eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawy róznych artykułów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy róznych artykułów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4A

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774332471

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nysa@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nysie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka sektora finansów publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy róznych artykułów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7a1a21c-a5ee-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051892/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawy różnych artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 454606,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Cukier biały
1. Cukier biały* Gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat.I kg – 10 050: Nysa 8250 kg, Prudnik 1800 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.5.5.) Wartość części: 33567,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Koncentrat pomidorowy
1. Koncentrat pomidorowy 30%* Gramatura jednostkowa 0,90kg - 5 kg zg. z PN kl./gat.I kg – 2625: Nysa 2025 kg, Prudnik 600 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

4.5.5.) Wartość części: 12547,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Warzywa przetworzone - soja
1. Kotlet sojowy * Skład: odtłuszczona mąka sojowa niemodyfikowana genetycznie, produkt 100% roślinny wolny od surowców pochodzenia zwierzęcego, bez konserwantów. Opakowanie papierowe (grube) wewnątrz pokryte workiem foliowym od 5-20 kg. zg. z PN kl./gat.I kg – 378: Nysa 360 kg, Prudnik 18 kg
2. Kostka sojowa* Skład: odtłuszczona mąka sojowa niemodyfikowana genetycznie, produkt 100% roślinny wolny od surowców pochodzenia zwierzęcego, bez konserwantów. Opakowanie papierowe (grube) wewnątrz pokryte workiem foliowym od 5-20 kg. zg. z PN kl./gat.I kg – 1200: Nysa 1050 kg, Prudnik 150 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331137-6 - Kiełki sojowe

4.5.5.) Wartość części: 13168,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Warzywa strączkowe suszone
1. Fasola suszona – JAS średni* Opakowanie: worki do 25 kg Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, ziarno z roślin nie modyfikowanych genetycznie. zg. z PN kl./gat.I kg – 2160: Nysa 1800 kg, Prudnik 360 kg
2. Groch suchy łuskany – połówki* Opakowanie: worki do 25 kg Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, ziarno z roślin nie modyfikowanych genetycznie. zg. z PN kl./gat.I kg – 825: Nysa 675 kg, Prudnik 150 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane

03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone

4.5.5.) Wartość części: 12394,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Ryby konserwowane
1. Sałatka rybna*
Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, olej, warzywa, przyprawy zg. z PN kl./gat.I kg – 1770: Nysa 1500 kg, Prudnik 270 kg
2. Ryba w pomidorach* Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, koncentrat pomidorowy, warzywa, przyprawy. zg. z PN kl./gat.I kg – 990: Nysa 900 kg, Prudnik 90 kg
3. Paprykarz szczeciński* Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, ryż, cebula, koncentrat pomidorowy, olej, przyprawy zg. z PN kl./gat.I kg – 1875: Nysa 1500 kg, Prudnik 375 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 47605,35 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Ryby przetworzone mrożone
1. Burger rybny z warzywami* Mielone mięso ryby, (ryba min. 28%) bez ości, łusek i skóry, płatki ziemniaczane, marchew, groszek zielony, olej roślinny, sól, przyprawy. Panier winien zawierać skrobię ziemniaczaną, sól, drożdże, paprykę. Burgery pakowane luzem w karton, warstwy przełożone folią. Na opakowaniu musi znajdować się informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe od 2 kg do 15 kg. Zawartość glazury max. 5% zg. z PN kl./gat I kg – 2175: Nysa 1800 kg, Prudnik 375 kg
2. Filet mrożony z mintaja* Filet z mintaja, bez ości, łusek i skóry. Ryba pakowana luzem w karton, warstwy przełożone folią. Na opakowaniu musi znajdować się informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Zawartość glazury max. 10%. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 10kg. zg. z PN kl./gat I kg – 870: Nysa 825 kg, Prudnik 45 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15229000-9 - Mrożone produkty rybne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

4.5.5.) Wartość części: 30450,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 Ryby przetworzone - śledź
1. Śledź matjas* Śledź matjas lekko solony w wiaderkach. Na opakowaniu musi znajdować się informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe od 4 kg do 10 kg. zg. z PN kl./gat I kg – 1800: Nysa 1800 kg Prudnik 0 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany

4.5.5.) Wartość części: 25200,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 Jaja świeże -kurze
1. Jaja kurze* Jaja kurze konsumpcyjne, świeże* klasa A, grupa wagowa M (waga 53 – 63 gram/ szt.) Opakowanie: wytłoczki papierowe lub plastikowe zawierające od 10 do 30 jaj. Opakowania zbiorcze 360 szt. jednorazowe zg. z PN kl./gat I szt. – 61500: Nysa 52500 szt. Prudnik 9000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 22755,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 Tłuszcze roślinne
1. Margaryna do smarowania pieczywa / masło roślinne o zawartości tłuszczu roślinnego od 60% do 80% oraz witamin A, D, E, kostka 250g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej, zg. z PN kl./gat I kg – 7125: Nysa 6000 kg, Prudnik 1125 kg
2. Olej roślinny spożywczy do smażenia i sałatek – gramatura jednostkowa 1,3,5l zg. z PN kl./gat I l – 3675: Nysa 3300 l, Prudnik 375 l

4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15411100-3 - Olej roślinny

15431000-8 - Margaryna i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 88131,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 Mąka - kasze
1. Kasza jęczmienna średnia - gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I kg – 2070: Nysa 1800 kg, Prudnik 270 kg
2. Kasza gryczana - gramatura jednostkowa od 0.2 do 1 kg zg. z PN kl./gat I kg – 1425: Nysa 1200 kg, Prudnik 225 kg
3. Kasza manna- gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I kg – 126: Nysa 90 kg, Prudnik 36 kg
4. Mąka pszenna typ 500– gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I kg – 3750: Nysa 3300 kg, Prudnik 450 kg
5. Mąka ziemniaczana -– gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg, zg. z PN kl./gat I kg – 177: Nysa 150 kg, Prudnik 27 kg
6. Płatki kukurydziane - gramatura jednostkowa od 0,1 do 10kg zg. z PN kl./gat I kg – 120: Nysa 120 kg, Prudnik 0 kg
7. Płatki owsiane – gramatura jednostkowa od 1do 25 kg zg. z PN kl./gat I kg – 120: Nysa 120 kg, Prudnik 0 kg
8. Ryż biały długoziarnisty - gramatura jednostkowa od 1do 50 kg zg. z PN kl./gat I kg – 3900: Nysa 3300 kg, Prudnik 600 kg
9. Wafle ryżowe bezglutenowe niesłodzone bez konserwantów – gramatura jednostkowa od 0,09 do 0,15 kg zg. z PN kl./gat I kg – 552: Nysa 525 kg, Prudnik 27 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15612100-2 - Mąka pszenna

15612300-4 - Mąka i mączka warzywna

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15613311-1 - Płatki kukurydziane

15613380-5 - Płatki owsiane

15614000-5 - Ryż przetworzony

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

4.5.5.) Wartość części: 51512,88 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 Makarony
1. Makaron bez jajeczny nitki - gramatura jednostkowa min. od 5 do15 kg, zg. z PN kl./gat I kg –1125: Nysa 900 kg, Prudnik 225 kg
2. Makaron bez jajeczny świder – mały - gramatura jednostkowa od 5 do 15 kg, zg. z PN kl./gat I kg – 3825: Nysa 3150 kg, Prudnik 675 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 14577,75 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 Zupy
1. Rosół drobiowy – koncentrat, baza, wydajność min. 40 l z 1 kg -gramatura jednostkowa od 1do 2 kg W proszku, o zawartości soli nie większej niż 45g w 100g suchego produktu, zg. z PN kl./gat I kg – 615: Nysa 525 kg, Prudnik 90 kg
2. Zupa brokułowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, zg. z PN kl./gat I kg – 315: Nysa 225 kg, Prudnik 90 kg
3. Zupa kalafiorowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, zg. z PN kl./gat I kg – 315: Nysa 225 kg , Prudnik 90 kg
4. Zupa pieczarkowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 360: Nysa 270 kg, Prudnik 90 kg
5. Zupa grzybowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2kg, zg. z PN kl./gat I kg – 186: Nysa 150 kg, Prudnik 36 kg
6. Zupa szparagowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 360: Nysa 270 kg, Prudnik 90 kg
7. Zupa cebulowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg
zg. z PN kl./gat I kg - 186 kg: Nysa 150 kg, Prudnik 36 kg
8. Żurek w proszku – koncentrat, baza. Półprodukt do sporządzania żurku wydajność min. 16,5 l z 1 kg- gramatura jednostkowa od 0,5kg do 2 kg, zg. z PN kl./gat I kg – 240: Nysa 150 kg, Prudnik 90 kg
9. Sos grzybowy - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, , zg. z PN kl./gat I kg – 36: Nysa 0 kg, Prudnik 36 kg
10. Sos boloński - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, , zg. z PN kl./gat I kg – 261: Nysa 225 kg, Prudnik 36 kg
11. Sos myśliwski - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, , zg. z PN kl./gat I kg – 261: Nysa 225 kg, Prudnik 36 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15891000-0 - Zupy i buliony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15871260-4 - Sosy

15891500-5 - Buliony

15893100-5 - Mieszanki spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 10696,20 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 Warzywa suszone
1. Koper suszony mielony- gramatura jednostkowa od 5 do 15 kg zg. z PN kl./gat I kg – 15: Nysa 15 kg, Prudnik 0 kg
2. Natka pietruszki suszona- gramatura jednostkowa od 5 do 15 kg zg. z PN kl./gat I kg – 15: Nysa 15 kg, Prudnik 0 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone

4.5.5.) Wartość części: 222,60 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14 Warzywa przetworzone
1. Chrzan tarty- gramatura jednostkowa od 0,25 do 0,9 kg zg. z PN kl./gat I kg – 135: Nysa 90 kg, Prudnik 45 kg
2. Fasolka szparagowa konserwowa- gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 375: Nysa 375 kg, Prudnik 0 kg
3. Groszek konserwowy - gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 900: Nysa 900 kg, Prudnik 0 kg
4. Kukurydza konserwowa- gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 990: Nysa 990 kg, Prudnik 0 kg
5. Ogórki konserwowe - gramatura jednostkowa od 0,9 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 2250: Nysa 1800 kg, Prudnik 450 kg
6. Pasztet sojowy różne smaki - gramatura jednostkowa od 0,09 do 0.113 kg zg. z PN kl./gat I kg – 570: Nysa 525 kg, Prudnik 45 kg
7. Sałatka szwedzka - gramatura jednostkowa od 0,9 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 3000: Nysa 2550 kg, Prudnik 450 kg
8. Sałatka wielowarzywna- min 3 składnikowa - gramatura jednostkowa od 0,9 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 3150: Nysa 2550 kg, Prudnik 600 kg
9. Leczo - min 5 składnikowe w tym pieczarki - gramatura jednostkowa od 0,9 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 1275: Nysa 900 kg, Prudnik 375 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15331462-3 - Groch puszkowany

15331463-0 - Puszkowana fasola nieobrana

4.5.5.) Wartość części: 50881,80 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15 Przyprawy
1. Czosnek granulowany - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 75: Nysa 45 kg, Prudnik 30 kg
2. Kosta rosołowa - gramatura jednostkowa od 50 do 100 g zg. z PN kl./gat I kg – 126: Nysa 90 kg, Prudnik 36 kg
3. Liść laurowy - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg –21: Nysa 18 kg, Prudnik 3 kg
4. Majeranek - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 45: Nysa 36 kg, Prudnik 9 kg
5. Ocet spirytusowy 10% - gramatura jednostkowa od 0,5 l do 1 l zg. z PN kl./gat I l – 306: Nysa 270 l, Prudnik 36 l
6. Papryka czerwona słodka / przyprawa mielona/- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg - 54: Nysa 36 kg, Prudnik 18 kg
7. Pieprz czarny prawdziwy, mielony- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg - 117: Nysa 90 kg, Prudnik 27 kg
8. Przyprawa do bigosu - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 9: Nysa 9 kg, Prudnik 0 kg
9. Przyprawa do drobiu– gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg - 36: Nysa 36 kg, Prudnik 0 kg
10. Przyprawa do fasoli - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 9: Nysa 9 kg, Prudnik 0 kg
11. Przyprawa do mięsa mielonego - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 36: Nysa 36 kg, Prudnik 0 kg
12. Przyprawa w płynie do zup– gramatura jednostkowa 1 kg zg. z PN kl./gat I kg – 1200: Nysa 900 kg, Prudnik 300 kg
13. Przyprawa warzywna do zup i potraw - w proszku /sypka/ - gramatura jednostkowa od 0,5 do 5 kg zg. z PN kl./gat I kg – 810: Nysa 630 kg, Prudnik 180 kg
14. Sól spożywcza jodowana warzona – gramatura jednostkowa 1 kg zg. z PN kl./gat I kg – 900: Nysa 630 kg, Prudnik 270 kg
15. Ziele angielskie- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 15: Nysa 12 kg, Prudnik 3 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15871270-7 - Mieszanki przypraw

15872100-2 - Pieprz

15872400-5 - Sól

15891500-5 - Buliony

4.5.5.) Wartość części: 10883,58 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16 Różne artykuły spożywcze
1. Dżem wieloowocowy/różne smaki/ - gramatura jednostkowa od 0,3 do 15zg. z PN kl./gat I kg – 990: Nysa 630 kg, Prudnik 360 kg
2. Ketchup – gramatura jednostkowa od 0,50 do 5 kg Powinien mieć jednolitą półpłynną masę o barwie pomarańczowo czerwonej o łagodnym smaku. zg. z PN kl./gat I kg – 513: Nysa 450 kg, Prudnik 63 kg
3. Majonez – gramatura jednostkowa od 0,5 do 5 kg. Powinien mieć jednolitą gładką konsystencję o jasnokremowej barwie, zapach charakterystyczny dla majonezu. zg. z PN kl./gat I kg – 198: Nysa 180 kg, Prudnik 18 kg
4. Marmolada wieloowocowa - gramatura jednostkowa od 0,3 do 15 kg zg. z PN kl./gat I kg – 990: Nysa 630 kg, Prudnik 360 kg
5. Musztarda – gramatura jednostkowa od 0,5 do 5 kg Powinna mieć jednolitą półpłynną masę o barwie żółtej do jasnobrunatnej, o smaku lekko piekącym i zapachu octu. zg. z PN kl./gat I kg – 513: Nysa 450 kg, Prudnik 63 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332230-5 - Marmolady

15332290-3 - Dżemy

15871230-5 - Ketchup

15871250-1 - Musztarda

15871273-8 - Majonez

4.5.5.) Wartość części: 9308,61 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 17 Napoje
1. Herbata czarna w saszetkach – gramatura jednostkowa od 0,1 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/ zg. z PN kl./gat I kg – 270: Nysa 180 kg Prudnik 90 kg
2. Herbata owocowa w saszetkach – gramatura jednostkowa od 0,1 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/
zg. z PN kl./gat I kg – 450: Nysa 360 kg, Prudnik 90 kg
3. Kawa zbożowa rozpuszczalna konfekcjonowana – gramatura jednostkowa od 0,50 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/ zg. z PN kl./gat I kg – 630: Nysa 630 kg Prudnik 0 kg
4. Woda mineralna- gramatura jednostkowa: 1,5l zg. z PN kl./gat I l – 810: Nysa 630 l, Prudnik 180 l

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15861200-3 - Kawa bezkofeinowa

15863200-7 - Herbata czarna

4.5.5.) Wartość części: 20704,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34672,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47838,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34672,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34672,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12337,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12337,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH GRACJA Jolanta Zdunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12337,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta, która otrzymała maksymalną liczbę punktów 100,00 to oferta firmy Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO ul. Młyńska 30, 88-100 Inowrocław z ceną 14 157,60 zł. Pismem z dnia 25.04.2022 r. wykonawcy zostali poinformowani o wyborach najkorzystniejszych ofert oraz o unieważnieniu postępowania w części 9. Wszyscy wykonawcy zadeklarowali podpisanie umów. W dniu 12 maja 2022 r. Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO poinformowała Zamawiającego o braku możliwości podpisania umowy w części 3 - warzywa przetworzone soja w związku z drastyczną podwyżką cen oraz występującymi trudnościami zakupu asortymentu.
W związku z tym, że termin związania ofertą upłynął w dniu 25.04.2022 r. Zamawiający na podstawie art. 252 ust. 2 ustawy Pzp wezwał kolejnego wykonawcę tj. FH JARO Jarosław Lorke Widziszewo ul. Osiedlowa 39 do złożenia pisemnej zgody na wybór oferty po terminie związania ofertą. Zamawiający wyznaczył termin na udzielenie zgody do dnia 16.05.2022r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyraził zgody na wybór oferty po terminie związania ofertą.
Oferta kolejnego wykonawcy Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego POLARIS Małgorzata Gruszczyńska ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz z ceną 21 823,74 zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Przedstawiając powyższe postępowanie w części 3 – warzywa przetworzone - soja zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” (uzasadnienie prawne).
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty (uzasadnienie faktyczne).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14157,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22281,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12741,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12741,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12741,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37840,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60141,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37840,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972345089

7.3.3) Ulica: ul. 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37840,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972345089

7.3.3) Ulica: ul. 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972345089

7.3.3) Ulica: ul. 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30135,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30135,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Drobiarskie ROLDROB

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541327762

7.3.3) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 49a

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-127

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30135,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w części 9 – tłuszcze roślinne w oparciu o art. 255 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, w przypadkach o których mowa w art. 248 ust. 3”.

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu w części 9 – tłuszcze roślinne dwóch oferentów: HEALTHY FOOD MD SP. Z O.O. ul. 55 Pułku Piechoty 34, 64-100 Leszno oraz HURT-DETAL MAŁ-MAR Józef Kwieciński 49-305 Brzeg, Żłobizna ul. Brzeska 2 złożyło oferty, które przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert. Zamawiający nie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, w związku z czym wezwał w/w oferentów do złożenia ofert dodatkowych, ustalając termin złożenia ofert na dzień 04.04.2022 r. na godzinę 10:00, a termin otwarcia na dzień 04.04.2022 r. na godz. 10:30. W wyznaczonym terminie wykonawcy nie złożyli ofert dodatkowych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56826,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80457,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56826,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56826,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29205,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12519,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17981,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12519,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12519,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68556,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106627,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68556,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH GRACJA Jolanta Zdunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68556,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10676,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18419,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10676,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10676,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-12 do 2022-12-31

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9491,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38164,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9491,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9491,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-12-31

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24046,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40482,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24046,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24046,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-12 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.