Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00130177/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
- 2025/BZP 00162075/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Drawnie realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj”- przetarg II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 3
1.5.2.) Miejscowość: Drawno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957382031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@drawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cff7d1ab-7ea9-47fc-8f41-b2c34f2e4cef1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Drawnie realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj”- przetarg II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cff7d1ab-7ea9-47fc-8f41-b2c34f2e4cef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057111/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Drawnie realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Fundusze Europejskie na rzecz zielonego Pomorza Zachodniego w wysokości 85 % wartości inwestycji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIOŚ.271.4.2025.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę/ braku sprzeciwu do zamierzenia budowlanego (w przypadku wystąpienia takiej potrzeby zgodnie z przepisami) oraz zrealizowanie robót niezbędnych do osiągnięcia celów opisanych poniżej:
1.1. Wykonanie dokumentacji techniczno-budowlanej.
1.2. Zakup, dostawa i montaż zestawu hydroforowego czteropompowego wraz z automatyką i sterowaniem, króćce, kształtki połączeniowe, armatura odcinająca oraz uzbrojenie urządzeń technologicznych i rozruch technologiczny.
1.3. Zakup, dostawa i montaż zestawu 4 filtrów wraz z armaturą pomiarową i odcinającą, pompy do płukania filtrów, złoże filtracyjne, króćce, kształtki połączeniowe, armatura odcinająca, uzbrojenie urządzeń technologicznych, rozruch technologiczny z wpracowaniem złoża.
1.4. Zakup, dostawa i montaż zestawu areatorów (4 szt.), króćce, kształtki połączeniowe, armatura odcinająca, szafa przygotowania powietrza do areacji i zasilania siłowników, uzbrojenie urządzeń technologicznych, rozruch technologiczny.
Zamawiający proponuje przeprowadzenie wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty.
Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się Wykonawcy ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w tym także uwarunkowaniami jego wykonania.
Wizje mogą być przeprowadzane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego i/lub zarządcy SUW.
Koszt odbycia wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwany również: "PFU"). Podstawą do sporządzenia oferty cenowej jest opis w PFU oraz wizja terenowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1660500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1881900,00 PLN
INNE PRZETARGI DRAWNO
- Budowa hali magazynowej na sprzęt szkółkarski ( działka 126/1, obręb Zdanów, Gmina Drawno)
- "Budowa energoefektywnego przedszkola w Drawnie"
więcej: przetargi DRAWNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.