eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GręboszówDostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Gręboszów



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Gręboszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRĘBOSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gręboszów

1.5.2.) Miejscowość: Gręboszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-260

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@greboszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.greboszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1074712

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Gręboszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f287015-6ff3-4771-8caa-73aaff6887ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016211/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Cyberbezpieczny Samorząd , Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach programu FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142242

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZK.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia dla części 1 obejmuje dostawę, instalacje i konfiguracje: serwera aplikacyjnego (2 kpl), serwera NAS (1szt), firewall z UTM (2 kpl) wraz ze szkoleniem dla administratora , UPS ( 1 szt.), oprogramowania XDR (1 kpl), konfiguracji i wdrożenia oprogramowania i systemów poprawiających bezpieczeństwo informatyczne w GOPS w Gręboszowie oraz UG Gręboszów .
Szczegółowy zakres zamówienia dla części 1 zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący - załącznik nr 11A do SWZ (zwany dalej OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 224000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia dla części 2 obejmuje dostawę, instalację oraz konfigurację systemu backupu dla GOPS w Gręboszowie oraz UG Gręboszów która obejmuje zakup nowych licencji, zakup kopii rezerwowej w wersji chmurowej oraz wydłużenie obecnej licencji oprogramowania .
Szczegółowy zakres zamówienia dla części 2 zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący - załącznik nr 11B do SWZ (zwany dalej OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przygotował postępowanie z podziałem na 2 części zamówienia:
Część 1 Zamówienia : Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
Część 2 Zamówienia : Dostawa systemu backupu
W toku postępowania doszło do modyfikacji zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 oraz w opisie w załączniku nr.1 do formularza oferty dotyczącej zakresu części 2 zamówienia, gdzie dodano zapis : W ramach tego zadania należy wykonać instalacje ,konfiguracje oraz wdrożenie systemu backupu na wskazanych przez Zamawiającego urządzeniach w GOPS .
Jednocześnie w opublikowanej dokumentacji postępowania tj. Opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 znajdowały się zapisy które dublowały zapisy dla części 2 zamówienia, jak przykładowo:
„System kopii zapasowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej:- wdrożenie systemu backupów (instalacja maszyn wirtualnych, konfiguracja systemu backupów, przygotowanie planów uwzględniających wymagania”.
Jest to wada której nie można już usnąć ponieważ postępowanie zostało zakończone i została złożona oferta na 1 część zamówienia. Zawarcie umowy która obejmuje również zakres przynależny do drugiej części zamówienia jest również nielogiczny a może również niewykonalny . Trudno bowiem obarczyć wykonawcę części 1 zamówienia usługami wdrożeniowymi systemu backupu który dostarczy wykonawca części 2 zamówienia .
Mając powyższe na uwadze należy to postępowanie unieważnić.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przygotował postępowanie z podziałem na 2 części zamówienia:
Część 1 Zamówienia : Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
Część 2 Zamówienia : Dostawa systemu backupu
W toku postępowania doszło do modyfikacji zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 oraz w opisie w załączniku nr.1 do formularza oferty dotyczącej zakresu części 2 zamówienia, gdzie dodano zapis : W ramach tego zadania należy wykonać instalacje ,konfiguracje oraz wdrożenie systemu backupu na wskazanych przez Zamawiającego urządzeniach w GOPS .
Jednocześnie w opublikowanej dokumentacji postępowania tj. Opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 znajdowały się zapisy które dublowały zapisy dla części 2 zamówienia, jak przykładowo:
„System kopii zapasowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej:- wdrożenie systemu backupów (instalacja maszyn wirtualnych, konfiguracja systemu backupów, przygotowanie planów uwzględniających wymagania”.
Jest to wada której nie można już usnąć ponieważ postępowanie zostało zakończone i została złożona oferta na 1 część zamówienia. Zawarcie umowy która obejmuje również zakres przynależny do drugiej części zamówienia jest również nielogiczny a może również niewykonalny . Trudno bowiem obarczyć wykonawcę części 1 zamówienia usługami wdrożeniowymi systemu backupu który dostarczy wykonawca części 2 zamówienia .
Mając powyższe na uwadze należy to postępowanie unieważnić.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.