eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WPI - Bezpieczny maluch na start - Szkoła Podstawowa nr 64



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WPI – Bezpieczny maluch na start – Szkoła Podstawowa nr 64

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 357 08 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WPI – Bezpieczny maluch na start – Szkoła Podstawowa nr 64

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a22de81-c158-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005031/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 WPI - Bezpieczny maluch na start - SP 64 Adaptacja częsci SP 64 na przedszole 40 w ramach zadania "Bezpieczny maluch na start" - I część robót

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130198/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/219/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1323994,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku Szkoły Podstawowej nr 64 przy ul. Medyków 27, związane z adaptacją budynku na potrzeby 4-oddziałowego Miejskiego Przedszkola nr 40 wraz z częścią administracyjną, wygrodzenie części szkolnego terenu (przynależnego do przedszkola), przebudowie pomieszczenia na nową kotłownię gazową polegająca na wykonaniu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zadania (bez robót instalacyjnych i wyposażenia) oraz przebudowie ulicy Zarańskiego związanej z przepisami pożarowymi, w szczególności:
A. Roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zadania:
• roboty ziemne,
• rozbiórki i wymurowania ścian z przekuciami otworów w ścianach nośnych i działowych,
• wycinkowe izolacje fundamentów i ścian fundamentowych, od zewnątrz,
• płyty i schody żelbetowe zewnętrzne,
• ściany, wieńce i belki,
• roboty murowe,
• dachy, w tym dach nad kotłownią z ociepleniem i pokryciem papowym,
• ścianki działowe murowane i z płyt gk na stelażu metalowym,
• stolarka okienna z parapetami zewn. i wew.,
• stolarka i ślusarka drzwiowa, wewnętrzna i zewnętrzna, (w tym p.pożarowa),
• tynki, okładziny wewnętrzne i malowanie,
• posadzki: ceramiczne, bezspoinowe (żywiczne) i z pcv,
• ślusarka balustradowa i zadaszeniowa.
B. Wyposażenia w zakresie niezbędnym do wykonania zadania:
• Wyposażenie sanitariatów,
• Wyposażenie meblowe sal zajęć, szatni, pom administracyjnych i magazynowych.
C. Roboty zewnętrzne w zakresie niezbędnym do wykonania zadania:
• Ogrodzenie wewnętrzne z furtkami,
• Roboty drogowe zewnętrzne:
- rozbiórki elementów dróg,
- koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem,
- warstwa separacyjno – filtrująca,
- podbudowa z kruszywa,
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, kolorowej i szarej,
- krawężniki i obrzeża betonowe,
- oznakowanie poziome i pionowe jezdni,
D. Roboty instalacyjne w zakresie niezbędnym do wykonania zadania:
• instalacja wody zimnej i ciepłej,
• instalacja kanalizacji sanitarnej, (z przygotowaniem do rozdziału na sanitarną i deszczową)
• instalacja wentylacji (nawiew mechaniczny, instalacja wywiewna przedszkola, instalacja wywiewna administracji),
• instalacja hydrantowa,
• zewnętrzna kanalizacji sanitarnej,
E. Roboty elektryczne w zakresie niezbędnym do wykonania zadania:
• wymiana tablic elektrycznych wraz z wyposażeniem: TP2, TP0.1, TP, T-kotłowni,
• wymiana tablicy głównej budynku szkoły i przedszkola - RG,
• tablica wyłącznika głównego – złącze PWP na zewnątrz budynku,
• złącze licznikowe TL na zewnątrz budynku,
• ułożenie przewodów i kabli zasilających – adaptacja przedszkola,
• instalacja oświetlenia ogólnego – adaptacja przedszkola,
• instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego – adaptacja przedszkola,
• instalacja elektryczna gniazd wtyczkowych – adaptacja przedszkola,
• instalacja niskoprądowa, domofonowa – adaptacja przedszkola,
• zasilanie urządzeń instalacji sanitarnej,
• instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu całego budynku,
• wyniesienie układu pomiarowego zgodnie z uzgodnieniem z Tauron,
• instalacja połączeń wyrównawczych,
• instalacja odgromowa (odtworzenie na części segmentu z kotłownią),
• instalacja monitoringu wizyjnego wewnętrznego i zewnętrznego (monitoring zewnętrzny na wysięgnikach o dł. min. 25 cm, z uwzględnieniem dystansu związanego z planowanym dociepleniem ścian),
• pomiary pomontażowe.
F. Roboty związane z zabezpieczeniem przeciwpożarowym w zakresie niezbędnym do wykonania zadania:
• ślusarka zewn. i wewn. przeciwpożarowa,
• instalacja hydrantowa i wyposażenie gaśnicze,
• instalacja oświetlenia ewakuacyjnego i alarmowego ,
• instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
• budowlane przegrody pożarowe,
• droga – (roboty zewn.) i wjazdy pożarowe jak w pkt C,
oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania, w tym opracowanie projektu organizacji ruchu na czas przeprowadzenia robót związanych z przebudową ulicy ul. Tadeusza Zarańskiego.
UWAGA:
Główny zakres robót konstrukcyjno-budowlanych, niezbędnych do wykonania zadania zawarty jest w dokumentacji projektowej o nazwie „Adaptacja pomieszczeń na potrzeby rozwoju funkcji przedszkolnej w Szkole Podstawowej nr 64 w ramach zadania „Bezpieczny Maluch na Start" wraz z przebudową budynku, zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, a także kotłownią gazową w Katowicach, przy ul. Medyków 27” w działach: architektura z konstrukcją, nawierzchnie zewnętrzne i plac zabaw (bez poliuretanowych nawierzchni bezpiecznych z okrawężnikowaniem, montażu urządzeń zabawowych oraz chodników wewnętrznych) oraz aranżacja wnętrz (tylko część parterowa, segment wschodni i zachodni).
Dodatkowo zakres robót uzupełniających, uwzględniający kompleksowe wykonanie zadania podstawowego jw. jest zawarty w dokumentacji projektowej „ Termomodernizacja i modernizacja budynkuw ramach zadania „Czyste Powietrze - Termomodernizacja budynków oświatowych - SP 64", mianowicie:
1) wycinkowe izolacje przeciwwilgociowe i termiczne ścian fundamentowych, zewn. wraz z robotami ziemnymi w zakresie przynależnym tylko do przedszkola (roboty do wykonania przed konstrukcjami żelbetowymi schodów zewnętrznych (nr 1, nr 2 i nr 3) (część północnej części parceli szkoły rys ZT-01) w części opisowej - pkt 6/l/g - str. 33, pkt 6.2.1.1 i 6. 2.1.2 - str. 39 oraz rys. ZT-1, A-08, D-01, D-02, D-03 i D-04,
2) Konstrukcje schodów zewnętrznych z wykończeniem: wejścia głównego do przedszkola, wejścia do kotłowni i zewn. WC oraz wejścia do dyrekcji przedszkola - w części opisowej - pkt 6.2.3.1, 6.2.3.4 i 6.2.3.5 - str. 42-43 oraz rys. nr ZT-01, A-03, A-04, K-03,
3) Przeróbki w piwnicach (segment wschodni) konstrukcja murowo-żelbetowa dźwigów kuchennych oraz przeróbki w pom. S -1.09, S -1.11 i I -1.05
4) jw. lecz na parterze; pom. S 0.23, S 0.22 i 2 szt. drzwi ppoż. w S 0.20; w części opis - pkt 6.2. 3.5 (str.43) i pkt 6.3. 2. 2. (str. 46) oraz rys. nr A-04, A-09, SO-02, SD-02, D-02 i D-03,
5) wymiana ślusarki drzwiowej i stolarki okiennej zewn. dla części przedszkolnej i częściowo szkolnej na parterze w segmencie wsch. i zach.; pkt 6. 2. 1.4 - str.40 oraz rys. SO-02, SD-02, D-02 i D-03,
6) wymiana konstrukcji stropodachu z ociepleniem i pokryciem papowym nad nową kotłownią; pkt. 6. 2. 1.3 - str. 39 i pkt 6.2.1.5 (str.40) i rys. nr A-04, A-09, D-ll i K-04,
7) przebudowa zewnętrznego układu komunikacyjnego tylko w zakresie przebudowy ul. Zarańskiego z wykonaniem obydwu wjazdów: do kotłowni i drogi p.poż., w części opisowej: pkt. 6.1.1.1. - str. 37 oraz rys. ZT-02 oraz wg projektu wykonawczego: „Budowa dróg wewnętrznych, pożarowych" w części przebudowy ciągu pieszo-jezdnego w ul. Zarańskiego,
8) wewnętrzne zagospodarowanie terenu -wykonanie wygrodzeń wewn. przynależnych do przedszkola ; w części opisowej- pkt 6. 1.2. 2. - str. 38 rys. ZT-02.

Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową, decyzją o pozwoleniu na budowę i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – decyzje uzyskane przez Zamawiającego zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.
Wykonując zamówienie wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu niezakłócone funkcjonowanie, w tym nieskrępowany dostęp oraz bezpieczne korzystanie z budynku w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia niezależnie od etapu prac. Wykonawca zapewnieni (stosowny do uzasadnionych potrzeb Zamawiającego) stały i bezpieczny dostęp pracownikom, użytkownikom, współpracownikom, dostawcom, kontrahentom, gościom i innym osobom, z uwzględnieniem zagwarantowania przestrzegania przepisów obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów BHP i ppoż.
Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie wykona oddzielenie terenu budowy poprzez montaż pełnego, stabilnego ogrodzenia wysokości co najmniej 1,5 m, oraz wyposaży wygrodzony teren w pomieszczenia socjalno-magazynowe. Ochrona mienia budowy leży po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42511100-2 - Wymienniki ciepła

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2447700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2447700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2447700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEW Sp. zo.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443520931

7.3.3) Ulica: ul. R. Dmowskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne
Instalacje sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2447700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.