Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162142/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych- organ władzy publicznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-446e4e63-058d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022072/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywne dostawy akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162142/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-2380-83/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284927,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania wartości umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zamawianych produktów stanowi załącznik nr 2 do SWZ- formularz asortymentowo- cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360893,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360893,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360893,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510596765
7.3.3) Ulica: Towarowa 15
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-416
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360893,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-17 do 2023-09-16INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG
- Nadzór nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektr. i zadań STBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektr. i teletech.
- DOSTAWA TLENU CIEKŁEGO I GAZÓW MEDYCZNYCH W BUTLACH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA TLENU I BUTLI DLA SPSZOZ "ZDROJE"
- Wymiana nawierzchni drogi dojazdowej na terenie Zespołu Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu treningowego na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Jaracza 12, ul. Dmowskiego 82 i ul. Srebrnej 43 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa magazynu energii dla SUW w ramach zadania pn. "W służbie mieszkańcom Gminy Przecław" realizowanego przez gminę wynikającego z Programu OLiOC
- Zakup wyposażenia w ramach realizacji w 2025 roku zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zakup magazynu energii" z "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026"
- "Wymiana zasilaczy UPS w jednostkach KPP, wymiana systemu zasilania gwarantowanego w KWP w Opolu wraz z przebudową akumulatorowni"
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla Stacji Uzdatniania Wody w Krzyżanowie"
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





