Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104632/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Rozwój dziedzictwa historycznego na terenie Gminy Chęciny poprzez utworzenie Ośrodka Historii w Chęcinach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4
1.5.2.) Miejscowość: Chęciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/checiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozwój dziedzictwa historycznego na terenie Gminy Chęciny poprzez utworzenie Ośrodka Historii w Chęcinach”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f02341a-5ed9-4d26-8b31-fe85db664843
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034911/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie dokumentacji projektowej dla Budynku Dziedzictwa Kulturowego i Historycznego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.3.2025.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji – w tym:
1) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz ze wszelkimi poprzedzającymi tę decyzję oraz wynikającymi z tej decyzji (ewentualnie) rozstrzygnięciami organów administracji publicznej w sprawie.
2) Wykonanie pełno branżowej dokumentacji projektowej w celu uzyskania decyzji o rozbiórce istniejącego obiektu toalety oraz decyzji o pozwoleniu na budowę – w tym:
a) Projektów Zagospodarowania Terenu;
b) Projektów Budowlano-Architektonicznych.
3) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej i prawomocnej decyzji o rozbiórce istniejącego obiektu toalety i decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz ze wszelkimi poprzedzającymi tę decyzję oraz wynikającymi z tej decyzji rozstrzygnięciami organów administracji publicznej w sprawie (w szczególności - decyzji Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wyrażeniu zgody na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nieruchomym i w granicach prawnie chronionego układu urbanistyczno-krajobrazowego).
4) Przygotowanie dokumentacji do opisu przedmiotu zamówienia w procedurze wyłonienia wykonawcy robót budowlanych – w szczególności - zgodnie z rozporządzeniem ministra rozwoju i technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454 z dnia 2021.12.29) oraz ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z dnia 11.09.2019), a także czynny udział w procedurze dla wyłonienia wykonawcy robót budowlanych oraz
5) Sprawowanie nadzoru autorskiego w tracie prowadzenia robót budowlanych.
W skład dokumentacji projektowej wchodzić będzie m.in. zagospodarowanie terenu wraz z niezbędnym dojazdem gwarantującym właściwą obsługę budynku, aranżacja muru kamiennego oraz niezbędne przyłącza.
Dokumentacja projektowa powinna umożliwiać pozyskanie dofinansowania na wykonanie zadania (części zadania) ze źródeł zewnętrznych, a także wybudowanie i użytkowanie obiektu działającego harmonijnie, w sposób ekonomiczny, funkcjonalny i zintegrowany, wyposażonego w prawidłowo współpracujące instalacje oraz zapewniającego komfortową i ergonomiczną realizację założonej funkcji zarówno dla zwiedzających jak i użytkownika obiektu.
Wytyczne Zamawiającego dla Wykonawcy stanowią załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273675,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Saneccy Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jerzy Wowczak Autorska Pracowania Projektowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793116254
7.3.3) Ulica: Jana Zamoyskiego
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-523
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 395 dni
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Zakup i montaż systemu szlabanowego dla WSS w Czerwonej Górze
- Budowa dodatkowego parkingu na około 25 miejsc w sąsiedztwie "dawnego budynku administracyjnego" w WSS im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
- Przebudowa parkingu dolnego celem wydzielenia większej ilości miejsc postojowych w WSS im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
- Utworzenie zewnętrznych stref pacjenta w WSS im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie dokumentacji projektowej modernizacji pracowni specjalistycznych w różnych szkołach zawodowych w Gdańsku w ramach projektu Gdańsk Miastem Zawodowców - Etap II
- Budowa szaletu miejskiego w Parku Sulecha w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Projekt termomodernizacji i remontu segmentu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Techniczno-Branżowych przy ul. 11 Listopada 45 w Jastrzębiu-Zdroju
- Opracowanie dokument. proj. dla inwestycji: Rozbudowa ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pomieszczeń przy ul. Karola Miarki 123A i 123 B w Wilczy - powtórka
- Opracowanie dokument. proj. dla inwestycji: Rozbudowa ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pomieszczeń przy ul. Karola Miarki 123A i 123 B w Wilczy - powtórka
- Opracowanie dokument. proj. dla inwestycji: Rozbudowa ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pomieszczeń przy ul. Karola Miarki 123A i 123 B w Wilczy - powtórka
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.