eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardUs³uga ca³odziennego kompleksowego ¿ywienia pacjentów Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2021-09-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga ca³odziennego kompleksowego ¿ywienia pacjentów Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331031257

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Chopina 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 943113726

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalbialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpitalbialogard.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga ca³odziennego kompleksowego ¿ywienia pacjentów Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a12c7017-1acb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00187419

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://szpitalbialogard.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaæ z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej- dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta Wykonawcy oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowanie). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@szpitalbialogard.pl
8. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta Wykonawcy oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów sk³adane przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@szpitalbialogard.pl
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobów komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o., ul. Chopina 29, 78-200 Bia³ogard;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o. jest Pani/Pan Dariusz Florek, adres
e-mail: iod@szpitalbialogard.pl , telefon: 513 370 301;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na robotê budowlan± „Przebudowa z rozbudow± Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie, ul. Chopina 29”, prowadzonym w trybie podstawowym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakoñczenia realizacji umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P/N/3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ca³odziennego kompleksowego ¿ywienia pacjentów
Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o. przy ul. Chopina 29 oraz ul. Szpitalna 7:
a) Przygotowanie posi³ków w ilo¶ciach zg³aszanych przez Zamawiaj±cego z
uwzglêdnieniem wymogów Zamawiaj±cego i zleceñ dietetycznych Instytutu
¯ywno¶ci i ¯ywienia w Warszawie.
b) Dostarczanie posi³ków w bemarowym systemie dystrybucji na oddzia³y szpitala oraz
podanie do ³ó¿ka pacjenta (posi³ki podawane na naczyniach sto³owych Wykonawcy tj.
sztuæce, talerze, kubki).
c) Odbiór z oddzia³ów bemarów, naczyñ sto³owych, kubków oraz sztuæców.
d) Zmywanie i dezynfekcja bemarów, pojemników GN (ze stali nierdzewnej), termosów,
naczyñ sto³owych oraz sztuæców, a tak¿e innych urz±dzeñ s³u¿±cych do
przechowywania, przewozu, dystrybucji i podawania ¿ywno¶ci, zgodnie z przepisami
sanitarno- epidemiologicznymi, do których stosowania zobligowane s± zak³ady opieki
zdrowotnej i przy u¿yciu ¶rodków czysto¶ci posiadaj±cych atest PZH.
e) Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych z ka¿dego oddzia³u Zamawiaj±cego po ka¿dym
posi³ku i ich utylizacja.
Pe³ny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1 do niniejszego og³oszenia.

2. W zwi±zku z przyst±pieniem Regionalnego Centrum Medycznego Bia³ogardzie Spó³ka z o.o.
do programu pilota¿owego „Standard szpitalnego ¿ywienia kobiet w ci±¿y i w okresie
poporodowym – Dieta Mamy”, Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy kontynuacji w/w
programu zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 sierpnia 2019r. w sprawie
programu pilota¿owego "Standard szpitalnego ¿ywienia kobiet w ci±¿y i w okresie
poporodowym - Dieta Mamy"(Dz.U. z 2019 poz.1537).
Pe³ny opis przedmiotu zamówienia dot. diety matki zawiera Rozporz±dzenie Ministra Zdrowia
z dnia 9 sierpnia 2019r. w sprawie programu pilota¿owego "Standard szpitalnego
¿ywienia kobiet w ci±¿y i w okresie poporodowym - Dieta Mamy"(Dz.U. z 2019 poz.1537).

3. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 55321000 – 6 Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Wykonawca musi dysponowaæ kuchni± zatwierdzon± decyzj± Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zak³adu prowadz±cego dzia³alno¶æ zwi±zan± z produkcj± i obrotem ¿ywno¶ci± w zakresie przygotowania posi³ków od surowca do gotowej potrawy oraz ¶wiadczenia us³ug dla odbiorców zewnêtrznych na czas realizacji przedmiotowego zamówienia,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 300.000,00 PLN – polisa.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca musi dysponowaæ co najmniej jednym ¶rodkiem transportu s³u¿±cym do przewozu ¿ywno¶ci,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofert± Wykonawcy sk³adaj± nastêpuj±ce ¶rodki dowodowe:
1) O¶wiadczenie o braku zachodzenia wobec Wykonawcy przes³anek okre¶lonych w art. 108 ustawy Pzp skutkuj±cych wykluczeniem z postêpowania – wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1) i pkt 1. ppkt 2), stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert.
4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 1 ppkt) 1 i pkt 1 ppkt) 2, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, waz z o¶wiadczeniem o którym mowa w pkt 1 ppkt) 1 i pkt 1 ppkt) 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedstawi nastêpuj±ce dokumenty:
1) op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) aktualna decyzja miejscowo w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego, wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021), stwierdzaj±c±, ¿e zak³ad (kuchnia), w którym bêd± przygotowywane posi³ki spe³nia konieczne wymagania niezbêdne do zapewnienia higieny i w³a¶ciwej jako¶ci zdrowotnej w zakresie przygotowywania posi³ków od surowca gotowej potrawy oraz ¶wiadczenia us³ug cateringowych.
3) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca dysponuje minimum 1 samochodem dopuszczonym do przewozu ¿ywno¶ci zgodnie z decyzj±/zezwoleniem w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego, wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilka podmiotów, oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta winna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.
3) Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji pe³nomocnika wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - nale¿y za³±czyæ je do oferty.
4) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.
7) Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
8) Oferta musi byæ podpisana przez Wykonawcê lub upowa¿nionych przedstawicieli Wykonawcy. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ǽ zmian postanowieñ́ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) terminu realizacji umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci warunkuj±cych ograniczenie mo¿liwo¶ci i/lub celowo¶ci wykonywania us³ugi w uzgodnionym terminie;
2) wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy wobec zmiany przepisów dotycz±cych:
a) stawki podatku od towarów i us³ug,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za prace albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace (Dz. U. z 2020, poz. 2207, ze zm.),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te bêd±̨ mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę̂.
2. Zmiana umowy mo¿e byǽ dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu.
3. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, dokonywana na podstawie ust. 1 pkt 2) obowi±zywaǽ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 2) lit. a-c. wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1) w wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) lit. a, warto¶ǽ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się̂, a okre¶lona w aneksie warto¶ǽ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) lit. b, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie stosownie o warto¶ǽ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy wynikaj±cego ze zwiêkszenia wynagrodzeñ́ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ́ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo do wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej.
3) W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) lit. c, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o warto¶ǽ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy, jaką bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶ǽ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz zamawiaj±cego.
4) Wprowadzenie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 2) wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcę̂ o¶wiadczenia o wysoko¶ci dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysoko¶ci. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) lit. b-c, wykonawca zobowi±zany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wp³ynê³y na wysoko¶ǽ wynagrodzenia wykonawcy, w szczególno¶ci do z³o¿enia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie p³acy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ¿±dania przedstawienia przez wykonawcę̂ dokumentów potwierdzaj±cych zasadno¶ǽ z³o¿enia takiego o¶wiadczenia oraz wzrost kosztów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-30 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.