eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomTomkowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2021-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tomkowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8560599

1.5.8.) Numer faksu: 74 8560 516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tomkowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych – ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74a1dba5-05a5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001167/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Tomkowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.23.2021.MKs

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3592224,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1784338,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje I etap przebudowy drogi gminnej położonej na działce 1263 i 1264 w Tomkowicach w Gminie Strzegom .
Inwestycja współfinansowana jest ze środków Województwa Dolnośląskiego.
Ze względu na dofinansowanie ze środków Województwa Dolnośląskiego przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania:
Zadanie I pn.: „TOMKOWICE droga dojazdowa do gruntów rolnych niezrealizowana na terenie obrębu/wsi objętego PROW” obejmuje: odcinek 161,00mb na działce 1263 (kilometraż od 365,31 do 526,31). Termin wykonania – 65 dni.
Zadanie II pn.: „TOMKOWICE droga dojazdowa do gruntów rolnych niezrealizowana w ramach PROW” obejmuje: odcinek 159,06mb na działce 1264 (kilometraż od 0,00 do 159,06) oraz odcinek 689,94 na działce 1263 (kilometraż od 526,31 do 1216,25). Termin wykonania - 240 dni
Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia, wydzielając w formularzu oferty kwotę za zadanie I i zadanie II.
Zakres robót budowlanych obejmuje następujące prace:
• rozebranie istniejących nawierzchni,
• roboty ziemne,
• wykonanie przepustów pod drogą na cieku wodnym/rowie,
• profilowanie, czyszczenie i remont istniejących rowów,
• odtworzenie rowu zgodnie z suplementem nr 1 do projektu wykonawczego,
• wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gruntowego,
• wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem,
• wykonanie warstwy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie nawierzchni jezdni z asfaltu,
• wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki granitowej 18/20 (materiał Inwestora),
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5,
• uporządkowanie terenu i utylizacja odpadów,
• opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
• humusowanie wraz z założeniem trawników,
• zakup i montaż tablic informacyjnych (2 szt.) o wymiarach 42x29,7cm, zamontowanej na trwałym wysięgniku, wykonanej z materiału o odpowiedniej odporności na warunki atmosferyczne, zapewniającego jej trwałość do zakończenia okresu gwarancji. Tablica ma być zaprojektowana zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego wg załącznika nr 12 do SWZ,
• zakup i montaż na osobnych słupkach następujących znaków drogowych zgodnie z normą PN-EN 12899-5: D46 droga wewnętrzna- 2 szt. na wjeździe na drogę oraz D47 koniec drogi wewnętrznej- 2 szt. na wyjeździe z drogi
• obsługę geodezyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. W wyniku oceny ofert spośród ocenianych ofert, najkorzystniejsza oferta przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego, który na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 874 650,00 zł brutto, podczas gdy oferta z najniższą ceną wynosi 1 438 641,12 zł brutto. Zamawiający przewidział możliwość dołożenia brakujących środków, jednak ze względu na to, że kwota znacząco przewyższa wysokość zaplanowanych środków finansowych, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1438641,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1438641,12 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.