eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ug w zakresie serwisu technicznego rezonansu magnetycznego.



Og³oszenie z dnia 2022-06-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie serwisu technicznego rezonansu magnetycznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug w zakresie serwisu technicznego rezonansu magnetycznego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-17088083-e17c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00188333

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00042341/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 Serwis rezonansu magnetycznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cym, a Wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem Platformy.
2. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2)komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 ,
Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4)w³±czona obs³uga JavaScript;
5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3.Zasady korzystania z Platformy „e-zamawiaj±cy”
1) Wykonawca mo¿e przesy³aæ wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ bez zalogowania do systemu Market
Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; https://wum.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl poprzez klikniêcie polecenia „Zadaj pytanie”.
2) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy
do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego;
https://wum.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 3) Wykonawca po wybraniu opcji
„przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca
zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o,
nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj
siê”.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty wraz za³±cznikami, poprzez dodanie
ww. dokumentów w zak³adce „Oferty". Czynno¶ci okre¶lone powy¿ej realizowane s± poprzez wybranie
polecenia „dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostaæ wczytany do
systemu.
5) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci przekazywanie wszelkich
zawiadomieñ, wyja¶nieñ oraz innych informacji, nastêpuje przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”
poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna
dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ pytania lub
informacji.
4. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych Dokumenty, o których mowa w ust 2 pkt 4 i 5,o objêto¶ci
ka¿dego z plików do 100 MB mog± byæ sk³adane w formacie: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,odp, doc, xls,
ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL,XMLsig,
XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Zasady podpisywania dokumentów elektronicznych -
dokumenty, o których mowa w Rozdziale XIV SWZ, opatrywane s± kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poza Platform±.
6. Informacja dotycz±ca kodowania i czasu odbioru danych
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany widoczny jest na Platformie jako
zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego.
7. Instrukcja obs³ugi Platformy. Szczegó³owe informacje dotycz±ce obs³ugi Platformy „e-zamawiaj±cy”,
znajduj± siê na platformie „e-zamawiaj±cy” (https://wum.ezamawiajacy.pl), w zak³adce „Regulacje i procedury procesu
zakupowego/deklaracja dostêpno¶ci”.
8. Szczegó³owe informacje zawarte s± w Rozdziale XVII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku: - osób fizycznych, -
osób fizycznych, prowadz±cych jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, - pe³nomocnika Wykonawcy
bêd±cego osob± fizyczn±, - cz³onka organu zarz±dzaj±cego Wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, -
osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego, bêdzie przetwarza³ dane osobowe, które uzyska³ bezpo¶rednio w toku
prowadzonego postêpowania. W zwi±zku z powy¿szym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje Pani±/Pana, ¿e: 1. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. ¯wirki i Wigury
61,02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM;2. Administrator powo³a³ Inspektora
Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.:+48 22 57 20 240; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe
bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot.
przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczaj± 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania
umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych
krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie 6. Obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. W
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust.
1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której
dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. 9. Zamawiaj±cy
jednocze¶nie informuje, ¿e Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie niniejszego zamówienia jest
zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-046/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi dotycz±cej serwisu technicznego (przegl±dów okresowych oraz napraw) zestawu rezonansu magnetycznego 1,5T Magnetom Avanto (nr inwentarzowy 106049), producent Siemens AG, wraz ze stacj± robocz± MMPW, producent Siemens AG, bêd±cego w posiadaniu Zamawiaj±cego. Us³ugi serwisu technicznego obejmuj±:
1) czynno¶ci zwi±zane z us³ug± przegl±dów okresowych,
2) czynno¶ci zwi±zane z us³ug± napraw, wraz z wymian± czê¶ci zamiennych;
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
1) Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie realizacja zamówienia na warunkach okre¶lonych w Projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50420000-5 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu medycznego i chirurgicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert, okre¶lonych w niniejszej SWZ.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 80%,
Jako¶æ - 20%,
1) Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta która uzyska najwiêksza liczbê punktów obliczan± wg wzoru:
K = KC + KJ
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KJ – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Jako¶æ”
Punkty zostan± przyznane poprzez zaokr±glenie liczb do czê¶ci setnych.
2) W kryterium ceny (KC) – 80 %
gdzie:
Cmin
Kc = ------- x 80 % x 100
CO
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najni¿sza zaoferowana cena (brutto)
C O – cena oferty ocenianej
100 – wspó³czynnik sta³y
Punkty zostan± przyznane poprzez zaokr±glenie matematyczne liczb do czê¶ci setnych.
3) W kryterium jako¶ci (KJ) – 20 %
W zakresie niniejszego kryterium Zamawiaj±cy, na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym, ka¿dej z ofert przyzna liczbê punktów obliczon± wg wzoru:
KJ = PKT + PKG
KJ – liczba punktów oferty ocenianej w kryterium „Jako¶æ”
PKT – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w podkryterium „Termin naprawy”
PKG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w podkryterium „Gwarancja”
Punkty zostan± przyznane poprzez zaokr±glenie liczb do czê¶ci setnych.
a) W podkryterium termin naprawy (PKT) – 10 %
W zakresie niniejszego kryterium Zamawiaj±cy ka¿dej z ofert przyzna liczbê punktów w oparciu o nw. zasadê:
6 dni roboczych = PKT 0 punktów,
5 dni roboczych = PKT 2 punkty,
4 dni robocze = PKT 4 punkty,
3 dni robocze = PKT 6 punktów,
2 dni robocze = PKT 8 punktów,
1 dzieñ roboczy = PKT 10 punktów
b) W podkryterium gwarancja (PKG) – 10% Zamawiaj±cy ka¿dej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spe³nia warunki okre¶lone w Rozdziale V SWZ przyzna 10 punktów za zaoferowan± gwarancjê wynosz±c± 12 miesiêcy.
3. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli Wykonawca nie wska¿e w ofercie informacji w zakresie terminu naprawy lub gwarancji.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
5. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 4, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zapewniaj±cymi realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj.: dysponuje minimum jedn± osob±, posiadaj±c±:
a) aktualny certyfikat lub za¶wiadczenie potwierdzaj±ce odbycie szkoleñ uprawniaj±cych do ¶wiadczenia us³ug serwisowych rezonansu Magnetom Avanto, którego zamówienie dotyczy;
b) aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne, uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie:
Grupa 1. Urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce energiê elektryczn±, punkt 2) urz±dzenia, instalacje i sieci o napiêciu znamionowym do 1 kV, punkt 10) aparatura kontrolno-pomiarowa i urz±dzenia automatycznej regulacji do urz±dzeñ i instalacji wymienionych w punktach 1-9, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci. (Dz. U. z 2003 r. Nr 89 poz.828 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty na Platformie nale¿y za³±czyæ:
1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, sporz±dzone wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ.
3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
4) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Pe³nomocnictwo jest tak¿e wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) w przypadku potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia - o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 SWZ sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ;
6) w przypadku gdy Wykonawca odwo³uje siê do zasobów podmiotu trzeciego, zgodnie
z postanowieniami Rozdzia³u IX ust. 7 SWZ - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia, sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Pe³nomocnictwo jest wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2. W przypadku potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wymagane jest o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 SWZ sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ;

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Maj±c na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w formie pisemnego aneksu w zakresie wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, okre¶lonego w § 2 ust. 1 umowy, w przypadku gdy umowa nie zostanie zrealizowana w ujêciu warto¶ciowym, a w szczególno¶ci gdy umowa nie zostanie zrealizowana w co najmniej 70% warto¶ci, okre¶lonej w § 4 ust. 6 umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ na Platformie dostêpnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wymaga, zgodnie z art. 95 ustawy pzp, aby czynno¶ci serwisowe by³y wykonywane przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcê lub podwykonawców na podstawie umowy o pracê w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.