eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaŚwiadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: SAG Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390284222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Rzeczypospolitej 116

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767226036

1.5.8.) Numer faksu: 767226037

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sag.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sag.legnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sag_legnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego ze 100% kapitałem gminy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18442bb0-db2f-41d4-9fbe-0bddc8559425

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123080/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenow odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie letnim 2025r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/03/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 275870,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie letnim 2025r., w tym:
1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z obszaru nadzorowanego,
2) wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w projekcie umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. Przedmiot umowy obejmuje świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego rozumianych jako zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających, przebywających i korzystających z atrakcji na terenie zespołu basenów odkrytych (dalej zwanych również obiektem), oraz prowadzenie działań ratowniczych na terenie obiektu, w tym udzielanie pomocy przedlekarskiej osobom przebywającym na obiekcie.
3. Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności:
1) Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 714),
2) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 września 2021r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1761),
3) Ustawą z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (tj. Dz.U. 2024 poz. 1087),
4) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1981 z późn. zm.),
5) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (t.j. Dz. U. 2022r. poz. 1607 z późn. zm.),
6) Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2025r. Poz. 91 z późn. zm),
7) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu znakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1979),
8) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.).
6. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji zamówienia wynosi:
a) w zakresie podstawowym w wymiarze 5810 godzin,
b) w ramach opcji w wymiarze 2072 godzin,
zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ,
3. Podane powyżej ilości są wartościami szacunkowymi, które mają posłużyć Wykonawcy jedynie do kalkulacji ceny ofertowej, mogą ulec zmianie zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będą podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonywać w godzinach pracy obiektu od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10:00-20:00.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia [funkcjonowania] obiektu zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w SWZ oraz załączonym harmonogramem.
6. Zamawiający wymaga, aby liczba ratowników dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni odkrytej – zespołu basenów przy ul. Stromej 3a w Legnicy wynosiła 7 ratowników, w tym ratownik koordynujący pracę zespołu ratowników.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, z powodów ekonomicznych, warunków pogodowych, awarii lub innych sytuacji niezależnych od Zamawiającego.
8. Przedmiot umowy może być realizowany wyłącznie przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych – ratowników posiadających wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, w szczególności:
a) ważne uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych oraz aktami wykonawczymi do tejże ustawy,
b) ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP), umożliwiający wykonywanie czynności określonych art. 14 pkt 1-9 ustawy z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
c) co najmniej jedną z innych kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym z dnia 29 września 2021r. ,
Ponadto, ww. osoby muszą:
a) w sposób biegły posługiwać się językiem polskim,
b) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,
c) których stan zdrowia pozwala na udzielenie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
9. Wykonawca, przed rozpoczęciem sezonu kąpielowego oraz na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu wykazu osób wchodzących w skład kadry ratowniczej wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawarty jest w projektowanych zapisach umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający udostępnia również Analizę zagrożeń dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny dla Letniego Parku Wodnego Aquafun w Legnicy z dnia 10.12.2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274530,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378336,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274530,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja D.T.Sport

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972330656

7.3.3) Ulica: ul. Średnia 16

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274530,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-17 do 2025-09-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.