Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128547/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wędlin do Zakładu Karnego w Nowogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914326600
1.5.8.) Numer faksu: 913925284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowogard@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2047dc62-be68-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ZAKŁAD KARNY
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wędlin do Zakładu Karnego w Nowogardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2047dc62-be68-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047889/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Wędliny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ŻYW/23/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Baleron, w ilości 200 kg;
2. Baton drobiowy, w ilości 1900 kg;
3. Baton szynkowy, w ilości 1500 kg;
4. Blok mielonka, w ilości 4500 kg;
5. Kaszanka, w ilości 1800 kg;
6. Kiełbasa biała parzona, w ilości 300 kg;
7. Kiełbasa golonkowa, w ilości 1800 kg;
8. Kiełbasa jałowcowa, w ilości 180 kg;
9. Kiełbasa jarmarczna, w ilości 2000 kg;
10. Kiełbasa kanapkowa, w ilości 1500 kg;
11. Kiełbasa krakowska parzona, w ilości 950 kg;
12. Kiełbasa mortadela, w ilości 6400 kg;
13. Kiełbasa ogniskowa, w ilości 3500 kg;
14. Kiełbasa parówkowa, w ilości 2300 kg;
15. Kiełbasa piwna, w ilości 1800 kg;
16. Kiełbasa rawska, w ilości 2700 kg;
17. Kiełbasa rawska drobiowa, w ilości 2000 kg;
18. Kiełbasa szynkowa, w ilości 600 kg;
19. Kiełbasa zwyczajna, w ilości 6000 kg;
20. Kiełbasa żywiecka, w ilości 950 kg;
21. Metka łososiowa, w ilości 800 kg;
22. Mielonka drobiowa, w ilości 3800 kg;
23. Mielonka tyrolska, w ilości 6200 kg;
24. Parówka drobiowa, w ilości 1500 kg;
25. Parówki śląskie, w ilości 1800 kg;
26. Pasztetowa wieprzowa, w ilości 3200 kg;
27. Pieczeń cygańska, w ilości 1500 kg;
28. Pieczeń rzymska, w ilości 2400 kg;
29. Polędwica drobiowa, w ilości 1200 kg;
30. Salceson biały, w ilości 2600 kg;
31. Salceson czarny, w ilości 2100 kg;
32. Serdelki drobiowe, w ilości 1200 kg;
33. Szynka parzona, w ilości 150 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131130-5 - Wędliny
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
15131310-1 - Pasztety
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 851005 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1253130 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 851005 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: ŻRÓDLANA
7.3.4) Miejscowość: WŁOSZAKOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 851005 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-21 do 2024-04-20INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- "(2) Rozbudowa i przebudowa kancelarii Leśnictwa Radosław oraz budowa parkingu wraz rozbiórką budynku gospodarczego przy Nadleśnictwie Nowogard"
- Dostawa produktów mrożonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r. roku
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
więcej: Produkty wędliniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.