eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny"Rozwój dziedzictwa historycznego na terenie Gminy Chęciny poprzez utworzenie Ośrodka Historii w Chęcinach".



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Rozwój dziedzictwa historycznego na terenie Gminy Chęciny poprzez utworzenie Ośrodka Historii w Chęcinach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4

1.5.2.) Miejscowość: Chęciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/checiny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozwój dziedzictwa historycznego na terenie Gminy Chęciny poprzez utworzenie Ośrodka Historii w Chęcinach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f02341a-5ed9-4d26-8b31-fe85db664843

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034911/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie dokumentacji projektowej dla Budynku Dziedzictwa Kulturowego i Historycznego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.3.2025.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji – w tym:

1) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz ze wszelkimi poprzedzającymi tę decyzję oraz wynikającymi z tej decyzji (ewentualnie) rozstrzygnięciami organów administracji publicznej w sprawie.

2) Wykonanie pełno branżowej dokumentacji projektowej w celu uzyskania decyzji o rozbiórce istniejącego obiektu toalety oraz decyzji o pozwoleniu na budowę – w tym:

a) Projektów Zagospodarowania Terenu;
b) Projektów Budowlano-Architektonicznych.

3) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej i prawomocnej decyzji o rozbiórce istniejącego obiektu toalety i decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz ze wszelkimi poprzedzającymi tę decyzję oraz wynikającymi z tej decyzji rozstrzygnięciami organów administracji publicznej w sprawie (w szczególności - decyzji Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wyrażeniu zgody na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nieruchomym i w granicach prawnie chronionego układu urbanistyczno-krajobrazowego).

4) Przygotowanie dokumentacji do opisu przedmiotu zamówienia w procedurze wyłonienia wykonawcy robót budowlanych – w szczególności - zgodnie z rozporządzeniem ministra rozwoju i technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454 z dnia 2021.12.29) oraz ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z dnia 11.09.2019), a także czynny udział w procedurze dla wyłonienia wykonawcy robót budowlanych oraz

5) Sprawowanie nadzoru autorskiego w tracie prowadzenia robót budowlanych.

W skład dokumentacji projektowej wchodzić będzie m.in. zagospodarowanie terenu wraz z niezbędnym dojazdem gwarantującym właściwą obsługę budynku, aranżacja muru kamiennego oraz niezbędne przyłącza.

Dokumentacja projektowa powinna umożliwiać pozyskanie dofinansowania na wykonanie zadania (części zadania) ze źródeł zewnętrznych, a także wybudowanie i użytkowanie obiektu działającego harmonijnie, w sposób ekonomiczny, funkcjonalny i zintegrowany, wyposażonego w prawidłowo współpracujące instalacje oraz zapewniającego komfortową i ergonomiczną realizację założonej funkcji zarówno dla zwiedzających jak i użytkownika obiektu.
Wytyczne Zamawiającego dla Wykonawcy stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273675,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Saneccy Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jerzy Wowczak Autorska Pracowania Projektowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793116254

7.3.3) Ulica: Jana Zamoyskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-523

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 395 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.