Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00120639/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00124154/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi1.ias.370000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fabcd9e-d6bc-4e45-a808-d158dd2d0310
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117036/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Pogwarancyjne przeglądy i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 612484,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - obejmuje 101 pojazdy użytkowane w obszarze olsztyńskim (w tym: 1 motocykl), wykazane w Załączniku nr 1A do projektowanych postanowień umowy. Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Olsztyn.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 468242,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – obejmuje 43 pojazdy użytkowane w obszarze elbląskim, wykazane w Załączniku nr 1B do projektowanych postanowień umowy. Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Elbląg.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 193622,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia – obejmuje 25 pojazdy użytkowane w obszarze ełckim, wykazanych w Załączniku nr 1C do projektowanych postanowień umowy. Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany nie dalej niż 1000 m od granicy administracyjnej miasta Ełk.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 91490,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Motoryzacyjne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393851631
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-421
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MOTORYZACYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MOTORYZACYJNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468242,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTODAS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783135166
7.3.3) Ulica: ul. Mazurska 5E
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193622,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAREXPERT Radosłąw Sobolewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471434624
7.3.3) Ulica: ul. Kolonia 3
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91490,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług doradczych oraz wsparcia naukowego na poszczególnych etapach aktualizacji Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2035
- Zakup koszy miejskich
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych nr 1, 2 i 2A, 4, 5A przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 591 na odcinku Kętrzyn - Mrągowo w zakresie likwidacji zaniżenia nawierzchni drogi na odcinku od km 38+250 do km 38+310
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.