Og³oszenie z dnia 2021-09-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00236827/01 - Wynik z dnia 2021-10-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarz±d Dróg w K³obucku
w sezonie zimowym 2021/2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat K³obucki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Paw³a II 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klobuck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatklobucki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarz±d Dróg w K³obucku
w sezonie zimowym 2021/2022.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1b2d232e-1a0e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00187278
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003062/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarz±d Dróg w K³obucku w sezonie 2021/2022.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.klobuck.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@klobuck.pl.
Strona internetowa prowadzonego postêpowania na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: http://bip.klobuck.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania ogólne
11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
11.2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Patrycja Kuzior, Jolanta Luziñska, tel. 34 310 06 75, email: zamowienia@klobuck.pl
11.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP),
które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
- Mozilla Firefox od wersji 15,
- Google Chrome od wersji 20.
11.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
11.7. Zamawiaj±cy przekazuje identyfikator postêpowania na miniPortalu jako za³±cznik Nr 8 do SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
Ze wzglêdu na niewystarczaj±c± ilo¶æ miejsca kontynuacja Wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduje siê w rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarz±d Dróg w K³obucku w sezonie zimowym 2021/2022” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Szczegó³owe informacje dostêpne s± w Rozdziale 22 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje dostêpne s± w Rozdziale 22 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.1.19.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarz±d Dróg w K³obucku w sezonie 2021/2022.
Szacunkowa ilo¶æ dostaw w okresie realizacji umowy bêdzie wynosi³a:
• zakres podstawowy - dostawa piasku luzem w ilo¶ci 3000 ton
z przeznaczeniem:
1. Na drogi wojewódzkie w ilo¶ci 600 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 350 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 250 ton.
2. Na drogi powiatowe w ilo¶ci 2400 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 1000 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 1400 ton.
• zakres objêty prawem opcji - dostawa piasku luzem w ilo¶ci 1200 ton z przeznaczeniem:
1. Na drogi wojewódzkie w ilo¶ci 250 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 150 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 100 ton.
2. Na drogi powiatowe w ilo¶ci 950 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 400 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 550 ton.
• zakres minimalny - dostawa piasku luzem w ilo¶ci 900 ton z przeznaczeniem:
1. Na drogi wojewódzkie w ilo¶ci 200 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 120 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 80 ton.
2. Na drogi powiatowe w ilo¶ci 700 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 300 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 400 ton.
Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e ilo¶æ zamawianego piasku nie bêdzie mniejsza ni¿ 30% ilo¶ci podanych dla zakresu podstawowego zamówienia. Zmniejszenie zakresu nie stanowi podstaw do ¿adnych roszczeñ Wykonawcy.
Piasek powinien posiadaæ frakcjê uziarnienia (¶rednicê cz±stek) od 0,1 do 1,0 mm, zgodnie z wymogami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960). Piasek nie mo¿e byæ nadmiernie zawilgocony – dopuszczalna wilgotno¶æ wynosi 5 %, nie mo¿ne zawieraæ skaleñ i zbryleñ (nie rozkruszaj±cych siê przy nacisku stop±), a tak¿e zanieczyszczeñ obcych (li¶cie, patyki, chwasty, glina).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2. Warto¶æ zakresu podstawowego wskazana w pkt 4.1 SWZ ma jedynie charakter orientacyjny, s³u¿±cy do obliczenia szacunkowej warto¶ci zamówienia
i porównania ofert. Nie stanowi ona zobowi±zania dla Zamawiaj±cego do zlecenia dostaw w pe³nym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie obliczane wed³ug cen jednostkowych okre¶lonych w ofercie i rzeczywistej ilo¶ci zrealizowanych dostaw.
4.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy podczas trwania umowy pojawi± siê uzasadnione potrzeby realizacji dostaw w zakresie szerszym ni¿ okre¶lony w zakresie podstawowym (pod warunkiem zabezpieczenia finansowego w bud¿ecie Powiatu) – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego,
z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie dostawy w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy.
O uruchomieniu opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie w formie o¶wiadczenia woli. Cena dostaw w ramach realizacji zakresu objêtego opcj± wynika z tre¶ci oferty wykonawcy.
4.4. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiêkszenia zakresu dostawy wykonawcy
o dodatkow± ilo¶æ ton w ramach limitu wskazanego w pkt. 4.1 SWZ.
4.5. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach prawa opcji obliczane bêdzie wed³ug cen jednostkowych okre¶lonych w ofercie i rzeczywistej ilo¶ci zrealizowanych dostaw.
4.6. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 1 do SWZ – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia,
a tak¿e wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.7. Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci ze wzglêdu na to, ¿e podzia³ taki grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi, organizacyjnymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podzia³u zamówienia podyktowane by³o zatem wzglêdami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podzia³ zamówienia na czê¶ci nie zwiêkszy³by konkurencyjno¶ci w sektorze ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umo¿liwiaj±cym z³o¿enie oferty wykonawcom z grupy ma³ych lub ¶rednich przedsiêbiorstw.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
4.1. Szacunkowa ilo¶æ dostaw w okresie realizacji umowy bêdzie wynosi³a:• zakres podstawowy - dostawa piasku luzem w ilo¶ci 3000 ton
z przeznaczeniem:
1. Na drogi wojewódzkie w ilo¶ci 600 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 350 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 250 ton.
2. Na drogi powiatowe w ilo¶ci 2400 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 1000 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 1400 ton.
• zakres objêty prawem opcji - dostawa piasku luzem w ilo¶ci 1200 ton z przeznaczeniem:
1. Na drogi wojewódzkie w ilo¶ci 250 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 150 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 100 ton.
2. Na drogi powiatowe w ilo¶ci 950 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 400 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 550 ton.
• zakres minimalny - dostawa piasku luzem w ilo¶ci 900 ton z przeznaczeniem:
1. Na drogi wojewódzkie w ilo¶ci 200 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 120 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 80 ton.
2. Na drogi powiatowe w ilo¶ci 700 ton, w tym:
a) dostawa na bazê w K³obucku, ul. Zamkowa 19 w ilo¶ci 300 ton,
b) dostawa na bazê w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilo¶ci 400 ton.
4.2. Warto¶æ zakresu podstawowego wskazana w pkt 4.1 SWZ ma jedynie charakter orientacyjny, s³u¿±cy do obliczenia szacunkowej warto¶ci zamówienia
i porównania ofert. Nie stanowi ona zobowi±zania dla Zamawiaj±cego do zlecenia dostaw w pe³nym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie obliczane wed³ug cen jednostkowych okre¶lonych w ofercie i rzeczywistej ilo¶ci zrealizowanych dostaw.
4.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy podczas trwania umowy pojawi± siê uzasadnione potrzeby realizacji dostaw w zakresie szerszym ni¿ okre¶lony w zakresie podstawowym (pod warunkiem zabezpieczenia finansowego w bud¿ecie Powiatu) – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego,
z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie dostawy w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy.
O uruchomieniu opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie w formie o¶wiadczenia woli. Cena dostaw w ramach realizacji zakresu objêtego opcj± wynika z tre¶ci oferty wykonawcy.
4.4. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiêkszenia zakresu dostawy wykonawcy
o dodatkow± ilo¶æ ton w ramach limitu wskazanego w pkt. 4.1 SWZ.
4.5. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach prawa opcji obliczane bêdzie wed³ug cen jednostkowych okre¶lonych w ofercie i rzeczywistej ilo¶ci zrealizowanych dostaw.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena (C) - 100%=100 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ
i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy)
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie bêd± mia³y zastosowanie przepisy Ustawy – Prawo zamówieñ publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
3. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
4. Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci:
a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, ograniczenia zakresu umowy
i ceny, zgodnie ze z³o¿onym formularzem oferty, spowodowanych epidemi± COVID-19, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê wp³ywu okoliczno¶ci zwi±zanych
z COVID-19 na wykonanie przedmiotu umowy,
b) zmiana umowy polegaj±ca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
c) zmiany strony umowy – wykonawcy w sytuacji nastêpstwa prawnego wynikaj±cego
z odrêbnych przepisów,
d) zmiana danych osób pe³ni±cych nadzór nad realizacj± zamówienia,
e) zmiana terminu zakoñczenia umowy, w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powoduj±cych konieczno¶æ wyd³u¿enia terminu dostaw przedmiotu umowy.
5. Zmiany tre¶ci umowy dopuszczone w ust. 4 lit. b)-e) nie mog± prowadziæ do zwiêkszenia wynagrodzenia okre¶lonego w umowie.
6. Spory mog±ce wynikn±æ z realizacji niniejszej umowy rozstrzygane bêd± przez s±d w³a¶ciwy miejscowo dla Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-29
INNE PRZETARGI Z K£OBUCKA
- Zakup agregatów pr±dotwórczych do powiatowego zarz±dzania kryzysowego dla potrzeb ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej - 2 czê¶ci.
- Awaryjna naprawa drogi le¶nej w le¶nictwie Bartkówka
- Dostawa pelletu drzewnego do Zespo³u Szkó³ Nr 3 w K³obucku
- Prace remontowe w pomieszczeniach Poradni Ogólnej w Pankach realizowane w ramach projektu grantowego pod nazw± "Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ)"
- Us³uga ubezpieczenia Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku
wiêcej: przetargi w K³obucku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





