Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00139175/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-06
- 2021/BZP 00145488/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4436216
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d8c7333-f5c5-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00139175/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.27.2021.URY
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344690,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe skrzydło szkoły, w którym ma być przeprowadzony remont ścian oraz sali gimnastycznej stanowi część budynku Szkoły Podstawowej znajdującej się przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie. Remont odbywał się będzie w czterech salach lekcyjnych na 2 kondygnacjach oraz w parterowej sali gimnastycznej, która znajdują się w na części parteru budynku w południowym skrzydle budynku szkoły.
CPV 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
1. Zakres robót :
a. Zerwanie starej posadzki z tworzyw sztucznych,
b. Wymiana drzwi wewnętrznych,
c. Skucie tynków,
d. Częściowe skucie warstw posadzek,
e. Demontaż urządzeń typu: drabinki gimnastyczne, lustra,
f. Wymiana opraw oświetleniowych,
g. Wymiana obudów grzejników,
h. Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej.
i. Wykonanie zszycia częściowo pękniętych ścian od wewnątrz,
j. Wykonanie częściowo (w miejscach skucia) nowych tynków,
k. Malowanie ścian farbą zmywalną,
l. Miejscowe uzupełnienie posadzki cementowej,
m. Frezowanie powierzchni posadzki w miejscach skucia oraz zaklejonych po nawiercaniu podłogi koniecznych do wykonania stabilizacji gruntu,
n. Gruntowanie podłoża,
o. Ułożenie warstwy wyrównującej, samopoziomującej wraz ze szlifowaniem i zagruntowaniem,
p. Montaż wykładziny PCV (parametry zgodne z opz) wraz z wywinięciem na ściany,
q. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych zespolonymi systemami izolacji cieplnej, pokrytymi cienko=warstwowymi , strukturalnymi wyprawami tynkarskimi wykonanymi metodą bezspoinową,
r. Wymiana systemu orynnowania,
s. Wykonanie opaski wokół pomieszczenia Sali gimnastycznej,
t. Wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych
Zasada naprawy ścian została opisana w projekcie remontu oraz przedstawiona na rysunkach w części rysunkowej.
2. Wykładzina PCV rodzaj - homogeniczna o parametrach nie gorszych niż:
Zastosowanie: szkolnictwo
Powłoka: łatwa w konserwacji, wysoka odporność na plamy, bez konieczności nanoszenia wosku
Typ wykładziny: T 1
Grubość całkowita: 2.00mm
Waga: max. 2850 g/m2
Klasa palności: (EN 13501-1) – Bfls1
Antypoślizgowość: R9/R10
Klasa użytkowa: 34-43
Wszystkie materiały, urządzenia i wyroby powinny posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające je do wbudowania tj. atesty, aprobaty, deklaracje zgodności i inne.
Instalowanie urządzeń powinno odbywać się zgodnie z wytycznymi producentów.
Wszystkie ostateczne rozwiązania kolorystyczne i materiałowe do uzgodnienia przez autorów opracowania.
Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować rozwiązania materiałowe o parametrach nie gorszych niż wskazane w niniejszym opracowaniu.
3. Termin realizacji zadania: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504021,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marabud Zakład Remontowo Budowlany M. Chmielewski i M. Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220210216
7.3.3) Ulica: Kajetańska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





