Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00107816/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej i rowu od ul. Przemysłowej
do Śrutowego Dołka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej i rowu od ul. Przemysłowejdo Śrutowego Dołka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7256b8e5-def2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001274/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej i rowu od ul. Przemysłowej do Śrutowego Dołka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107816/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1135912,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Roboty drogowe:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Odtworzenie konstrukcji jezdni
• Odtworzenie konstrukcji jezdni nieulepszonej
• Odtworzenie chodnika i zjazdów
• Czasowa organizacja ruchu
Roboty inżynieryjne:
• Roboty ziemne
• Roboty montażowe – kanały grawitacyjne WIPRO DN800, DN600, DN400. PVC SN8 400, 250, 200
• Studnie , studnie osadnikowe,
• Wpusty,
• Roboty montażowe – rowy,
Roboty zieleniarskie:
• Odtworzenie trawników
Dodatkowe wymagania dla zadania:
1) W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych.
2) Zamawiający dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją.
3) Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny.
4) Przeprowadzenia niezbędnych badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego, w tym badań natężenia oświetlenia.
5) Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
6) Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół z przeglądu dostarczy Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do Zamawiającego.
Na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi Wykonawca, na własny koszt dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym Zamawiającego. Po jego zakończeniu Wykonawca niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu protokół z przeglądu.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.
3. CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4. Zamawiający nie przewiduje skorzystać z opcji.
5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, tj.: roboty montażowe kanalizacji deszczowej.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia, tj.: roboty montażowe kanalizacji deszczowej.
7. Informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w §5, §14 projektowanych postanowień umowy, stanowiącej CZĘŚĆ III SWZ.
8. Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
9. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności wskazane w art. 94 ust. 1 pkt 1 – 10 ustawy Pzp.
10. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
1) Realizacja zadania przez różnych wykonawców, według podziału na różne branże skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadania. Roboty w poszczególnych branżach wykonywane są jednocześnie i wzajemnie od siebie zależą,
co zapewnia spójność realizacji.
2) W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony,
co miałoby wpływ na zwiększenie kosztów inwestycji.
3) W przypadku występowania usterek zaistniałby problem ustalenia odpowiedzialności wykonawców za różne części zamówienia i jej egzekucji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1676695,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2997400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1676695,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – Budowlane ZETPRI-EKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590032840
7.3.3) Ulica: ul. Gliniana 20
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Tryb.
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1676695,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi w ul. Cegielskiego (12KD-D) na odcinku od drogi 13KD-D do skrzyżowania z drogą 3KD-L we Wrocławiu
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 400003T ul. Borek w Zagnańsku".
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzęcinie, gm. Krzęcin oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na działce nr 379/1 obręb Krzęcin do działek nr 106/3 - 106/16 obręb Krzęcin"
- Przebudowa drogi powiatowej 4713S - ul. Belna w Strzyżowicach
- "Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Krytno"
- Przebudowa przepompowni P-3 wraz z wymianą urządzeń technologicznych
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





