eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNaprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4436216

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d8c7333-f5c5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00139175/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.27.2021.URY

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344690,10 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe skrzydło szkoły, w którym ma być przeprowadzony remont ścian oraz sali gimnastycznej stanowi część budynku Szkoły Podstawowej znajdującej się przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie. Remont odbywał się będzie w czterech salach lekcyjnych na 2 kondygnacjach oraz w parterowej sali gimnastycznej, która znajdują się w na części parteru budynku w południowym skrzydle budynku szkoły.
CPV 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
1. Zakres robót :
a. Zerwanie starej posadzki z tworzyw sztucznych,
b. Wymiana drzwi wewnętrznych,
c. Skucie tynków,
d. Częściowe skucie warstw posadzek,
e. Demontaż urządzeń typu: drabinki gimnastyczne, lustra,
f. Wymiana opraw oświetleniowych,
g. Wymiana obudów grzejników,
h. Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej.
i. Wykonanie zszycia częściowo pękniętych ścian od wewnątrz,
j. Wykonanie częściowo (w miejscach skucia) nowych tynków,
k. Malowanie ścian farbą zmywalną,
l. Miejscowe uzupełnienie posadzki cementowej,
m. Frezowanie powierzchni posadzki w miejscach skucia oraz zaklejonych po nawiercaniu podłogi koniecznych do wykonania stabilizacji gruntu,
n. Gruntowanie podłoża,
o. Ułożenie warstwy wyrównującej, samopoziomującej wraz ze szlifowaniem i zagruntowaniem,
p. Montaż wykładziny PCV (parametry zgodne z opz) wraz z wywinięciem na ściany,
q. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych zespolonymi systemami izolacji cieplnej, pokrytymi cienko=warstwowymi , strukturalnymi wyprawami tynkarskimi wykonanymi metodą bezspoinową,
r. Wymiana systemu orynnowania,
s. Wykonanie opaski wokół pomieszczenia Sali gimnastycznej,
t. Wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych
Zasada naprawy ścian została opisana w projekcie remontu oraz przedstawiona na rysunkach w części rysunkowej.





2. Wykładzina PCV rodzaj - homogeniczna o parametrach nie gorszych niż:
Zastosowanie: szkolnictwo
Powłoka: łatwa w konserwacji, wysoka odporność na plamy, bez konieczności nanoszenia wosku
Typ wykładziny: T 1
Grubość całkowita: 2.00mm
Waga: max. 2850 g/m2
Klasa palności: (EN 13501-1) – Bfls1
Antypoślizgowość: R9/R10
Klasa użytkowa: 34-43


Wszystkie materiały, urządzenia i wyroby powinny posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające je do wbudowania tj. atesty, aprobaty, deklaracje zgodności i inne.
Instalowanie urządzeń powinno odbywać się zgodnie z wytycznymi producentów.
Wszystkie ostateczne rozwiązania kolorystyczne i materiałowe do uzgodnienia przez autorów opracowania.
Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować rozwiązania materiałowe o parametrach nie gorszych niż wskazane w niniejszym opracowaniu.



3. Termin realizacji zadania: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504021,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marabud Zakład Remontowo Budowlany M. Chmielewski i M. Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220210216

7.3.3) Ulica: Kajetańska 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.