eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrohiczynZrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Drohiczyn (cz.1 i 2)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Drohiczyn (cz.1 i 2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drohiczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@drohiczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d82b5d52-ddcf-4970-bf26-8495a4c46c4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Drohiczyn (cz.1 i 2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d82b5d52-ddcf-4970-bf26-8495a4c46c4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy – program odbudowy i zwiększania odporności sektora rolno-spożywczego i obszarów wiejskich ze środków KPO

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118036

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Drohiczyn
Część 1 obejmuje:
• Modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków (działka nr geodezyjny 547/2) wraz z systemem sterowania, wymianą urządzeń i orurowaniem, z wykorzystaniem istniejących kubatur oraz nowo projektowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji technicznej będącej do wglądu w u Inwestora
Zakres zamówienia obejmuje :
Wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:
• badania geodezyjne,
• wykonanie badań geologicznych,
• uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, opinii dla przedmiotowej inwestycji,
• projekty budowlane (4 egz.) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
• projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (4 egz.),
• inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.),

Dodatkowo:
• Wykonanie robót modernizacyjnych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową,
• Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów wody i ścieków,
• Uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie w przypadku, gdy jest wymagane prawem,
• Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektów,
• Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni,
• Wykonanie instrukcji eksploatacji oraz zamontowanych na niej urządzeń,
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
• Nadzór autorski projektanta,
• Rozliczenie inwestycji,
• Serwisowanie urządzeń i instalacji do końca Okresu Gwarancji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3172000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Putkowice Nadolne wraz z wykonaniem dokumentacji oraz sieci sanitarnej i sieci wodociągowej w Drohiczynie
Część 2 podzielona jest na 2 zadania:
Zadanie 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej między ulicami M. Konopnickiej i Olimpijską w Drohiczynie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Putkowice Nadolne w gm. Drohiczyn.
Zadanie obejmuje:
• Budowę sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Putkowice Nadolne w gm. Drohiczyn w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres zamówienia obejmuje sporządzenie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia i uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego Decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach, uzyskania niezbędnych zezwoleń zarządców i właścicieli terenu objętego zakresem inwestycji, wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej: branża sanitarna, elektryczna i drogowa, uzyskanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego wszystkich decyzji, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia, wymaganych obowiązującymi przepisami w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zakres zadania obejmuje również odtworzenia nawierzchni dróg po zakończonych robotach związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej, wykonania pozostałych prac głównych i towarzyszących
• Budowę sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej między ulicami M. Konopnickiej i Olimpijską w Drohiczynie zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę i dokonanym zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę. Zakres zadania obejmuje również odtworzenia nawierzchni dróg po zakończonych robotach związanych z budową sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, wykonania pozostałych prac głównych i towarzyszących,
Zadanie 2 Przebudowa sieci wodociągowej w ulicach Warszawskiej, Kraszewskiego i Sienkiewicza w Drohiczynie.
Zadanie obejmuje przebudowę sieci wodociągowej w ulicach Warszawskiej Kraszewskiego i Sienkiewicza w m. Drohiczyn w systemie zaprojektuj i wybuduj, metodami bezwykopowymi jak kraking i przewiert sterowany. W ramach zadania należy wykonać dokumentację projektową przebudowy sieci wodociągowej wraz z dokonaniem zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę do właściwego organu architektoniczno- budowlanego, uzyskanie stosownych uzgodnień i pozwoleń wymaganych obowiązującymi przepisami, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zakres zadania obejmuje również odtworzenia nawierzchni dróg po zakończonych robotach związanych z budową sieci wodociągowej, wykonania pozostałych prac głównych i towarzyszących.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dołączona dokumentacja

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 4056924,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3423582,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3423582,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nikot Nikołajuk Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421003263

7.3.3) Ulica: Al. 1000 lecia Państwa Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-111

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3423582,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2700000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4526400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4526400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spóek Wodnych w Siemiatyczach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5440001791

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 35

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4526400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.