eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogówDostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum i Gospodarstwie Szkółkarskim w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Rogowie w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum i Gospodarstwie Szkółkarskim w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Rogowie w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Rogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_lzdrogow@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lzdrogow.sggw.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c3567fb-3735-4931-b731-4333386332d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna państwowj szkoły wyższej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum i Gospodarstwie Szkółkarskim w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Rogowie w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c3567fb-3735-4931-b731-4333386332d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062321/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum i Gospodarstwie Szkółkarskim w LZD w Rogowie w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB1/02/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 321749,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Dostawa alstroemerii - Arboretum.
Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek Alstroemerii zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 1 – Załącznik nr 2.1 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny o rozbudowanej kępie z widocznymi objawami rozpoczęcia wegetacji, sadzonki zimowane w chłodni.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem i nazwą odmianową. W przypadku niezgodności odmiany z etykietą zastrzegamy sobie prawo zwrotu towaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 3305,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Dostawa pnączy - Arboretum.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek pnączy zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 2 – Załącznik nr 2.2 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny rozgałęzione, minimum 3 pędy.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 15654,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Dostawa piwonii drzewiastych - Arboretum.
Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek piwonii drzewiastych zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 3 – Załącznik nr 2.3 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
· Rośliny z dobrze przerośniętą bryłą korzeniową i pąkami kwiatowymi.
· Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 8150,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4. Dostawa roślin wrzosowatych - Arboretum.
Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek roślin wrzosowatych zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i
Formularzu cenowym dla zadania 4 – Załącznik nr 2.4 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego
Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione, z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 30381,12 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5. Dostawa borówek - Arboretum.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek borówek zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 5 – Załącznik nr 2.5 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione, z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 4563,10 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6. Dostawa magnolii - Arboretum.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek magnolii zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 6 – Załącznik nr 2.6 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione (minimum 3 pędy), z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 19046,17 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7. Dostawa drzew i krzewów - Arboretum.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew i krzewów zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 7 – Załącznik nr 2.7 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione, z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 169019,65 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8. Dostawa bylin - Arboretum.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek bylin zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 8 – Załącznik nr 2.8 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety z nazwą rośliny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 41914,92 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9. Dostawa roślin balkonowych - Arboretum.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek roślin balkonowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 9 – Załącznik nr 2.9 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 16012,5 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 10. Drzewa i krzewy liściaste i iglaste – Gospodarstwo Szkółkarskie.
Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew i krzewów liściastych i iglastych zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 10 – Załącznik nr 2.10 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w Gospodarstwie Szkółkarskim Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Akademicka 20, 95-063 Rogów

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety z nazwą rośliny.
• Wszystkie rośliny ukorzenione, nie wykazujące oznak choroby ani wad genetycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 9922,7 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 11. Trawy – Gospodarstwo Szkółkarskie.
Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek traw zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 11 – Załącznik nr 2.11 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w Gospodarstwie Szkółkarskim Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Akademicka 20, 95-063 Rogów

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety z nazwą rośliny.
• Wszystkie rośliny ukorzenione, nie wykazujące oznak choroby ani wad genetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 2190 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 12. Rododendrony i azalie – Gospodarstwo Szkółkarskie.
Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek rododendronó w i azalii zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 12 – Załącznik nr 2.12 do SWZ, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w Gospodarstwie Szkółkarskim Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Akademicka 20, 95-063 Rogów

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety z nazwą rośliny.
• Wszystkie rośliny ukorzenione, nie wykazujące oznak choroby ani wad genetycznych.
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione (minimum 2 pędy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 1589,5 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2531,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2531,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2531,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clematis Źródło Dobrych Pnączy Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006921758

7.3.3) Ulica: Duchnicka 27

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2531,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12545,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12545,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12545,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clematis Źródło Dobrych Pnączy Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006921758

7.3.3) Ulica: Duchnicka 27

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12545,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-07

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22903,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22903,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22903,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Szkółkarskie Anna Ciepłucha -Kowalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320446596

7.3.3) Ulica: ul. Górna 50

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22903,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-07

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4254,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4254,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4254,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Szkółkarskie Anna Ciepłucha -Kowalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320446596

7.3.3) Ulica: ul. Górna 50

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4254,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-07

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14418 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14418 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14418 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych Hubert Bielicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017267974

7.3.3) Ulica: Nowe Olszyny 8

7.3.4) Miejscowość: Załuski

7.3.5) Kod pocztowy: 09-142

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14418 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-07

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168844,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168844,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168844,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych "Joanna i Bronisław Szmit" Bronisław Artur Szmit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130057203

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 18

7.3.4) Miejscowość: Pęchcin

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168844,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-07

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30770,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30770,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30770,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych "Joanna i Bronisław Szmit" Bronisław Artur Szmit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130057203

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 18

7.3.4) Miejscowość: Pęchcin

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30770,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-07

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15503,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15503,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15503,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIANT-POL POLSKA ANNA KWIECIEŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357425125

7.3.3) Ulica: Prandocin Wysiołek 3D

7.3.4) Miejscowość: Słomniki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-090

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15503,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-01

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10480,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10480,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10480,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych i Zalesieniowych Michał Bojanowski (Szkółka Drzew Bojanowski)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590703061

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 96

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10480,6 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-07

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.