eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IzbickoPoprawa efektywno¶ci energetycznej w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Izbicku- II etap



Og³oszenie z dnia 2021-09-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Izbicku- II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA IZBICKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413219

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstañców ¦l±skich 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Izbicko

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-180

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774617221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.izbicko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Izbicku- II etap

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d7026d4d-1ac6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00187367

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001159/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynku szko³y podstawowej w Izbicku – II etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

RPO WO 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.izbicko.pl/84/347/przetargi.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.izbicko.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
3) poczty elektronicznej: przetargi@izbicko.pl

2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
• Dariusz Bekiersz tel. 774617221 wew.129
• Aneta Adamiec tel. 774617221 wew.124
w godzinach pracy urzêdu
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.bip.izbicko.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy informujê, ¿e dane osobowe pozyskane w zwi±zku z przeprowadzeniem niniejszego postêpowania przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporz±dzenie RODO" w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest S³awomir Biliñski tel.668620696, adres e-mail: bil102@onet.pl
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane, z uwzglêdnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu wykonawc±, c) dokonania rozliczenia i p³atno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty, e) udostêpnienie dokumentacji postêpowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postêpowania. 4) Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postêpowania. 6) Osobie, której dane dotycz± przys³uguje na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia RODO: a) prawo dostêpu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usuniêcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: a) prawo do usuniêcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporz±dzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wyst±pienie z ¿±daniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia niniejszego postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskuj±c dane osobowe na potrzeby sporz±dzenia oferty zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zki wynikaj±ce m. in. z art 13 i 14 Rozporz±dzenia RODO. Wykonawca sk³adaj±c ofertê sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce przetwarzania danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych ni¿ bezpo¶rednio jego dotycz±cych lub zachodzi wy³±czenie stosowania obowi±zku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO tre¶ci o¶wiadczenia wykonawca nie sk³ada (usuniêcie tre¶ci o¶wiadczenia np. przez jego wykre¶lenie).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2800000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja zespo³u budynków Publicznej Szko³y Podstawowej w Izbicku - drugi etap, wraz z robotami towarzysz±cymi i obejmuje:

A. opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbêdnym do wykonania zadania wraz ze specyfikacj± techniczn± wykonywania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi, gwarantuj±cych osi±gniêcie parametrów okre¶lonych w audycie energetycznym oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, a w szczególno¶ci:
 sporz±dzenie inwentaryzacji, ekspertyz, opinii, pomiarów i badañ niezbêdnych do wykonania projektu i realizacji zadania,
 opracowanie koncepcji rozwi±zañ projektowych dla obiektu budynku szko³y podstawowej, ³±cznika II i budynku sali gimnastycznej,
 wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowê w zakresie niezbêdnym do realizacji przedsiêwziêcia uwzglêdniaj±cego m.in. budowê kot³owni gazowej, przebudowê stropodachu sali gimnastycznej oraz przebudowê systemu wentylacji na sali gimnastycznej,
 wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na rozbiórkê budynku kot³owni oraz komina stalowego o wysoko¶ci ok. 25 m,
 wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich robót okre¶lonych niniejszym PFU w podziale na bran¿e, w tym modernizacjê zaplecza kuchni opisanego za³±cznikiem nr 5,
 sporz±dzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
 wykonanie dokumentacji kosztorysowej z uwzglêdnieniem elementów stanowi±cych koszty kwalifikowane i niekwalifikowane w aspekcie dofinansowania realizacji przedsiêwziêcia,
 sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych, a w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci, wprowadzanie niezbêdnych zmian w dokumentacji projektowej,
 opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót w oparciu o powy¿sze dokumenty.
B. wykonanie robót budowlanych w oparciu o pozwolenie na budowê oraz dokumentacje projektow±, specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót oraz kosztorysy inwestorskie wraz z uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie, w przypadku gdy taki obowi±zek bêdzie wynika³ z decyzji o pozwoleniu na budowê lub obowi±zuj±cych przepisów prawa.
Realizacja przedsiêwziêcia ma na celu m.in. poprawê efektywno¶ci energetycznej obiektów oraz poprawê stanu technicznego elementów sk³adowych budynków.
Oznaczenia to¿same stosowane zamiennie w audycie energetycznym oraz niniejszym opracowaniu i z³±cznikach graficznych dla poszczególnych obiektów:
 nowa czê¶æ szko³y, szko³a podstawowa, P, PSP II;
 ³±cznik, ³±cznik II, £, £II;
 sala gimnastyczna z zapleczem szatniowo-sanitarnym, sala gimnastyczna z zapleczem sanitarnym, sala gimnastyczna z zapleczem, SG, S.
1) Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce wielko¶æ obiektu lub zakres robót budowlanych
L.p. Parametry okre¶laj±ce wielko¶æ obiektu J.m. Ilo¶æ
1. Powierzchnia u¿ytkowa m2 2 889,4
2. Kubatura czê¶ci ogrzewanej budynku m3 10 822,3
3. Ilo¶æ kondygnacji - 4
4. Udzia³ powierzchni ruchu w powierzchni netto % 29,7
Zakres rzeczowy do wykonania w ramach realizacji niniejszego przedsiêwziêcia obejmuje:
-przebudowê stropodachu sali gimnastycznej polegaj±c± na demonta¿u istniej±cych warstw poszycia, konserwacji i zabezpieczenia p.po¿ konstrukcji no¶nej oraz wykonaniu nowego poszycia wraz z ociepleniem stropu niepodlegaj±cemu przebudowie, w tym zaplecza sanitarnego,
-ocieplenie stropodachu budynków szko³y podstawowej i ³±cznika II,
-ocieplenie ¶cian zewnêtrznych (budynków: szko³y podstawowej, ³±cznika II oraz sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym),
-wymiana drzwi zewnêtrznych w budynkach: szko³y podstawowej, sali gimnastycznej i ³±cznika II,
-wymiana okien w budynkach: szko³y podstawowej, ³±cznika II, sali gimnastycznej i zaplecza sanitarnego,
-kompleksowa przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynkach: szko³y podstawowej, ³±cznika II oraz sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym,
-budowa kompletnej kot³owni gazowej w adaptowanym pomieszczeniu na parterze budynku sali gimnastycznej,
-kompleksowa przebudowa instalacji elektrycznej w budynkach: szko³y podstawowej, ³±cznika II oraz sali gimnastycznej i zaplecza sanitarnego wraz z wymian± ¼róde³ ¶wiat³a na energooszczêdne oraz zasilaniem centrali wentylacyjnej i kot³owni,
-wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciep³a na sali gimnastycznej wraz z wydzieleniem pomieszczenia z przeznaczeniem na centrale wentylacyjn± na balkonie,
-wykonanie systemu zarz±dzania energi± do celów ogrzewania (kot³ownia + centrala nawiewno-wywiewna),
-wykonanie zewnêtrznej czê¶ci instalacji gazowej ³±cz±cej kot³owniê z przy³±czem gazowym,
-dostawê i monta¿ instalacji OZE w postaci polikrystalicznych ogniw fotowoltaicznych,
-budowa zielonej ¶ciany,
-wykonanie robót zabezpieczaj±cych przed oraz wykoñczeniowych po wymianie instalacji grzewczej i modernizacji instalacji elektrycznej,
kompleksowa przebudowa pod³ogi w sali gimnastycznej o konstrukcji rusztowej z zastosowaniem wyk³adziny sportowej,
-trwa³e oddzielenie balkonu od sali gimnastycznej poprzez zabudowê otworów w ¶cianie oddzielaj±cej pomieszczenia,
-malowanie powierzchni ¶cian i sufitów w pomieszczeniach szko³y podstawowej, ³±cznika II i sali gimnastycznej wraz z zapleczem,
-roboty budowlane zwi±zane z modernizacj± kuchni i jej zaplecza wraz z dostaw± i monta¿em urz±dzeñ wg za³±cznika nr 5 PFU,
- roboty rozbiórkowe budynku kot³owni oraz komina.
Uproszczony, orientacyjny przedmiar robót dla budynku szko³y podstawowej, ³±cznika II oraz sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym: (przedmiar czê¶ciowo wynika z audytu energetycznego)
L.p. Parametry okre¶laj±ce zakres robót budowlanych J.m. Ilo¶æ
1. Ocieplenie stropodachu budynku zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej m2 193
2. Ocieplenie stropodachu budynku sali gimnastycznej m2 581
w tym przebudowa stropodachu nad sal± gimnastyczn± m2 475
3. Ocieplenie stropodachu budynku szko³y podstawowej m2 707
4. Ocieplenie stropodachu budynku ³±cznika II m2 45
5. Wymiana drzwi zewnêtrznych w budynku szko³y podstawowej m2 3,6
6. Wymiana drzwi zewnêtrznych w budynku sali gimnastycznej m2 4,2
7. Wymiana drzwi zewnêtrznych w budynku ³±cznika II m2 10,7
8. Wymiana okien w budynku sali gimnastycznej i zaplecza sanitarnego m2 145,7
9. Wymiana okien w budynku szko³y podstawowej m2 521
10. Wymiana okien w budynku ³±cznika II m2 21
11. Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku szko³y podstawowej m2 838
12. Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym m2 731
13. Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku ³±cznika II m2 64
14. Nawiewniki w stolarce okiennej szt. 97
15. Dostawa i monta¿ polikrystalicznych ogniw fotowoltaicznych kpl 1
16. Ocieplenie ¶cian poni¿ej gruntu (do 100 cm poni¿ej) kpl 1
17. Zamurowanie drzwi oraz rozbiórka schodów zewnêtrznych kpl 1
18. Przebudowa instalacji c.o. wraz ze ¼ród³em zasilania kpl 1
19. Budowa instalacji nawiewno-wywiewnej na sali gimnastycznej kpl 1
20. System zarz±dzania energi± kpl 1
21. Monta¿ zielonej ¶ciany m2 145
22. Przebudowa instalacji elektrycznej w tym wymiana o¶wietlenia na energooszczêdne kpl 1
23. Wydzielenie pomieszczeñ kot³owni, centrali wentylacyjnej oraz oddzielenie galerii od sali gimnastycznej kpl 1
24. Przebudowa pod³ogi na sali gimnastycznej kpl 1
25. Malowanie ¶cian i sufitów kpl 1
26. Budowa przy³±cza gazowego do kot³owni kpl 1
27. Modernizacja kuchni wraz z zapleczem kpl 1
28. Rozbiórka kot³owni wraz z kominem stalowym kpl 1
2) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Obiekty podlegaj±ce przebudowie w zakresie wyszczególnionym w pkt. 1), których budowa zosta³a rozpoczêta ok. 1984 roku po³o¿one s± na dzia³kach o nr ewid. gr. 583/1, 584/1, 594/1, 595/1 i 596/2 obrêb Izbicko, jednostka Izbicko. Wchodz± one w sk³ad zespo³u obiektów pe³ni±cych funkcje edukacyjne i rekreacyjno-sportowe. W 2019 roku przeprowadzona zosta³a termomodernizacja budynków starszej czê¶ci szko³y podstawowej wraz z mniejsz± sal± gimnastyczn± i ³±cznikiem I, w zwi±zku z czym zosta³y wy³±czone z niniejszego opracowania. Na terenie Zespo³u Szkó³ Gminy Izbicko znajduje siê tak¿e kompleks sportowy „Orlik”. Budynki bêd±ce przedmiotem opracowania nie stanowi± zabytków w rozumieniu ustawy o zabytkach i tym samym nie podlegaj± jakiejkolwiek ochronie konserwatorskiej.
Obszar, na którym zlokalizowane s± przedmiotowe obiekty, po³o¿ony jest w granicach obowi±zuj±cego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjêtego uchwa³± nr XXXIV/172/05 Rady Gminy Izbicko z dnia 17.01.2005 roku i oznaczony symbolem U-1 o przeznaczeniu podstawowym jako tereny istniej±cej i planowanej zabudowy us³ugowej, w tym us³ug publicznych (o¶wiaty) – szko³a podstawowa i gimnazjum w Izbicku.
Na dzia³kach znajduj± siê przy³±cza energii elektrycznej, wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz rozdzielcza instalacja ciep³ownicza pomiêdzy kot³owni± a zabudowaniami zespo³u szkolnego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia za³±cznik nr 10 do SWZ tj.:
a) Studium Wykonalno¶ci Inwestycji
b) Program funkcjonalno – u¿ytkowy
c) Wniosek o dofinansowanie projektu
d) Harmonogram rzeczowy
e) Audyt energetyczny

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71321000-4 - Us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71327000-6 - Us³ugi projektowania konstrukcji no¶nych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES RÊKOJMI ZA WADY I GWARANCJI JAKO¦CI NA CA£Y ZAKRES ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. 2. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±: 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: -zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, - zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - Wymagane jest posiadanie przez wykonawcê odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej na kwotê, nie mniejsz± ni¿ 2. 000 000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony z³ 00/100 gr.) Za³±czyæ dokument potwierdzaj±cy op³acenie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie ( 2 ) roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj.: polegaj±ce na termomodernizacji budynków u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci min. 2. 000 000,00 z³ brutto ka¿da robota .

- Wykonawca winien dysponowaæ lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:

• jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika budowy, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego,

• jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego,

• jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego.

Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek równie¿ za spe³niony je¿eli Wykonawca dysponowaæ bêdzie osobami posiadaj±cymi kwalifikacje równowa¿ne oraz wydane w oparciu o wcze¶niej obowi±zuj±ce przepisy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2020.poz.1076,1086) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
- Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie ( 2 ) roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj.: polegaj±ce na termomodernizacji budynków u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci min. 2. 000 000,00 z³ brutto ka¿da robota
za³±cznik nr 7 do SWZ
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- Wykonawca winien dysponowaæ lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:

• jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika budowy, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego,

• jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego,

• jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego.
za³±cznik nr 8 do SWZ
c) Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 2. 000.000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony z³ 00/100 gr.). Za³±czyæ dokument potwierdzaj±cy op³acenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê - za³±cznik nr 1 do SWZ
2) O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do SWZ
3) O¶wiadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu – za³±cznik nr 3 do SWZ
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - za³±cznik nr 4 do SWZ
5) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego – za³±cznik nr 5 do SWZ
6) O¶wiadczenie wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ 7) Wykaz robót – za³±cznik nr 7 do SWZ
8) Wykaz osób – za³±cznik nr 8 do SWZ
9) Projekt umowy– za³±cznik nr 9 do SWZ
10) Szczegó³owy opis zamówienia – za³±cznik nr 10 do SWZ
Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy
dowód wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 22. 764,00 s³ownie: dwadzie¶cia dwa tysi±ce siedemset sze¶ædziesi±t cztery z³ 00/100 gr.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie: 1) w pieni±dzu, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych 4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: bank zamawiaj±cego BANK BS LE¦NICA O. Izbicko
nr rachunku: 34 8907 1076 2006 5000 2017 0005 z adnotacj±: "wadium - Poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Izbicku- II etap" 5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 8. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w postaci elektronicznej nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta. 9. Porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy wadium winno zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument ten winien obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawid³owy) oferta wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu. 11. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1)Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2)Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane (kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty. 3)Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. 4)Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia obowi±zuj± postanowienia pkt. VII Podmiotowe ¶rodki dowodowe tj.: o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, ( za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Ka¿dy wykonawca z osobna nie powinien podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ( za³±cznik nr 6 do SWZ ) oraz art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp ( pkt. VII 2.1 b w SWZ)
Natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. VII.2.2 a,b,c., sk³adane s± przez tego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci.
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków:
1. Zmiana terminu przewidzianego na zakoñczenie robót budowlanych - w szczególno¶ci: stany epidemiczne, klêski ¿ywio³owe, warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, si³a wy¿sza w rozumieniu kodeksu cywilnego,
2. Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego w szczególno¶ci: wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót, odmowa wydania przez organy administracyjne lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê,
3. Zmiana stawki podatku VAT przez w³adzê ustawodawcz± w trakcie trwania umowy, a w ¶lad za tym zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 2 umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
4. Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SWZ,
5. wyst±pienie robót zamiennych – rozliczenie zostanie dokonane metod± ró¿nicow± pomiêdzy warto¶ci± robót pierwotnie przewidzianych, ustalon± w oparciu o kosztorys ofertowy, a warto¶ci± robót zamiennych wynikaj±c± z kosztorysu robót zamiennych przygotowanego przez wykonawcê w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia:
 stawki robocizny ustalone s± na takim poziomie jak w kosztorysie ofertowym,
 stawki materia³ów i sprzêtu ujête w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwarta³, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o ¶rednie stawki i ceny rynkowe dla danych robót i nastêpnie zaakceptowanego przez zamawiaj±cego, która to warto¶æ zostanie doliczona/ odliczona do/od wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, poprzez zmianê umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 2 umowy.
6. Wyst±pienie robót dodatkowych ( art.455 ust.1 pkt.3 ustawy Pzp) zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 umowy.
Podstaw± wykonania robót dodatkowych bêdzie zaakceptowany przez zamawiaj±cego Protokó³ konieczno¶ci.Za roboty dodatkowe Strony ustal± wynagrodzenie rycza³towe w oparciu o kosztorys sporz±dzony przez wykonawcê, zatwierdzony przez zamawiaj±cego z zastosowaniem no¶ników cenotwórczych wg kosztorysu ofertowego na roboty podstawowe, a w przypadku robót nie ujêtych w kosztorysie ofertowym na roboty podstawowe przy zastosowaniu:
1) Danych wyj¶ciowych do kosztorysowani, okre¶laj±cych: stawkê roboczogodziny, koszty po¶rednie, koszty zakupu oraz zysk – zgodnie z kosztorysem ofertowym na roboty podstawowe,
2) Norm nak³adów rzeczowych wg KNR, a w przypadku braku odpowiedniej pozycji – wed³ug analizy indywidualnej,
3) Cen jednostkowych materia³ów – wg cen zakupu, lecz nie wy¿szych ni¿ wed³ug ¶redniego poziomu cen podanego w aktualnym, w okresie ich wbudowania, cenniku SEKOCENBUD,
4) Cen sprzêtu i kosztów transportu – wed³ug cennika najmu wykonawcy, lecz nie wy¿szych ni¿ wed³ug ¶redniego poziomu cen podanego w aktualnym cenniku SEKOCENBUD.
7. Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SWZ,
8. Wyst±pienie innych wyj±tkowych okoliczno¶ci, niezale¿nych od Stron umowy, których nie mog³y one przewidzieæ w chwili zawierania umowy wp³ywaj±cych na jej realizacjê.
9. Wszelkie zmiany do umowy mog± nast±piæ za zgod± obu stron i wymagaj± formy pisemnej ( aneks ) pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-07 15:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Pzp z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. komunikacja w niniejszym postêpowaniu odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, pliki nale¿y opatrzyæ:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.

1.FORMA OFERTY
1) Ofertê oraz wszystkie za³±czniki, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci przy u¿yciu ¶rodków elektronicznych, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
Klucz publiczny niezbêdny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny na miniPortalu - szczegó³y postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
3) Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych PDF, DOC, DOCX, ODT i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ze wzglêdów technicznych rozmiar przesy³anych plików nie mo¿e przekraczaæ 150 MB. 4) Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wype³nionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powsta³ego w ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Powsta³y w ten sposób dokument elektroniczny Zamawiaj±cy traktowa³ bêdzie jako ofertê z³o¿on± w postaci elektronicznej niezale¿nie od tego, czy jej postaæ elektroniczna powsta³a wy³±cznie przy u¿yciu programu komputerowego, czy te¿ na skutek przekszta³cenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, je¿eli tylko dokument ten zostanie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
5) Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, (o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy), sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w zakresie i w sposób okre¶lony w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6) Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa nale¿y z³o¿yæ w osobnym pliku wraz z jednoczesnym nadaniem mu nazwy/opisanie- "Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa" a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku (ZIP).
7) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.