eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChęcinyOpracowanie koncepcji programowo - przestrzennej w ramach zadania: "Projekt i koncepcja zagospodarowania terenu Os. Sosnówka w Chęcinach".



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej w ramach zadania: „Projekt i koncepcja zagospodarowania terenu Os. Sosnówka w Chęcinach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4

1.5.2.) Miejscowość: Chęciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.checiny.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej w ramach zadania: „Projekt i koncepcja zagospodarowania terenu Os. Sosnówka w Chęcinach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-590e7db5-7eec-43b3-bf90-8f3efa55f20a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034911/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Projekt i koncepcja zagospodarowania terenu os. Sosnówka w Chęcinach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.6.2025.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objęte jest:
• Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej ( ETAP I),
• Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla realizowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego (ETAP II),
• Uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości na których będzie realizowane przedsięwzięcie inwestycyjne ze stabilizacją punktów geodezyjnych w terenie (ETAP III).
Koncepcja programowo – przestrzenna (ETAP I)
opracowanie dwóch znacząco różnych wersji koncepcji programowo - przestrzennej dotyczącej zagospodarowania terenu Os. Sosnówka w Chęcinach, obszar opracowania zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2. Opracowanie każdego z wariantów należy wykonać z jednakowym wysokim stopniem szczegółowości. Dla każdego z wariantów należy wykonać analizę wielokryterialną pod kątem: technicznym, środowiskowym, społecznym oraz ekonomicznym (kosztorysy wskaźnikowe) i przedstawić ją Zamawiającemu do zaopiniowania. Do analizy wariantów należy uwzględnić m.in. geometrię obiektów budowlanych, przebieg osi tras dróg, sposób skomunikowania terenów przyległych, sposób zagospodarowania terenu, wybór rodzaju konstrukcji nawierzchni, wybór sposobu odwodnienia terenu osiedla, lokalizację miejsc do rekreacji, lokalizację miejsc postojowych, lokalizację oświetlenia itp. Po ostatecznym wyborze przez Zamawiającego jednego z wariantów koncepcji programowo – przestrzennej Wykonawca sporządzi analizę finansową z podziałem na kategorie robót koniecznych do wykonania na terenie inwestycji.
Koncepcja programowo - przestrzenna ma zawierać:
1. Część opisową
• opis zadania inwestycyjnego obejmującego: lokalizację, cel, zakładany efekt, charakterystykę, odpowiednie parametry techniczne, podział na etapy i kolejność realizacji
• opis przeprowadzonej inwentaryzacji parametrów i stanu technicznego
• opis istniejącego i projektowanego zagospodarowania terenu w obszarze inwestycji i obszarze przyległym, ważniejsze elementy zagospodarowania terenu, istniejąca i projektowana infrastruktura, zieleń itp.
• opis istniejącej infrastruktury technicznej, wraz ze wstępnymi warunkami dla usunięcia ewentualnych kolizji,
• opis techniczny zawierający m.in.: opis zagospodarowania terenu oraz wstępne określenie zajętości terenu pod inwestycję
• dokumentacja geotechniczna badań podłoża gruntowego (na wybranym wariancie do oceny stanu podłoża)
• dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego (zdjęcia z datą)
• decyzje, uzgodnienia, opinie, stanowiska (w tym samorządów lokalnych, zarządów dróg · oraz gestorów sieci) - porównanie min. 2 wariantów (pod względem technicznym, środowiskowym, ekonomicznym, społecznym, inne) ich ocena i wnioski
• zestawienie kosztów realizacji dla wariantów i etapów inwestycji z wyszczególnieniem obiektów inżynierskich oraz elementów urządzenia pasa drogowego
2. Część rysunkową:
• rysunek orientacyjny (skala 1: 5 000 lub 1: 10 000)
• plan zagospodarowania terenu zawierający m.in.:
-rozwiązanie układu komunikacyjnego Osiedla Sosnówka,
-koncepcję oświetlenia ulicznego,
-koncepcję miejsc postojowych na terenie Osiedla,
-koncepcję dróg pożarowych (zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych),
-koncepcję odwodnienia całego terenu inwestycji (zastosowanie ścieków, drenaży, kanalizacji deszczowej i przepustów oraz innych rozwiązań technicznych w konfiguracji wybranej przez Projektanta, zapewniającej odwodnienie terenu inwestycji oraz ochronę terenów przyległych przed powstaniem zastoin wodnych w wyniku realizacji inwestycji),
-koncepcję budowy/przebudowy infrastruktury uzbrojenia terenu w tym lokalizacji kanału technologicznego,
-koncepcję zagospodarowania terenów zielonych (m.in. miejsca do rekreacji, obiekty małej architektury, plac zabaw, siłownia na świeżym powietrzu, boisko sportowe, skwery a także ich urządzanie,
• profil podłużny sieci dróg, dróg dla pieszych stanowiących układ komunikacyjny Osiedla, (skala dostosowana do rysunku sytuacyjnego)
• szczegóły konstrukcyjne sieci dróg, dróg dla pieszych stanowiących układ komunikacyjny Osiedla,
przekroje poprzeczne sieci dróg, dróg dla pieszych stanowiących układ komunikacyjny Osiedla, nie rzadziej, niż co 25 mb,
• plan warstwicowy dróg i dróg dla pieszych,
• koncepcja organizacji ruchu, oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (część opisowa i graficzna)
• wizualizacja dla każdego z wariantów przynajmniej z 3 punktów na terenie osiedla

Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla realizowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego (ETAP II)

Opracowanie wniosku wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia są to opracowania wykonane dla całej inwestycji określonej w zamówieniu, służące do uzgadniania i opiniowania planowanego przedsięwzięcia oraz stanowią podstawę do złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Zawartość i rodzaje dokumentów wymaganych w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach określa Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112).
Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach uzyskuje się w trybie art. 71 ustawy środowiskowej. Przed złożeniem wniosku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kompletu dokumentów w wersji papierowej i elektronicznej (edytowalnej oraz pdf na nośniku pamięci) do zaopiniowania przez Zamawiającego. Po zaopiniowaniu Wykonawca składa do właściwego organu odpowiedzialnego za wydanie decyzji środowiskowej wniosek wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia. Karta informacyjna powinna zawierać informacje określone w art. 62 a ww. ustawy środowiskowej. W przypadku, gdy w ramach postępowania o wydanie decyzji środowiskowej organ właściwy do wydania jej orzeknie o konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania raportu o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem opracowania do organu opiniującego uzyskać pozytywna opinie Zamawiającego. Raport Oceny Oddziaływania na Środowisko powinien być sporządzony przez zespół specjalistów w tej dziedzinie. Jego zakres powinien być zgodny z art. 66 ww. ustawy środowiskowej. Wykonawca będzie uczestniczył w procesie uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i przedmiotowych decyzji, poprzez udzielanie wyjaśnień i dokonywanie odpowiednich zmian i uzupełnień w opracowaniu projektowym.
Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego przekazywania Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji związanej z postępowaniem środowiskowym, kontaktowania się z organami prowadzącymi postępowanie oraz do bieżącego kontrolowania wywiązywania się organów wydających decyzje, opiniujących i uzgadniających z obowiązków, w szczególności z dochowania terminów.

Opracowanie wniosku wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w ramach zadania: „Projekt i koncepcja zagospodarowania terenu Os. Sosnówka w Chęcinach” - na podstawie przepisów art. 4 ust. 2 pkt 1, art. 50 ust. 1, art. 52 ust. 2, art. 54 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).

Decyzja zatwierdzająca projekt podziału nieruchomości na których będzie realizowane przedsięwzięcie inwestycyjne ze stabilizacją punktów geodezyjnych w terenie (ETAP III).

Ma na celu wydzielenia gruntu pod drogi publiczne gminne, drogi dla pieszych, miejsca postojowe, plac zabaw, tereny zielone, a także ich urządzanie. Finalnie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu mapy z projektem podziału nieruchomości oraz inne dokumenty niezbędne wymagane prawem do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości (postanowienie oceniające wstępny projekt podziału). Wykonawca wykona trwałą stabilizację punktów granicznych w terenie w postaci słupków betonowych geodezyjnych.
Linie rozgraniczające zatwierdzonego wariantu koncepcji programowo-przestrzennej oraz załącznika graficznego do decyzji celu publicznego powinny być tożsame i stanowić będą linie podziałowe nieruchomości.

Szczegółowy opis zamówienia dla Wykonawcy stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Gmina Chęciny, działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp” zawiadamia, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.