Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00147111/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 3472419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@wilis.pg.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa8fb8e-fb49-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 16/WILiŚ/2021, CRZP 131/002/R/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59935,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach Centrum Civitroniki Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, na terenie kampusu zlokalizowanego w Gdańsku Wrzeszczu, przy ulicy Narutowicza 11/12 (działka nr 403, obręb 55).
2. Zakres prac obejmuje roboty związane z wykonaniem instalacji w dziewięciu pomieszczeniach. Pomieszczenia objęte remontem znajdują się w bloku „F” Gmachu Głównego i pełnią funkcję biurowo-administracyjną. Prace obejmują wyłącznie instalację wewnętrzną centralnego ogrzewania.
Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie nowej instalacji c.o., w dowiązaniu do istniejących instalacji w budynku:
1) demontaż przewodów,
2) demontaż grzejników,
3) wykonanie wpięcia w istniejącą instalację c.o.,
4) montaż rurociągów i armatury,
5) montaż grzejników,
6) wykonanie izolacji termicznej,
7) zabezpieczenie przejść przewodów przez istniejące przegrody budowlane pionowe i poziome,
8) prace odtworzeniowe budowlane,
9) regulacja działania instalacji,
10) badanie szczelności instalacji.
Nowe piony instalacji grzewczej prowadzone z kondygnacji piwnicznej do poziomu 400 należy pomalować na kolor zbliżony do koloru ścian. Dobór koloru należy uzgodnić z Zamawiającym.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w czynnym obiekcie, budynek na czas realizacji zamówienia nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Zamawiający dopuszcza wyłączenie z użytkowania nie więcej niż czterech pomieszczeń jednocześnie.
Roboty budowlane należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników budynku. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia budynku.
3. Roboty budowlane obejmujące przedmiot zamówienia oznaczają: pełen zakres robót budowlanych robót demontażowych i montażowych, prac odtworzeniowych związanych z wykonaniem centralnego ogrzewania określonych poniżej oraz w dokumentacji projektowej.
4. Szczegółowy zakres prac i technologia prac opisane są:
1) w dokumentacji projektowej
2) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
5. Dokumentacja projektowa i STWiORB, stanowiące załączniki do SWZ, określają i obejmują w całości przedmiot zamówienia, dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty.
Szczegółowe informacje w rozdz. V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty:Oferta nr 1 Wykonawcy Firma Usługowo-Handlowa Sanicom Marcin Olszewski, ul. Słoneczna 5,
83-330 Lniska; cena oferty: 109.800,00 zł.
Oferta nr 2 Wykonawcy KSS-GROUP Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 25/120, 80-180 Gdańsk; cena oferty: 81.537,89 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 73.720,37 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 7.09.2021r. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia o 36.079,63 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty t.j. do kwoty 109.800,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81537,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109800,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa i montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych w 3 pomieszczeniach Wydziału Farmacji Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa krzeseł i biurek dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUG TECHNICZNYCH - OT, NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ KPP W CHOJNICACH, TCZEWIE, BYTOWIE I SZTUMIE PRZEZ PODMIOTY ZEWNĘTRZNE
- Remont łazienek wraz z wymianą instalacji, wentylacji mechanicznej, części instalacji wod-kan i C.O. w budynku administracji
- Dostawa zestawów pomiarowych obejmujących systemy pomiarowe oraz komputery przenośne dla WIMiO PG w ram proj. "Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu ..." finans. z NCBiR, z podz. na 2 cz.
- Wykoszenie roślinności zielnej w rezerwacie przyrody "Mechowiska Sulęczyńskie" wraz z usunięciem i utylizacją biomasy.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Hyżne w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie otworu studziennego nr VII na terenie gminnego ujęcia wody na dz. 322/3 w miejscowości Skrzebowa wraz z podłączeniem do Stacji Uzdatniania Wody w Raszkowie ul. Jarocińska
- Przebudowa schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem przy głównym wejściu budynku ZST przy ul. Dworcowej
- Poprawa cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacji -Zakup i montaż agregatu prądotwórczego
- Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
- Remont budynku tzw. Parowozowni w kompleksie Zabytkowej Huty Żelaza w Chlewiskach wraz z elementami zagospodarowania terenu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.