eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dd41cd2-a909-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021978/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ząbkowicach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092909/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn. „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w:
a) Program Funkcjonalno – Użytkowy „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizacje budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich” wraz z audytem energetycznym budynku Szkoły Podstawowej i audytem energetycznym budynku Sali gimnastycznej- stanowiące koszty kwalifikowane
b) Program Funkcjonalno – Użytkowy „Remont budynku Szkoły Podstawowej nr. 2 w Ząbkowicach Śląskich” - stanowiący koszty niekwalifikowane.
c) Audyt energetyczny budynku Szkoły Podstawowej
d) Audyt energetyczny budynek sali gimnastycznej stanowiące załączniki do SWZ oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
e) Decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu,
f) Opinia Przyrodnicza

Lokalizacja inwestycji:
Zakres prac obejmuje budynek Szkoły Podstawowej nr 2 wraz z salą gimnastyczną posadowiony na działce 36/5 i 47/2 zlokalizowanej na terenie województwa dolnośląskiego, w powiecie Ząbkowickim przy ul. Piastowskiej 1.

Stan istniejący:
Budynek Szkoły nie jest wpisany do rejestru zabytków ale znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków i wykazie obiektów zabytkowych prowadzonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu i położony jest na obszarze objętym strefą prawnej ochrony konserwatorskiej. Budynek kwalifikuje się jako klasa ZL III/ZL II w kategorii zagrożenia ludzi.

Zamawiający informuje, że we wszystkich pozostałych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia wszędzie gdzie pojawia się zapis, że:
„(…)Budynek Szkoły jest wpisany do rejestru zabytków i znajduje się na obszarze objętym strefą prawnej ochrony konserwatorskiej.(…)
należy przyjąć, że:
„(…)Budynek Szkoły nie jest wpisany do rejestru zabytków ale znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków i wykazie obiektów zabytkowych prowadzonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu i położony jest na obszarze objętym strefą prawnej ochrony konserwatorskiej.(…)”.


Zakres prac:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w:
1) PFU „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizacje budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich”,
2) PFU „Remont budynku Szkoły Podstawowej nr. 2 w Ząbkowicach Śląskich”,
3) Audyt energetyczny budynku Szkoły Podstawowej,
4) Audyt energetyczny budynek sali gimnastycznej.
5) Decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu
6) Opinia Przyrodnicza

Projekt „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub kopię złożonego zgłoszenia harmonogram rzeczowo – finansowy w formie pisemnej, przedstawiający planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy, branże i miejsce działania oraz ich finansowanie. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe kwalifikowalne i niekwalifikowalne, zgodne ze złożoną ofertą, z zastrzeżeniem, iż w okresach od 1 lipca do 20 sierpnia należy założyć wykonanie zasadniczej część robót wewnątrz budynku głównego. Założenia harmonogramu muszą uwzględniać stałe funkcjonowanie obiektu szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6846152,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12520625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6846152,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Firm: Lider: WM - BUDOWNICTWO DAWID WITSANKO, ŁUKASZ MUC SPÓŁKA JAWNA Ul. Główna 52/1, 57-256 Bardo.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner 1: ZAKŁAD BUDOWLANY Dawid Witsanko Brzeźnica 39A, 57-256 Bardo, Partner 2: ZPHU INSTALUX MARCIN CZEKAJ Jaworek 50, 57-200 Ząbkowice Śl.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: Lider: 8871819003 REGON: Lider: 385669578

7.3.3) Ulica: Ul. Główna 52/1

7.3.4) Miejscowość: Bardo

7.3.5) Kod pocztowy: 57-256

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6846152,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 406 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.