eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › "Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. Dostaw produktów leczniczych".



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. Dostaw produktów leczniczych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zozsiemianowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. Dostaw produktów leczniczych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4932e37c-cc59-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056523/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa produktów leczniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146006/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 139808,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET nr 1 - Fibrynogen + Thrombinum
Lp. Produkt j.m. ilość
1 Fibrynogen +Thrombinum /gąbka p/krwotoczna/ 4,8 x 4,8 cm (+/- 10%) Szt 30
2 Fibrynogen +Thrombinum /gąbka p/krwotoczna/ 3,0 x 2,5 cm (+/- 10%) szt 15
3 Fibrynogen +Thrombinum /gąbka p/krwotoczna/ 9,5 x 4,8 cm (+/- 10%) szt 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 34894,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET nr 2 - Żel nawilżający do cewnikowania
1 Żel do jałowego cewnikowania w postaci harmonijkowego aplikatora w dwóch objętościach 6 - 8,5 ml , aplikator posiadający atraumatyczną końcówkę. Skład żelu: chlorheksydyna 0,05% i Lidokaina 2%, żel nie zawierający konserwantów i parabenów, wysoka gęstość i niskie ciśnienie wyrzutu, aplikator łatwy w użyciu możliwy do otwarcia i obsługi jedną ręką, pozwala na aspirację moczu, Przeznaczony do cewnikowania i intubacji, potwierdzone przez producenta. szt. 4000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 13089,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET nr 3 – Cefuroksym inj, Ceftriaxon inj , Cefotaksym inj, Cefazolinum
1 Cefuroksym inj 0,750 x 1 fiolka /konieczność wskazań dla noworodków od 1dnia.ż,niemowląt,dzieci i dorosłych. potwierdzona CHPL dołączona do oferty/ fiolek 800
2 Cefuroksym inj 1,5 x 1 fiolka fiolek 900
3 Ceftriaxon inj 1g x 1 fiolka op 2100
4 Cefotaksym inj dozylnie subst.sucha 1g x 1 fiolka op 6500
5 Cefazolinum 1g x 1 fiolek 5000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 78194,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET nr 4 - Proszek hemostatyczny / cewnik / aplikator
1 Polisacharydowy środek hemostatyczny w postaci białego proszku, złożony z cząsteczek zmodyfikowanego polimeru uzyskiwanego z oczyszczonej skrobi roślinnej. Charakteryzujący się dualnym mechanizmem działania: szybko wchłaniając wodę z krwi powoduje duże zagęszczenie płytek krwi, erytrocytów i białek koagulacyjnych, przyspieszając kaskadowy proces krzepnięcia oraz wytwarza żelową matrycę szczelnie przylegającą do miejsca krwawienia, tworząc mechaniczną barierę zapobiegającą krwawieniu. Zdolność absorpcyjna 1g produktu ok.60ml. Resorbowany w ciągu 48 godzin (rozkładany przez amylazę). Zawartość endotoksyn poniżej 2,15EU/produkt. Opakowanie zawierające 5x fiolkę z proszkiem 1g i ergonomiczny aplikator o długości min. 8 cm. op. 1
1 Polisacharydowy środek hemostatyczny w postaci białego proszku, złożony z cząsteczek zmodyfikowanego polimeru uzyskiwanego z oczyszczonej skrobi roślinnej. Charakteryzujący się dualnym mechanizmem działania: szybko wchłaniając wodę z krwi powoduje duże zagęszczenie płytek krwi, erytrocytów i białek koagulacyjnych, przyspieszając kaskadowy proces krzepnięcia oraz wytwarza żelową matrycę szczelnie przylegającą do miejsca krwawienia, tworząc mechaniczną barierę zapobiegającą krwawieniu. Zdolność absorpcyjna 1g produktu ok.60ml. Resorbowany w ciągu 48 godzin (rozkładany przez amylazę). Zawartość endotoksyn poniżej 2,15EU/produkt. Opakowanie zawierające 5x fiolkę z proszkiem 1g i ergonomiczny aplikator o długości min. 8 cm. op. 1
2 Polisacharydowy środek hemostatyczny w postaci białego proszku, złożony z cząsteczek zmodyfikowanego polimeru uzyskiwanego z oczyszczonej skrobi roślinnej. Charakteryzujący się dualnym mechanizmem działania: szybko wchłaniając wodę z krwi powoduje duże zagęszczenie płytek krwi, erytrocytów i białek koagulacyjnych, przyspieszając kaskadowy proces krzepnięcia oraz wytwarza żelową matrycę szczelnie przylegającą do miejsca krwawienia, tworząc mechaniczną barierę zapobiegającą krwawieniu. Zdolność absorpcyjna 1g produktu ok.60ml. Resorbowany w ciągu 48 godzin (rozkładany przez amylazę). Zawartość endotoksyn poniżej 2,15EU/produkt. Opakowanie zawierające 5x fiolkę z proszkiem 5g i ergonomiczny aplikator o długości min. 8 cm. op. 1
3 Cewnik do zabiegów laparoskopowych, długości min. 42 cm z otworem centralnym i obustronnie naciętym w kształcie litery U oraz klipsem zamykajacym światło x 5 szt/op. op. 1
4 Aplikator do krwawiących, trudno dostępnych miejsc, o długości 18 cm umożliwiający dotarcie w natrudniejsze miejsca ze względu na możliwość zginania wielokierunkowego. Atraumatyczna koncówka x 5 szt./op. op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 5205,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 – Płyny infuzyjny
Lp. Produkt j.m. ilość
1 Glucosum 10 %, butelka 500 ml szt. 3000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 8424,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45008,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47081,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45008,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRALA FARMACEUTYCZNA CEFARM S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 00 04 220

7.3.3) Ulica: UL. JANA KAZIMIERZA 16

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45008,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-30 do 2023-05-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836

7.3.3) Ulica: UL. CZĘSTOCHOWSKA 38/52

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-30 do 2023-05-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73290,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95072,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73290,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230

7.3.3) Ulica: UL. HUBSKA 44

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73290,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-30 do 2023-05-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8359,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9590,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8359,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. SPECJAŁ SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121

7.3.3) Ulica: ALEJA JANA PAWŁA II 80 LOK. 5

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 00-175

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8359,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-30 do 2023-05-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.