Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00179161/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
- 2022/BZP 00193440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
- 2022/BZP 00266107/01 - Wynik z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania:
Juniper, Palo Alto, BackBox
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 94 348 86 54
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188003
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00179161/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Juniper.
Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producentów i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji dla urządzeń i oprogramowania,
• wymianę urządzenia w przypadku awarii.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Juniper.
Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producentów i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji dla urządzeń i oprogramowania,
• wymianę urządzenia w przypadku awarii.
Określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2 zawartym w Rozdziale V SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Palo Alto.
Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producentów i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji dla urządzeń i oprogramowania,
• wymianę urządzenia w przypadku awarii.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Palo Alto.
Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producentów i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji dla urządzeń i oprogramowania,
• wymianę urządzenia w przypadku awarii.
Określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2 zawartym w Rozdziale V SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania BackBox.
Usługa wsparcia technicznego oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producenta i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji oprogramowania.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania BackBox.
Usługa wsparcia technicznego oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producenta i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji oprogramowania.
Określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy - dotyczy Zadania nr 3 zawartym w Rozdziale V SWZ.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa systemu ważenia oraz identyfikacji pojemników w systemie RFID do trzech pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka wraz z montażem i świadczeniem usług serwisowych"
- Przebudowa DW 106 m. Nowogard ul. Poniatowskiego
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Dostawa warzyw i owoców świeżych
- DZP.261.5.2024 Nadzór nad elektronicznymi systemami alarmowymi kontroli i powiadamiania w Parku Wodnym Koszalin
- Koszalin, Koszalińska Kolej Wąskotorowa (1898 r.): naprawa torowiska kolejowego
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa abonamentu z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP, SIMPLE ERP oraz aplikacji KOSZTY i pakietem 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych dla Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Stała obsługa informatyczna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim
- Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania oprogramowaniem klasy HIS wraz ze wsparciem użytkowników końcowych - 48/TP/2024
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.