeł ciepła szt. 1
3. Liczba wybudowanych jednostek wytwarzania energii elektrycznej z OZE szt. 1
4. Liczba wybudowanych jednostek wytwarzania energii cieplnej z OZE szt. 1
5. Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (EFRR/FST/FS) szt. 1
6. Budynki publiczne o udoskonalonej charakterystyce energetycznej m2 1 013,02
7. Dodatkowa moc zainstalowana odnawialnych źródeł energii MW 0,0949
3. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu podczas projektowania uwzględniono wymagania osób niepełnosprawnych. Projekt nie przewiduje z żadnych barier architektonicznych, przewiduje natomiast wykonanie schodów i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar - Załącznik nr 9 do SWZ, przy czym, przedmiar stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa oraz projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ, będące integralną częścią niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

51112200-2 - Usługi instalowania sprzętu sterowania energią elektryczną

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2351038,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2822850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2351038,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe AS-BUD Daniel Przestrzelski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369543306

7.3.3) Ulica: 20

7.3.4) Miejscowość: Brychy

7.3.5) Kod pocztowy: 19-213

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2351038,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.