eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDOSTAWA I MONTAŻ WINDY WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDOWLANYM SZYBU WINDOWEGO, REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: POPRAWA STANU TECHNICZNEGO POPRZEZ WYMIANĘ DŹWIGU WINDOWEGO W BUDYNKU PCM w RZESZOWIE SPZOZ.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTAWA I MONTAŻ WINDY WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDOWLANYM SZYBU WINDOWEGO, REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: POPRAWA STANU TECHNICZNEGO POPRZEZ WYMIANĘ DŹWIGU WINDOWEGO W BUDYNKU PCM w RZESZOWIE SPZOZ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Medyczne w Rzeszowie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010647679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dworcowy 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-201

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcm-cuw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcmrzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA I MONTAŻ WINDY WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDOWLANYM SZYBU WINDOWEGO, REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: POPRAWA STANU TECHNICZNEGO POPRZEZ WYMIANĘ DŹWIGU WINDOWEGO W BUDYNKU PCM w RZESZOWIE SPZOZ.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c0e2d74-c282-43c8-81a0-075288e14dca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047195/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane pn. dostawa i montaż windy wraz z dostosowaniem budowlanym szybu windowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 348883,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty budowlane pn. dostawa i montaż windy wraz z dostosowaniem budowlanym szybu windowego w oparciu o projekt budowlany, projekt techniczny oraz specyfikacje wraz z szczegółową specyfikacją urządzenia . Zamówienie obejmuje wszystkie prace budowlane i instalacyjne towarzyszące realizacji wraz ich zabezpieczeniem przed dostępem osób postronnych i uszczelnieniem przed zanieczyszczeniami , które będą powodować prace budowlane w funkcjonującej przychodni. Na mocy stosownych upoważnień wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich pozwoleń i dopuszczeń do użytkowania urządzenia w tym wynikających z pozwolenia na budowę. Wszelkie materiały z rozbiórek i demontażu będących w zakresie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do utylizacji we własnym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515782,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595320 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515782,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro-Lift Szymon Ryciuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181012400

7.3.3) Ulica: Trzebownisko 456

7.3.4) Miejscowość: Trzebownisko

7.3.5) Kod pocztowy: 36-001

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515782,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.