Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00150472/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej kancelarii pojedynczej leśnictwa Irena
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE- NADLEŚNICTWO KARWIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszej Brygady 18
1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48957620590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karwin@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karwin.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokarwin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa samodzielnej kancelarii pojedynczej leśnictwa Irena2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4931a09-cf7d-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150472/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NN.270.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 461954,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku biurowego samodzielnej kancelarii pojedynczej leśnictwa Irena wraz z uzyskaniem dla niego ostatecznej lub opatrzonej rygorem natychmiastowej wykonalności decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów (modułów).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej składającej się z:
1) projektu budowlanego – tomu nr 1 – projektu zagospodarowania terenu – stanowiącego Załącznik nr 1A do SWZ;
2) projektu budowlanego – tomu nr 2 – projektu architektoniczno-budowlanego – stanowiącego Załącznik nr 1B do SWZ;
3) projektu budowlanego – tomu nr 3 – projektu technicznego - stanowiącego Załącznik nr 1C do SWZ;
4) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących Załącznik nr 1D do SWZ;
5) przedmiaru robót - stanowiącego Załącznik nr 1E do SWZ;
6) pozwolenia na budowę – stanowiącego Załącznik nr 1F do SWZ.
Inne szczegółowe wymagania:
1) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych własnym staraniem.
2) Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej oraz muszą być zgodne z polskimi normami, posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. Wszystkie zastosowane materiały muszą być oferowane w I gatunku.
3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie koszty związane z utrzymaniem zaplecza i placu budowy oraz utylizacją i wywozem odpadów powstałych w trakcie prowadzenia robót.
4) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w trakcie budowy oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
5) Wykonawca zobowiązany jest wykonać badanie szczelności budynku metodą ciśnieniową (Blower Door Test) oraz detekcję nieszczelności w celu zlokalizowania wszelkich niekontrolowanych przecieków powietrza przez obudowę budynku. Badanie należy wykonać w trakcie wykonywania budowy, w momencie gdy wszystkie elementy zapewniające szczelność budynku zostały wykonane, a jeszcze przed pracami wykończeniowymi. W przypadku stwierdzenia nieszczelności należy uszczelnić budynek w celu uzyskania parametrów szczelności wynikającej z normy dla budynków z wentylacją mechaniczną.
Zasady przeprowadzenia badań szczelności budynków metodą ciśnieniową określa norma PN-EN 13829 ISO 9972 ,,Cieplne właściwości użytkowe budynków. Określanie przepuszczalności powietrznej budynków. Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem wentylatora”.
Urządzenia służące do wykonywania testów musząc posiadać odpowiednie atesty i kalibrację gwarantujące rzetelność pomiaru. Aby wyeliminować ewentualne trudności, które mogłyby zakłócić przebieg pomiaru szczelności powietrznej budynku, zaleca się przeprowadzenie oględzin badanego obiektu na 1 do 2 tygodni przed planowanym terminem pomiaru – oględziny takie należy przeprowadzić z osobą odpowiedzialną za plac budowy.
6) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona do okresu równego okresowi udzielonej gwarancji jakości.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Karwin, woj. lubuskie, powiat strzelecko-drezdenecki, gmina Drezdenko, obręb ewidencyjny Trzebicz Nowy, działka ewidencyjna nr 19/4.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) montaż prefabrykowanych elementów drewnianych;
2) roboty w zakresie pokrywania podłóg, kładzenie płytek, glazury i terakoty;
3) roboty tynkarskie i malarskie;
4) roboty izolacyjne;
5) roboty w zakresie stolarki budowlanej;
6) roboty instalacyjne elektryczne;
7) roboty instalacyjne sanitarne;
8) roboty wykończeniowe
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, tj. kierownika budowy i robót.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 9 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ani nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Wykonawca zobowiązany był przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 4600,00 złWykonawca do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 r. godz. 09:30 nie wniósł wymaganego wadium, w związku z czym Zamawiający zobowiązany był odrzucić ofertę Wykonawcy.
Odrzucenie oferty Wykonawcy nastąpiło na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) w zw. z art. 266 PZP, w myśl którego Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium.
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) w zw. z art. 266 PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.