eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko Kościelne › Utworzenie Gminnego Ośrodka Kultury w Skarżysku Kościelnym



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Gminnego Ośrodka Kultury w Skarżysku Kościelnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skarżysko Kościelne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko Kościelne

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-115

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412714466

1.5.8.) Numer faksu: 412714481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscielne@skarzysko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://skarzyskokoscielne.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Gminnego Ośrodka Kultury w Skarżysku Kościelnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a2b6c82-a5ed-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019357/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utworzenie Gminnego Ośrodka Kultury w Skarżysku Kościelnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków EFRROW w ramach PROW na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090737/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 291175,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236728,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku GOK:
Zakres robót do wykonania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
1. Dostosowanie schodów zewnętrznych do wymogów ewakuacyjnych i korzystania dla osób niepełnosprawnych
- Rozbiórka istniejących i wykonanie nowych o szerokości biegu 1,5m
- Zabudowa podnośnika pionowego platformowego
- Montaż balustrady ze stali nierdzewnej
- Dostosowanie drzwi zew. do poziomu podłogi wiatrołapu (likwidacja progu)
2. Wymiana drzwi wewnętrznych w wiatrołapie wraz z wykonaniem gładzi i malowaniem
3. Remont korytarza
- Wymiana drzwi do piwnicy i pomieszczenia sanitarnego
- Zamurowanie drzwi do pomieszczenia nie stanowiącego własność gminy
- Wykonanie gładzi i malowania korytarza
4. Dostosowanie pomieszczenia sanitarnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Poszerzenie drzwi wejściowych
- Demontaż urządzeń sanitarnych i kolidującej ścianki zamurowanie drzwi od strony drugiej łazienki
- Przeróbka instalacji wod-kan. i elektrycznej z montażem nowych urządzeń sanitarnych
-Ułożenie nowych płytek ceramicznych na ścianach i podłodze wraz z malowaniem sufitu
5. Remont łazienki przy sali nr.1
- Wymiana stolarki drzwiowej
- Wymiana instalacji wod-kan
- Wymiana okładzin ściennych i podłogowych.
- Naprawa tynków i malowanie
6. Remont sal nr.1 i 2
- Rozbiórka podłogi z paneli
- Skucie wylewki cementowej o ok. 10cm. w celu obniżenia podłogi do poziomu korytarza (likwidacja progów)
- Wykonanie nowej podłogi z płytek ceramicznych
- Odmalowanie pomieszczeń
7. Odmalowanie pomieszczeń zaplecza kuchennego ,gabinetu dyrektora ,szatni, magazynu.
8. Naprawę kominów i uzupełnienie miejscowo wyprawy na ścianach zewnętrznych
9 Wymianę opraw i osprzętu elektrycznego w miarę potrzeb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg przedmiaru robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 157228,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w budynku GOK:
Zakres robót do wykonania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
- budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 15 kWp, instalacja na budynku Gminnego Ośrodka Kultury, dachy płaski kryty papą termozgrzewalną
- budowę konstrukcji pod moduły fotowoltaiczne 1 kpl.,
- montaż modułów fotowoltaicznych wraz z optymalizatorami 40 szt.,
- budowa oprzewodowania DC,
- budowę i montaż rozdzielni DC 1 szt.,
- budowę i montaż rozdzielni AC 1 szt.,
- budowę i montaż inwertera 1 szt.,
- budowę oprzewodowania AC,
- budowę instalacji uziemiającej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 79500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164880,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179740,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164880,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Marek Szaniawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6630005373

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 19

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164880,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75429,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75429,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75429,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM-BUD Michał Milczarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 663 180 61 64

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 31/21

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie instalacji fotowoltaicznej w budynku GOK, P.H.U.P "WOMAR", ul. Warszawska 3a, 26-130 Suchedniów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75429,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.