eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiDostawa sprzętu medycznego do wyposażenia Pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ w Mońkach



Ogłoszenie z dnia 2021-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego do wyposażenia Pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ w Mońkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ w Mońkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050652956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości, 9

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 668 877 529

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmonki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego do wyposażenia Pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ w Mońkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-577395f5-e635-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041718/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.5 Utworzenie Pracowni tomografii komputerowej wraz z zakupem tomografu komputerowego, zakup aparatów do śródoperacyjnych badań RTG (ramię C) oraz USG, aparatu do znieczuleń, pozostałych urządzeń medyczn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118319/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215129,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

AKIET I – URZĄDZENIA MEDYCZNE RÓŻNE

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33172100-7 - Urządzenia do anestezji

4.5.5.) Wartość części: 159314,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RESPIRATOR TRANSPORTOWY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

POZOSTAŁY SPRZĘT MEDYCZNY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 55814,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.
z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) zawiadomił, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie
o udzielenie zamówienia na pakiet I, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert na pakiet I została złożona jedna oferta Wykonawcy ANCHOR PBW Spółka z o.o. ul. Zastawie III 16-070 Choroszcz, która została odrzucona. Oferta Wykonawcy była niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, działając na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) unieważnia postępowanie na dostawę sprzętu medycznego do wyposażenia Pracowni Tomografii Komputerowej
SP ZOZ w Mońkach na pakiet II.
.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.), Zmawiający unieważnił ww. postępowanie na pakiet II ponieważ środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu
o zamówieniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia w całości pochodzi ze środków zewnętrznych, o których pozyskanie Zamawiający aplikował w 2021r.

W związku z tym w Sekcji VI pkt 6.7,) ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania, cytuję:

„Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak".
W związku z informacją pozyskaną w dniu 18.08.2021r., że środki na ten cel nie zostaną przyznane, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na pakiet II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.
z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) zawiadomił, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie
o udzielenie zamówienia na pakiet III, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert na pakiet III została złożona jedna oferta Wykonawcy ANCHOR PBW Spółka z o.o. ul. Zastawie III 16-070 Choroszcz, która została odrzucona. Oferta Wykonawcy była niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.