eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka › Budowa stadionu miejskiego w Kamionce



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stadionu miejskiego w Kamionce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIONKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat do spraw inwestycji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubartowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamionka

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-132

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818527039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamionka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kamionka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stadionu miejskiego w Kamionce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27210ca-ac2b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016326/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa stadionu miejskiego w Kamionce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105680/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5760279,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa stadionu miejskiego w Kamionce”, polegające na budowie wieloobiektowego zespołu sportowego w gminie Kamionka.
4.2. Należy wskazać, że na terenie gminy nie ma nowoczesnego obiektu sportowego, w tym brak boiska typu "Orlik". Obiekt wyposażony będzie w: - pełnowymiarowe boisko trawiaste do gry w piłkę nożną, - bieżnię okólną na 400 metrów oraz do biegów na 100 metrów, - skocznię w dal, - skocznię wzwyż, - rzutnię, - boisko do siatkówki plażowej, - zaplecze szatniowo-sanitarne, - miejsca parkingowe, - zadaszone trybuny, - elementy małej infrastruktury. Z obiektu będą mogli korzystać uczniowie pobliskiej szkoły, klub piłkarski i cała społeczność gminy.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
- pełnowymiarowe boisko do piłki nożnej o nawierzchni naturalnej,
- bieżnię okólną 400 m oraz prostą czterotorową o dystansie 100 m o nawierzchni poliuretanowej,
- skocznię do skoku w dal i trójskoku o nawierzchni poliuretanowej ,
- skocznię do skoku wzwyż o nawierzchni poliuretanowej,
- tor do pchnięcia kulą o nawierzchni z mączki ceglanej,
- boisko do siatkówki plażowej,
- trybuny,
- urządzenia sportowe – bramki na boisko pełnowymiarowe, bramki przenośne i inne niezbędne elementy do ww. fragmentów kompleksu sportowego,
- małą architekturę (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, obudowę kontenerów na odpady),
- zaplecze szatniowo-gospodarczo-sanitarne,
- oświetlenie boisk oraz terenu,
- odwodnienie i nawodnienie terenów sportowych,
- zabezpieczenie sieci będących w kolizji z zagospodarowaniem,
- ogrodzenie terenu oraz boisk,
- przeniesienie placu zabaw i obiektu kontenerowego będącego w kolizji z zagospodarowaniem,
- przyłącza: wodne, kanalizacyjne, elektroenergetyczne,
- zbiornik retencyjny, przepompownia ścieków,
- parking dla samochodów osobowych i autokaru,
- mur ppoż h=350cm REI 120 wzdłuż fragmentu zachodniej i południowej granicy terenu,
- wszelkie niezbędne prace rozbiórkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7137300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11429038,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7137300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANAIDA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362619816

7.3.3) Ulica: ul. Marszałkowska 58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-545

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7137300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Adres Wykonawcy do korespondencji: Plac Konstytucji 3-go Maja 8/2, 26-670 Pionki.
Termin realizacji: 24 miesiące od dnia podpisania umowy tj. do dnia 27.05.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.