eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiennicaLaboratoria przysz³o¶ci



Og³oszenie z dnia 2022-05-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Laboratoria przysz³o¶ci

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SIENNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582782

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Miñska 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siennica

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-332

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 757 20 20

1.5.8.) Numer faksu: 25 757 20 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugsiennica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugsiennica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Laboratoria przysz³o¶ci

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-81a2944b-c176-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00187048

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011855/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Realizacja programu Laboratoria przysz³o¶ci

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81a2944b-c176-11ec-aa46-6a814e8de928

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub przy u¿yciu poczty elektronicznej j.chrzanowska@ugsiennica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Informacje ogólne:
1) Korespondencja przes³ana za pomoc± dedykowanych formularzy i poczty elektronicznej nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub nr postêpowania RR.271.8.2022.JC.
2) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) .
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na Platformie e-Zamówienia.
4) Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do zak³adek: Formularze do komunikacji oraz zak³adki Oferty/wnioski.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê.
Z³o¿enie oferty:
1) Wykonawca, aby wzi±æ udzia³ w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i z³o¿yæ ofertê do postêpowania musi za³o¿yæ konto na Platformie e-Zamówienia. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma dostêp do formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2) Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególno¶ci w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
4) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem dok. w zak³adce wnioski/oferty udostêpnionych na Platformie e-Zamówienia. Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na Platformie e-Zamówienia.
5) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
1) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: j.chrzanowska@ugsiennica.pl
3) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
4) Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu poczty elektronicznej ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
5) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomo¶ci przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy domniema, i¿ pismo wys³ane przez Zamawiaj±cego na adres e-mail podany przez Wykonawcê zosta³o mu dorêczone w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê Wykonawcy z tre¶ci± pisma.
Korespondencja w postêpowaniu prowadzona jest w jêzyku polskim. Oznacza to, ¿e wszelka korespondencja w jêzyku obcym winna byæ z³o¿ona wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Siennica ul. Miñska 33, 05-332 Siennica, tel. /25/ 757-20-20, e-mail: gmina@ugsiennica.pl;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych e-mail: iod@ugsiennica.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Laboratoria przysz³o¶ci numer RR.271.8.2022.JC prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
**Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.8.2022.JC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I Laboratorium przysz³o¶ci w Publicznej Szkole Podstawowej im. Zawiszy Czarnego w ¯akowie
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Drukarka 3D wraz z akcesoriami – 1 szt.
2) Laptop na potrzeby drukarki 3D - 1 szt.
3) Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - 1 szt.
4) Stacja lutownicza z gor±cym powietrzem - 1 szt.
5) O¶wietlenie do realizacji nagrañ - 1 szt.
6) Filament - min. 4,5 kg
7) Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - 1 szt.
8) Mikroport z akcesoriami – 1 szt.
9) Gimbal - 1 szt.
10) Statyw z akcesoriami – 1 szt.
11) Aparat fotograficzny z funkcj± kamery cyfrowej z akcesoriami – 1 szt.
12) Mikrofon nag³owny z akcesoriami - 4 szt.
13) Mikrofon dynamiczny z akcesoriami - 4 szt.
14) Nag³o¶nienie - 1 szt.
15) Tablica ¶cieralna - 3 szt.
16) Taker - 1 szt.
17) Maszyna do szycia z akcesoriami - 3 szt.
18) Stacja pogodowa z akcesoriami - 2 szt.
19) Teleskop z akcesoriami - 1 szt.
20) Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 2 szt.
21) Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 2 szt.
22) Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 2 szt.
23) Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 4 szt.
24) Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 1 szt.
25) Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 4 szt.
26) Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 4 szt.
27) Szafka zamykana – 10 szt.
28) Deska do prasowania - 2 szt.
29) ¯elazko - 2 szt.
30) Blender – 1 szt.
31) Mikser – 1 szt.
32) Opiekacz – 2 szt.
33) Robot wielofunkcyjny – 1 szt.
34) Akumulatorowa wiertarko-wkrêtarka z akcesoriami – 1 szt.
35) Laminarka – 1 szt.
36) Gogle Wirtualnej Rzeczywisto¶ci (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspieraj±cym ich funkcjonowanie – 1 szt.
37) Apteczka – 4 szt.
38) Sto³y zajêciowe – 9 szt.
39) Sto³y zajêciowe – 3 szt.
40) Krzes³a – 18 szt.
41) Krzes³a – 6 szt.
42) Pen 3D z akcesoriami - 2 szt.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 do SWZ Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzêtu.
3. Wype³niony za³±cznik nr 5 do SWZ stanowiæ bêdzie jednocze¶nie przedmiotowy ¶rodek dowodowy, który nale¿y z³o¿yæ razem z ofert±.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawê oraz wniesienie do budynku Publicznej Szko³y Podstawowej im. Zawiszy Czarnego w ¯akowie, ¯aków, 48A, 05-332 Siennica.
5. Dla wyposa¿enia o jednostkowej warto¶ci powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa).
6. Tam gdzie jest taka mo¿liwo¶æ, wymagana jest zgodno¶æ wyposa¿enia z Polsk± Norm±.
7. Ka¿da pozycja oferowanego wyposa¿enia powinna posiadaæ certyfikat CE oraz byæ dopuszczona do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych oraz byæ zgodne z norm± BHP.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

8. Zamawiaj±cy zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ korzystania z prawa opcji w zakresie rozszerzenia dostawy o dodatkowe ³awki, Krzes³a, Filament, Klocki do samodzielnej konstrukcji Zamawiaj±cy skorzysta z opcji w sytuacji, gdy Zamawiaj±cemu pozostan± wolne ¶rodki finansowe. Rozliczenie za dostawy sprzêtu objêtego zakresem prawa opcji nast±pi na podstawie cen jednostkowych okre¶lonych w ofercie Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Kc - Kryterium „Cena brutto” – waga 60 %
Kt – Kryterium „Termin wykonania zamówienia” – waga 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II Laboratorium przysz³o¶ci w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siennicy
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Drukarka 3D wraz z akcesoriami – 1 szt.
2) Laptop na potrzeby drukarki 3D - 1 szt.
3) Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - 1 szt.
4) Stacja lutownicza z gor±cym powietrzem - 1 szt.
5) O¶wietlenie do realizacji nagrañ - 1 szt.
6) Filament- min. 5,5 kg
7) Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - 1 szt.
8) Mikroport z akcesoriami – 1 szt.
9) Gimbal -1 szt.
10) Statyw z akcesoriami – 1 szt.
11) Aparat fotograficzny z funkcj± kamery cyfrowej z akcesoriami – 1 szt.
12) Pracownia robótek rêcznych - 1 szt.
13) Maszyna do szycia z akcesoriami - 5 szt.
14) Szafka zamykana – 1 szt.
15) Deska do prasowania - 2 szt.
16) ¯elazko - 2 szt.
17) Deska do krojenia ma³a - 17 szt.
18) Deska do krojenia du¿a - 20 szt.
19) Nó¿ do krojenia uniwersalny - 29 szt.
20) Nó¿ do krojenia uniwersalny - 6 szt.
21) Komplet sztuæców – 36 szt.
22) Zestaw garnków i patelni – 2 szt.
23) Miski – 5 szt.
24) Miski – 10 szt.
25) Miski – 14 szt.
26) Miski – 10 szt.
27) Ubijaczka – 15 szt.
28) Zmiotka z szufelk± – 2 szt.
29) Waga spo¿ywcza – 4 szt.
30) Sito – 2 szt.
31) Stolnica – 2 szt.
32) Wa³ek – 17 szt.
33) Durszlak – 2 szt.
34) Zastawa sto³owa – 30 szt.
35) Blender – 1 szt.
36) Mikser – 1 szt.
37) Opiekacz – 2 szt.
38) Kuchenka elektryczna/p³yta elektryczna z akcesoriami – 4 szt.
39) Robot wielofunkcyjny – 2 szt.
40) Akumulatorowa wiertarko-wkrêtarka z akcesoriami – 1 szt.
41) Taker – 1 szt.
42) Laminarka – 1 szt.
43) Stacja pogodowa z akcesoriami – 3 szt.
44) Termometr – 10 szt.
45) Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 1 szt.
46) Apteczka – 5 szt.
47) Tablica ¶cieralna – 5 szt.
48) Tablica ¶cieralna – 1 szt.
49) Stolik meblowy – 1 szt.
50) Sto³y zajêciowe – 5 szt.
51) Sto³y zajêciowe – 8 szt.
52) Krzes³a – 10 szt.
53) Krzes³a – 16 szt.
54) Farba tempera – 1 szt.
55) Farba tempera – 1 szt.
56) Farba tempera – 1 szt.
57) Farba tempera – 1 szt.
58) Klej – 1 szt.
59) Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gor±co z akcesoriami – 1 szt.
60) Wk³ady klejowe do pistoletu – 4 szt.
61) Pêdzle – 1 szt.
62) No¿yczki precyzyjne – 10 szt.
63) No¿yczki szkolne – 10 szt.
64) Klej – 30 szt.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzêtu.
3. Wype³niony za³±cznik nr 6 do SWZ stanowiæ bêdzie jednocze¶nie przedmiotowy ¶rodek dowodowy, który nale¿y z³o¿yæ razem z ofert±.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawê oraz wniesienie do budynku Publicznej Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siennicy, ul. Latowicka 16, 05-332 Siennica.
5. Dla wyposa¿enia o jednostkowej warto¶ci powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa).
6. Tam gdzie jest taka mo¿liwo¶æ, wymagana jest zgodno¶æ wyposa¿enia z Polsk± Norm±.
7. Ka¿da pozycja oferowanego wyposa¿enia powinna posiadaæ certyfikat CE oraz byæ dopuszczona do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych oraz byæ zgodne z norm± BHP

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

8. Zamawiaj±cy zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ korzystania z prawa opcji w zakresie rozszerzenia dostawy o filament, blender, mikser. Zamawiaj±cy skorzysta z opcji w sytuacji, gdy Zamawiaj±cemu pozostan± wolne ¶rodki finansowe. Rozliczenie za dostawy sprzêtu objêtego zakresem prawa opcji nast±pi na podstawie cen jednostkowych okre¶lonych w ofercie Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Kc - Kryterium „Cena brutto” – waga 60 %
Kt – Kryterium „Termin wykonania zamówienia” – waga 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III Laboratorium przysz³o¶ci w Publicznej Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyñskiego w Starogrodzie
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Drukarka 3D wraz z akcesoriami – 1 szt.
2) Laptop na potrzeby drukarki 3D - 1 szt.
3) Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - 1 szt.
4) Stacja lutownicza z gor±cym powietrzem - 1 szt.
5) O¶wietlenie do realizacji nagrañ - 1 szt.
6) Filament - min. 5,5 kg
7) Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - 1 szt.
8) Mikroport z akcesoriami – 1 szt.
9) Gimbal - 1 szt.
10) Statyw z akcesoriami – 1 szt.
11) Aparat fotograficzny z funkcj± kamery cyfrowej z akcesoriami – 1 szt.
12) Zestaw robotów edukacyjnych z akcesoriami - 1 szt.
13) Kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym - 1 szt.
14) Mikrofon nag³owny z akcesoriami - 3 szt.
15) S³uchawki studyjne – 1 szt.
16) Mikrofon dynamiczny z akcesoriami - 1 szt.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 7 do SWZ Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzêtu.
3. Wype³niony za³±cznik nr 7 do SWZ stanowiæ bêdzie jednocze¶nie przedmiotowy ¶rodek dowodowy, który nale¿y z³o¿yæ razem z ofert±.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawê oraz wniesienie do budynku Publicznej Szko³y Podstawowej im. Kornela Makuszyñskiego w Starogrodzie, Starogród 9B, 05-332 Siennica.
5. Dla wyposa¿enia o jednostkowej warto¶ci powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa).
6. Tam gdzie jest taka mo¿liwo¶æ, wymagana jest zgodno¶æ wyposa¿enia z Polsk± Norm±.
7. Ka¿da pozycja oferowanego wyposa¿enia powinna posiadaæ certyfikat CE oraz byæ dopuszczona do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych oraz byæ zgodne z norm± BHP.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

8. Zamawiaj±cy zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ korzystania z prawa opcji w zakresie rozszerzenia dostawy o filament, mikrofon nag³owny, mikrofon dynamiczny. Zamawiaj±cy skorzysta z opcji w sytuacji, gdy Zamawiaj±cemu pozostan± wolne ¶rodki finansowe. Rozliczenie za dostawy sprzêtu objêtego zakresem prawa opcji nast±pi na podstawie cen okre¶lonych w ofercie Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Kc - Kryterium „Cena brutto” – waga 60 %
Kt – Kryterium „Termin wykonania zamówienia” – waga 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ IV Laboratorium przysz³o¶ci w Publicznej Szkole Podstawowej im. Edwarda Szymañskiego w Grzebowilku
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Drukarka 3D wraz z akcesoriami – 1 szt.
2) Laptop na potrzeby drukarki 3D - 1 szt.
3) Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - 1 szt.
4) Stacja lutownicza z gor±cym powietrzem - 1 szt.
5) O¶wietlenie do realizacji nagrañ - 1 szt.
6) Filament - min. 5,5 kg
7) Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - 1 szt.
8) Mikroport z akcesoriami – 1 szt.
9) Gimbal -1 szt.
10) Szafa na narzêdzia – 1 szt.
11) Skrzynka narzêdziowa – 2 szt.
12) K±townik stolarski – 1 szt.
13) M³otek drewniany – 1 szt.
14) M³otek gumowy – 1 szt.
15) M³otek ¶lusarski – 1 szt.
16) Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gor±co z akcesoriami – 1 szt.
17) Wk³ady klejowe do pistoletu – 3 szt.
18) Ta¶ma miernicza – 1 szt.
19) Zestaw wkrêtaków (¶rubokrêtów) – 1 szt.
20) K±tomierz – 1 szt.
21) Zestaw tarników do drewna (zdzieraki) - 1 szt.
22) Taker – 1 szt.
23) Zszywki (do takera) - 2 paczki
24) Wiert³a – 1 szt.
25) D³uta – 1 szt.
26) Strug do drewna – 1 szt.
27) Nó¿ do ciêcia (ostrze chowane) – 1 szt.
28) Obcêgi – 1 szt.
29) Szczypce uniwersalne (kombinerki) – 1 szt.
30) O³ówek stolarski – 1 szt.
31) Bity do wkrêtarki akumulatorowej – 1 szt.
32) Miernik uniwersalny (multimetr) – 1 szt.
33) Rurki termokurczliwe – 1 szt.
34) Zestaw pilników ¶lusarskich (zdzieraki) – 1 szt.
35) Punktaki do metalu – 1 szt.
36) Szczotka druciana – 1 szt.
37) Pi³a ramowa do drewna i metalu z akcesoriami – 1 szt.
38) Suwmiarka – 1 szt.
39) Rysik traserski prosty – 1 szt.
40) Cyrkiel ¶lusarski traserski na o³ówek – 1 szt.
41) Szczypce precyzyjne (pó³okr±g³e) – 1 szt.
42) Lupa – 1 szt.
43) Szczypce obcinaczki - 1 szt.
44) Pêseta – 1 szt.
45) Akumulatorowa wiertarko-wkrêtarka z akcesoriami – 1 szt.
46) Przymiar stalowy – 1 szt.
47) Imad³o ¶lusarskie z kowad³em – 1 szt.
48) Maszyna do szycia z akcesoriami - 1 szt.
49) Pen 3D z akcesoriami - 2 szt.
50) Szafka zamykana – 1 szt.
51) Szafki zamykane – 1 szt.
52) Zlew + kran - 1 szt.
53) ¯elazko – 1 szt.
54) Szyde³ka - 1 szt.
55) Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 4 szt.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 8 do SWZ Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzêtu.
3. Wype³niony za³±cznik nr 8 do SWZ stanowiæ bêdzie jednocze¶nie przedmiotowy ¶rodek dowodowy, który nale¿y z³o¿yæ razem z ofert±.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawê oraz wniesienie do budynku Publicznej Szko³y Podstawowej im. Edwarda Szymañskiego w Grzebowilku, Grzebowilk ul. Mazowiecka 37, 05-332 Siennica.
5. Dla wyposa¿enia o jednostkowej warto¶ci powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa).
6. Tam gdzie jest taka mo¿liwo¶æ, wymagana jest zgodno¶æ wyposa¿enia z Polsk± Norm±.
7. Ka¿da pozycja oferowanego wyposa¿enia powinna posiadaæ certyfikat CE oraz byæ dopuszczona do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych oraz byæ zgodne z norm± BHP.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

8. Zamawiaj±cy zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ korzystania z prawa opcji w zakresie rozszerzenia dostawy o filament, klocki. Zamawiaj±cy skorzysta z opcji w sytuacji, gdy Zamawiaj±cemu pozostan± wolne ¶rodki finansowe. Rozliczenie za dostawy sprzêtu objêtego zakresem prawa opcji nast±pi na podstawie cen jednostkowych okre¶lonych w ofercie Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Kc - Kryterium „Cena brutto” – waga 60 %
Kt – Kryterium „Termin wykonania zamówienia” – waga 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ V Laboratorium przysz³o¶ci - nag³o¶nienie w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siennicy
9. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Zestaw DJ – 1 szt.
2) Nag³o¶nienie 15 szt.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 9 do SWZ Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzêtu.
4) Wype³niony za³±cznik nr 9 do SWZ stanowiæ bêdzie jednocze¶nie przedmiotowy ¶rodek dowodowy, który nale¿y z³o¿yæ razem z ofert±.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawê oraz wniesienie do budynku Publicznej Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siennicy, ul. Latowicka 16, 05-332 Siennica.
6) Dla wyposa¿enia o jednostkowej warto¶ci powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa).
7) Tam gdzie jest taka mo¿liwo¶æ, wymagana jest zgodno¶æ wyposa¿enia z Polsk± Norm±.
8) Ka¿da pozycja oferowanego wyposa¿enia powinna posiadaæ certyfikat CE oraz byæ dopuszczona do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych oraz byæ zgodne z norm± BHP.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

9) Zamawiaj±cy zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ korzystania z prawa opcji w zakresie rozszerzenia dostawy o nag³o¶nienie. Zamawiaj±cy skorzysta z opcji w sytuacji, gdy Zamawiaj±cemu pozostan± wolne ¶rodki finansowe. Rozliczenie za dostawy sprzêtu objêtego zakresem prawa opcji nast±pi na podstawie cen okre¶lonych w ofercie Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Kc - Kryterium „Cena brutto” – waga 60 %
Kt – Kryterium „Termin wykonania zamówienia” – waga 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – co najmniej jedn± dostawê sprzêtu w ramach programu Laboratoria przysz³o¶ci.
Wykonawca, bez wzglêdu na liczbê czê¶ci na które sk³ada ofertê, ma obowi±zek wykazaæ siê co najmniej jedn± dostaw±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – za³±cznik
nr 3 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowym ¶rodkiem dowodowym, który nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± jest Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzêtu (za³±cznik nr 5 do SWZ dla czê¶ci I, za³±cznik 6 do SWZ dla czê¶ci II, za³±cznik nr 7 do SWZ dla czê¶ci III, za³±cznik nr 8 do SWZ dla czê¶ci IV, za³±cznik nr 9 do SWZ dla czê¶ci V).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Formularze specyfikacji technicznej oferowanego sprzêtu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lone zosta³y we wzorach umów stanowi±cych odpowiednio za³±czniki nr 4, 4a, 4b, 4c i 4d do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.