Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00121875/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie i utrzymanie cmentarza komunalnego we Wrześni wraz z zagospodarowaniem odpadów komunalnych pochodzących z terenu cmentarza komunalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie i utrzymanie cmentarza komunalnego we Wrześni wraz z zagospodarowaniem odpadów komunalnych pochodzących z terenu cmentarza komunalnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19ac88de-bc01-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 / 16 / WIK-RK/ 2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 417780,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza komunalnego, utrzymaniem zieleni, utrzymaniem obiektów budowlanych i uzbrojenia oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Kościuszki 20 we Wrześni zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r., poz. 2010 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2019 r., poz. 1396 ze zm.).
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym zamówieniem:
A) czynności porządkowe:
1) koszenie i utrzymywanie trawników
2) przycinanie i okrzesywanie żywopłotów, krzewów i drzew
3) wycinka drzew, karczowanie karpin wraz z wywozem
4) zrąbkowanie i utylizacja gałęzi
5) nasadzenie drzew zastępczych
6) wygrabianie liści z wolnych kwater
7) sprzątanie dróg – zamiatanie, likwidacja zastoisk wody, wyrównywanie ciągów utwardzonych i nieutwardzonych
8) dbanie i utrzymywanie punktów poboru wody
9) utrzymywanie w czystości wolnostojących toalet
10) utrzymywanie w czystości kaplicy, chłodni i pomieszczeń sąsiadujących (sala do przygotowywania zwłok do pochówku, przebieralni dla księży, toaleta)
11) dozór chłodni i urządzeń chłodniczych
12) całodobowy nadzór nad dostępem do chłodni
13) bieżące remonty urządzeń cmentarnych i wyposażenia
14) pielęgnacja Ossuarium, zbiorowej kwatery tzw. szpitalników
15) kontrola i przeglądy oświetlenia
16) czynności porządkowe np.: likwidacja, utylizacja porzuconych nagrobków, śmieci, likwidacja gniazd os, deratyzacja gryzoni, itp.)
17) konserwacja i drobne naprawy ogrodzenia. W zakres napraw wchodzi uzupełnienie siatki, wymiana uszkodzonych klamek i zawiasów, prostowanie uszkodzonych fragmentów ogrodzenia, napinanie siatki ogrodzeniowej, spawanie urwanych elementów.
B) czynności administracyjne:
1) ustalanie z organizatorami ceremonii pogrzebowej terminu pochówku, miejsca pochówku
2) ustalanie z firmami pogrzebowymi terminu i miejsca ekshumacji
3) prowadzenie ksiąg cmentarnych
4) wyznaczania miejsc grobowych firmom kamieniarskim i pogrzebowym
5) wystawianie przepustek za wjazd na teren cmentarza
6) prowadzenie bieżącej ewidencji pochówków i miejsc rezerwowych
7) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza udzielanie informacji dotyczących lokalizacji grobów i miejsc rezerwowych na podstawie zapisów w księgach cmentarnych
8) prowadzenie bieżącej ewidencji pochówków i miejsc rezerwowych
9) nadzorowanie prac firm usługowych (firmy pogrzebowe, zakłady kamieniarskie) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników oraz odstępów między nimi
C) czynności związane z rozbudową infrastruktury cmentarza:
1) projektowanie nowych kwater
2) wytyczanie i tworzenie nowych kwater grzebalnych
3) projektowanie i wytyczanie nowych ciągów komunikacyjnych
4) projektowanie rozbudowy infrastruktury technicznej (oświetlenie, wodociągi)
D) zagospodarowanie odpadów
1) udostępnienie pojemności kontenerów: 1,1m3, KP5, KP7 (otwarte i zamykane)
2) zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
3) Szacowana łączna ilość odpadów o kodzie 20 03 99 (odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach) do odebrania i zagospodarowania wynosi 150 Mg. Wykonawca udostępni następujące pojemności kontenerów: 1,1m3, KP5, KP7 (otwarte i zamykane), poszczególne ilości kontenerów Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest sporządzać karty przekazania odpadów komunalnych (KPOK), stosownie do art. 71a ust.1 ustawy o odpadach oraz zagospodarowywać je stosownie do art. 29a ust. 1 ustawy o odpadach oraz 9e ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
5) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów o ilości zebranych i przekazanych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451202,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451202,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451202,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7890001869
7.3.3) Ulica: UL. GEN. SIKORSKIEGO 38
7.3.4) Miejscowość: WRZEŚNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 62-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy Firma Handlowo Usługowa ALKOM Henryk Sienkiewicz, ul. Falista 6/1; 61-249 Poznań zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Kościuszki 20 we Wrześni – (ok. 31,2 %).
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451202,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
więcej: przetargi w Wrześni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.