Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104976/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAMÓWIENIA PODOBNEGO NR 1 DO ZAMÓWIENIAPODSTAWOWEGO PN. Przebudowa pas drogowego w ramach inwestycjipn. „Wygodna trasa rowerowa i chodnik na Szymanowskiego” –
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAMÓWIENIA PODOBNEGO NR 1 DO ZAMÓWIENIAPODSTAWOWEGO PN. Przebudowa pas drogowego w ramach inwestycjipn. „Wygodna trasa rowerowa i chodnik na Szymanowskiego” –2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d5cf703-af5a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102297/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1) Strony, w dniu 30.08.2021 r., zawarły umowę nr RU-175/PIM/21/KKo/2021-295 dot. zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa pas drogowego w ramach inwestycji pn. „Wygodna trasa rowerowa i chodnik na Szymanowskiego”;
2) Wykonawca został wybrany w trybie przetargu nieograniczonego, postępowanie nr PIM/06/21/ZP33/2021-295 - ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28/06/2020 r. pod nr 2021/BZP 00096698/01.
3) Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym oraz SIWZ możliwość udzielania Wykonawcy zamówienia w przedmiocie usług lub robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych;
4) Wartość zamówień podobnych uwzględniono w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego - wartość zamówienia podstawowego ustalono na kwotę 2 268 536,00 zł, w tym wartość zamówień podobnych ustalono na kwotę 756 178,67 zł, (50% wartości zamówienia podstawowego);
dalszy ciąg uzasadnienia w rubryce informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/03/22/ZP19/2021-295
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia podobnego obejmuje wykonanie robót w zakresie określonym załączonym przedmiarem robót, obejmujących w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe,
2) prace związane z nawierzchnią,
3) oznakowanie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324831,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324831,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324831,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PJL Sp. z o.o. Sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PJM Nadzór i Realizacja Robót Budowlanych Paweł Mróz, BUDNET Waldemar Illmann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831795520
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 41/44
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-896
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324831,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-27INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Okoneckiej w Poznaniu
- Dostawa artykułów spożywczych - sypkich, przetworów i przypraw
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych: ul. Reymonta, ul. Ogrodowa, ul. Konarskiego, oraz ul. Królowej Jadwigi w Chojnowie
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Modernizacja drogi powiatowej 4700S - ul. Jana III Sobieskiego w Wojkowicach - etap II. Inwestycja dofinansowana ...
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 4304E, 4346E, 4313E.
- Przebudowa zbiornika retencyjnego wód opadowych na dz. 141/11 przy ul. Warszawskiej w Stawigudzie
- Wymiana nawierzchni placu rekreacyjnego wraz z dojściami przy Warsztacie Terapii Zajęciowej w Mechowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.