Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00142242/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
- 2025/BZP 00156569/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00163776/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Gręboszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRĘBOSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gręboszów
1.5.2.) Miejscowość: Gręboszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-260
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@greboszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.greboszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10747121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Gręboszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f287015-6ff3-4771-8caa-73aaff6887ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016211/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cyberbezpieczny Samorząd , Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach programu FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZK.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia dla części 1 obejmuje dostawę, instalacje i konfiguracje: serwera aplikacyjnego (2 kpl), serwera NAS (1szt), firewall z UTM (2 kpl) wraz ze szkoleniem dla administratora , UPS ( 1 szt.), oprogramowania XDR (1 kpl), konfiguracji i wdrożenia oprogramowania i systemów poprawiających bezpieczeństwo informatyczne w GOPS w Gręboszowie oraz UG Gręboszów .Szczegółowy zakres zamówienia dla części 1 zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący - załącznik nr 11A do SWZ (zwany dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 224000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia dla części 2 obejmuje dostawę, instalację oraz konfigurację systemu backupu dla GOPS w Gręboszowie oraz UG Gręboszów która obejmuje zakup nowych licencji, zakup kopii rezerwowej w wersji chmurowej oraz wydłużenie obecnej licencji oprogramowania .Szczegółowy zakres zamówienia dla części 2 zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący - załącznik nr 11B do SWZ (zwany dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przygotował postępowanie z podziałem na 2 części zamówienia:
Część 1 Zamówienia : Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
Część 2 Zamówienia : Dostawa systemu backupu
W toku postępowania doszło do modyfikacji zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 oraz w opisie w załączniku nr.1 do formularza oferty dotyczącej zakresu części 2 zamówienia, gdzie dodano zapis : W ramach tego zadania należy wykonać instalacje ,konfiguracje oraz wdrożenie systemu backupu na wskazanych przez Zamawiającego urządzeniach w GOPS .
Jednocześnie w opublikowanej dokumentacji postępowania tj. Opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 znajdowały się zapisy które dublowały zapisy dla części 2 zamówienia, jak przykładowo:
„System kopii zapasowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej:- wdrożenie systemu backupów (instalacja maszyn wirtualnych, konfiguracja systemu backupów, przygotowanie planów uwzględniających wymagania”.
Jest to wada której nie można już usnąć ponieważ postępowanie zostało zakończone i została złożona oferta na 1 część zamówienia. Zawarcie umowy która obejmuje również zakres przynależny do drugiej części zamówienia jest również nielogiczny a może również niewykonalny . Trudno bowiem obarczyć wykonawcę części 1 zamówienia usługami wdrożeniowymi systemu backupu który dostarczy wykonawca części 2 zamówienia .
Mając powyższe na uwadze należy to postępowanie unieważnić.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przygotował postępowanie z podziałem na 2 części zamówienia:
Część 1 Zamówienia : Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
Część 2 Zamówienia : Dostawa systemu backupu
W toku postępowania doszło do modyfikacji zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 oraz w opisie w załączniku nr.1 do formularza oferty dotyczącej zakresu części 2 zamówienia, gdzie dodano zapis : W ramach tego zadania należy wykonać instalacje ,konfiguracje oraz wdrożenie systemu backupu na wskazanych przez Zamawiającego urządzeniach w GOPS .
Jednocześnie w opublikowanej dokumentacji postępowania tj. Opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 znajdowały się zapisy które dublowały zapisy dla części 2 zamówienia, jak przykładowo:
„System kopii zapasowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej:- wdrożenie systemu backupów (instalacja maszyn wirtualnych, konfiguracja systemu backupów, przygotowanie planów uwzględniających wymagania”.
Jest to wada której nie można już usnąć ponieważ postępowanie zostało zakończone i została złożona oferta na 1 część zamówienia. Zawarcie umowy która obejmuje również zakres przynależny do drugiej części zamówienia jest również nielogiczny a może również niewykonalny . Trudno bowiem obarczyć wykonawcę części 1 zamówienia usługami wdrożeniowymi systemu backupu który dostarczy wykonawca części 2 zamówienia .
Mając powyższe na uwadze należy to postępowanie unieważnić.
INNE PRZETARGI GRĘBOSZÓW
więcej: przetargi GRĘBOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni zawodowych w Wojewódzkiej Szkole Policealnej w ZCKZiU w Szczecinie - w podziale na części
- Cyberbezpieczny Urząd Miasta i Gminy Ostroróg
- Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego w ramach projektu pn. "Dobry start - dostępna edukacja przedszkolna w gminie Oborniki Śląskie" oraz "Edukacja dla przyszłości w gminie Oborniki Śląskie"
- Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Markowa
- Zakup i wdrożenie systemu do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych z Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.