eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Dostawa mięsa, drobiu świeżego i mrożonego oraz wędlin do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa, drobiu świeżego i mrożonego oraz wędlin do Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego „Bażyna” w Pogorzelicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osada Zdrój, 1

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 98 433 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

portal.smartpzp.pl/gryfice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mięsa, drobiu świeżego i mrożonego oraz wędlin do Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego „Bażyna” w Pogorzelicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f281d5d-7908-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026342/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.270.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168567,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu dla poszczególnych części podano w załącznikach od nr 1A-1C do SWZ (zwanej dalej SWZ), z zastrzeżeniem pkt. 3.8. niniejszej SWZ, w załącznikach podano maksymalne ilości poszczególnych artykułów spożywczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów spożywczych w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego, w szczególności braku zapotrzebowania na dane artykuły z powodu niższej niż planowana liczby gości Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych „Bażyna” w Pogorzelicy w danym roku. Zmniejszenie ilości zamawianych artykułów spożywczych z ww. przyczyn nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a w związku z tym nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

15113000-3 - Wieprzowina

4.5.5.) Wartość części: 64867,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu dla poszczególnych części podano w załącznikach od nr 1A-1C do SWZ (zwanej dalej SWZ), z zastrzeżeniem pkt. 3.8. niniejszej SWZ, w załącznikach podano maksymalne ilości poszczególnych artykułów spożywczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów spożywczych w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego, w szczególności braku zapotrzebowania na dane artykuły z powodu niższej niż planowana liczby gości Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych „Bażyna” w Pogorzelicy w danym roku. Zmniejszenie ilości zamawianych artykułów spożywczych z ww. przyczyn nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a w związku z tym nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15111100-0 - Wołowina

15112000-6 - Drób

15113000-3 - Wieprzowina

4.5.5.) Wartość części: 24427,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu dla poszczególnych części podano w załącznikach od nr 1A-1C do SWZ (zwanej dalej SWZ), z zastrzeżeniem pkt. 3.8. niniejszej SWZ, w załącznikach podano maksymalne ilości poszczególnych artykułów spożywczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów spożywczych w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego, w szczególności braku zapotrzebowania na dane artykuły z powodu niższej niż planowana liczby gości Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych „Bażyna” w Pogorzelicy w danym roku. Zmniejszenie ilości zamawianych artykułów spożywczych z ww. przyczyn nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a w związku z tym nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15111100-0 - Wołowina

15112000-6 - Drób

15113000-3 - Wieprzowina

4.5.5.) Wartość części: 79272,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62542,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62890,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62542,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Wielobranżowa Rojan Spółka Jawna J.Patruś & R. Bączyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6710010614

7.3.3) Ulica: Ząbrowo 30

7.3.4) Miejscowość: Gościono

7.3.5) Kod pocztowy: 78-120

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59564,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-18 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27749,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29472,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27749,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Wilobranżowa Rojan Spólka Jawna J. Patruś & R. Bączyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6710010614

7.3.3) Ulica: Ząbrowo 30

7.3.4) Miejscowość: Gościono

7.3.5) Kod pocztowy: 78-120

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26428,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-18 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73295,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91499,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73295,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Wielobranżowa Rojan Spółka Jawna J.Patruś& R. Bączyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6710010614

7.3.3) Ulica: Ząbrowo 30

7.3.4) Miejscowość: Gościono

7.3.5) Kod pocztowy: 78-120

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69804,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-18 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.