Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00135184/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PN 3/03/2025 – artykuły biurowe i tonery
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-704
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-pcss@man.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.ichb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10736661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka naukowo - badawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PN 3/03/2025 – artykuły biurowe i tonery2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28f056a6-0303-465b-b867-5762fccb7ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN 3/03/2025 – artykuły biurowe i tonery
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 174118,94 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – artykuły biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.5.5.) Wartość części: 55500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – tonery4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.5.) Wartość części: 101500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65304,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74679,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74679,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „ANNA” Anna Białobrzycka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634267666
7.3.3) Ulica: Wodna 18
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60714,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139486,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164987,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139486,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Techniki Biurowej Infobiurotechnika Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630010893
7.3.3) Ulica: Promienista 121
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-141
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113404,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkcja i emisja w Internecie animowanej reklamy (double billboard) w ramach FEW 2021-2027
- Sukcesywna dostawa jajek, masła i serów do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Roboty związane z podłączeniem mediów do kontenerów przy ul. Dojazd w Poznaniu w systemie zaprojektuj i wykonaj"
- Remont podłóg w pomieszczeniach zlokalizowanych w oddziale CI w Areszcie Śledczym w Poznaniu
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia podczas szkoleń i seminarium w roku 2025
- "Remont budynku nr 5 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Sprzedaż i dostawa okładek ma potrzeby dyplomatoriów dla kierunków: Fizjoterapia , Pielęgniarstwo i Położnictwo.
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- Dostawa materiałów biurowych
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących wraz z dzierżawą urządzeń
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.