Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie uzupełniających usług transportowych polegających na sukcesywnym transporcie drewna z lasu drogami leśnymi i publicznymi i załadunek na wagon
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/zamowienia-publiczne-zslp-siedlce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
infrastruktura leśna, spedycja drewna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie uzupełniających usług transportowych polegających na sukcesywnym transporcie drewna z lasu drogami leśnymi i publicznymi i załadunek na wagon2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b04d671-1ab3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003246/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Uzupełniające usługi transportowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; i (art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP). Udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki jest niezbędne ze względu konieczność wywozu drewna z lasu i załadunek na wagon w celu wysłania do odbiorców zgodnie z zawartymi umowami z Nadleśnictwami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MO.270.75.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12530,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport drewna z lasu na wagony, plac składnicy, załadunek z placu składnicy na wagon z leśnictw położonych na terenie Nadleśnictw Mińsk Mazowiecki, Siedlce, Garwolin, Celestynów, Międzyrzec . Zamówienie podstawowe objęte postępowaniem nr MO.270.18.2021. masa 700 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15411,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15411,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15411,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANZO Marek Nasiłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212108551
7.3.3) Ulica: Gen. Józefa Bema 33
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15411,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych i sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 19 W MIEJSCOWOŚCI WARSZAWA WESOŁA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
- Zakup rozbudowy funkcjonalności Elektronicznej Karty Znieczuleń systemu (EKZ)
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach.
- Remont nawierzchni drogi dla pieszych na ul. Bema w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





