Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070354/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00075693/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e8e3d65-9892-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr POWER.03.05.00-00-A036/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070354/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/ZP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 128650 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia dla kadry z audiodeskrypcji w wymiarze 4 godzin dla 3 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 11 podzadanie 68.• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować zasady i schematy tworzenia audiodeskrypcji dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1650 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia dla kadry z metod pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną w wymiarze 16 godzin (8 godzin x 2 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 13 podzadanie 90.• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie metod pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z alternatywnych sposobów i form komunikacji z osobami z niepełnosprawnościami w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 92.• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie alternatywnych sposobów i form komunikacji z osobami z niepełnosprawnościami
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z metod i technik przygotowania materiałów edukacyjnych wspierających studentów z niepełnosprawnościami w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 93.• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie metod i technik przygotowania materiałów edukacyjnych wspierających studentów z niepełnosprawnościami.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z savoir vivre w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi w wymiarze 4 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 94.• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie savoir vivre w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z prawno-administracyjnych aspektów funkcjonowania studentów niepełnosprawnych na uczelniach wyższych w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 95.• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie prawno-administracyjnych aspektów funkcjonowania studentów niepełnosprawnych na uczelniach wyższych.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia dla kadry z komunikacji ze studentem w kryzysie w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 96.• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie komunikacji ze studentem w kryzysie.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs 1• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kursu dla kadry (pracownicy biblioteki) z polskiego języka migowego (PJM) w wymiarze 60 godzin ( 10 godzin x 6 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 13 podzadanie 88.
• Termin realizacji zamówienia: kurs przewidziany jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Kurs będzie przeprowadzony w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program kursu musi obejmować posługiwanie się polskim językiem migowym na poziomie podstawowym.
• Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację kursu.
• Jeżeli kurs powinien zostać zakończony egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
Kurs 2
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kursu dla kadry z polskiego języka migowego (PJM) składającego się z 2 poziomów (poziomu elementarnego w wymiarze 70 godzin (10 godzin x 7 dni) dla 10 osób oraz poziomu doskonalącego w wymiarze 70 godzin (10 godzin x 7 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 91.
• Termin realizacji zamówienia: kurs przewidziany jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Kurs będzie przeprowadzony w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podręcznik do nauki polskiego języka migowego (PJM) w wersji on-line i off-line do pobrania i wydrukowania.
• Wykonawca zapewni uczestnikom kursu dostępu do Platformy Edukacyjnej w zakresie przedmiotu zamówienia na czas nieograniczony
• Program kursu musi obejmować posługiwanie się polskim językiem migowym na poziomie podstawowym.
• Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację kursu.
• Jeżeli kurs powinien zostać zakończony egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kursu dla pracowników biblioteki z technik Braillea (nauka czytania i pisania) w wymiarze 20 godzin (10 godzin x 2 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 13 podzadanie 89.• Termin realizacji zamówienia: kurs przewidziany jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Kurs będzie przeprowadzony w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program kursu musi obejmować prezentacje i rozumienie technik Braillea
• Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację kursu.
• Jeżeli kurs powinien zostać zakończony egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty zostały odrzucone
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
złożone oferty zostały odrzucone
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4528 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na Rzecz Równego Dostępu do Kształcenia "Twoje Nowe Możliwości"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655262
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-439
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4304 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na Rzecz Równego Dostępu do Kształcenia "Twoje Nowe Możliwości"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655262
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-439
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2624 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na Rzecz Równego Dostępu do Kształcenia "Twoje Nowe Możliwości"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655262
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-439
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
złożone oferty zostały odrzucone
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4456 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na Rzecz Równego Dostępu do Kształcenia "twoje Nowe Możliwości"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655262
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-439
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87402,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Rozwoju PITAGORAS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133641280
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-330
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
złożone oferty zostały odrzucone
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MODERNIZACJA ZAPLECZA TECHNICZNO-SOCJALNEGO"
- Kalendarze czterodzielne dla UMG na rok 2026
- Wyżywienie dla uczestników Konferencji TransNav
- Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy - powtórne
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO KAMERY AKUSTYCZNEJ ARIS3000 (zestaw adoptujący kamerę akustyczną do wykorzystania przez nurka, zestaw umożliwiający obserwację obrazu sonarowego)
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy oraz kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli z Zespołu Szkół Technicznych w Olecku z projektu pn. "Staż, wiedza i umiejętności - drogą do kariery zawodowej"
- Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawacza
- Usługa polegająca na zapewnieniu trenerów
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Razem naprzeciw trudnościom ! - integracja społeczna w Gminie Moszczenica"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Certyfikowany instalator pomp ciepła
- Przeprowadzenie kursu - Florysta ( powiat gorzowski)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.