eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryBudowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną
infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272157009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Towarowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@mtbstg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1055145

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną
infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e9837cc-16ed-4321-8c4f-3384e756966b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020866/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami , przyłączami oraz zagospodarowaniem ternu w Miasteczku Śląskim przy ulicy Białego ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095173

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/2025/MTBS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa jednego budynku mieszkalnego
wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego. Zakres inwestycji został oznaczony na projekcie zagospodarowania terenu jako ETAP 1. Budynek objęty przedmiotowym postępowaniem zlokalizowany jest w północnej części działki nr 1924/42 w Miasteczku Śląskim u zbiegu ulic Białego i Pindora. Działka jest niezabudowana. Budynek będzie służył zaspokojeniu potrzeb mieszkaniowych oraz w części podziemnej jako garaże dla samochodów osobowych oraz pomieszczenia gospodarcze.
Charakterystyka budynku:
- 15 mieszkań,
- 5 stanowisk w garażu podziemnym,
- 15 pomieszczeń gospodarczych,
- pomieszczenia techniczne
- 1 winda
- kubatura 3.752 m3,
- ilość kondygnacji nadziemnych – 3 w układzie półpodestowym,
- ilość kondygnacji podziemnych -1,
Budynek należy wyposażyć w liczniki wody oraz ciepła (ciepłomierze ultradźwiękowe) ze zdalnym odczytem. Zamontowane liczniki winny być kompatybilne z systemem do odczytu liczników, który jest w posiadaniu Zamawiającego, w taki sposób, aby Zamawiający, bez dodatkowych kosztów mógł samodzielnie odczytać stany liczników. Zamawiający posiada system zdalnego odczytu firmy DIEHL METERING Sp. z o. o.
2. W ramach Inwestycji, wykonawca zobowiązany jest również do:
1) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, od dnia zawarcia niniejszej Umowy aż do dnia zakończenia realizacji Inwestycji, potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru końcowego. Polisa winna być zawarta zgodnie z wytycznymi w zakresie polisy OC, które stanowią załącznik nr 13 do SWZ,
2) prawidłowej organizacji i zagospodarowania terenu budowy i zaplecza drogą dojazdową, technologiczną na teren budowy w taki sposób, aby komunikacja nie odbywała się po istniejącej drodze. Dojazd na teren budowy winien odbywać się po działce numer 1924/42,
3) sporządzenie i przekazania Zamawiającemu pomiarów powykonawczych budynku oraz powierzchni zagospodarowania terenu, które uwzględniają pomiary wszystkich pomieszczeń zrealizowanych w ramach Inwestycji, zawierającej wszystkie elementy wyposażenia i wykończenia lokali oraz zastosowanych materiałów i stanów poszczególnych liczników (w wersji papierowej oraz elektronicznej). Pomiary wskazywać winny powierzchnię użytkową zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych oraz winny być poświadczone przez Kierownika Budowy,
4) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji zawierającej współczynniki korekcyjne LAF redukcji usytuowania lokali rozliczeniowych w bryle budynku, zgodnie z Ustawą Prawo Energetyczne,
5) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu świadectw charakterystyki energetycznej dla każdego lokalu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2022 r. poz. 2206 wraz z późn. zm.),
6) zaktualizowania i przekazania Zamawiającemu karty mieszkań (które stanowią część dokumentacji wykonawczej), o wymiary powykonawcze wraz z naniesieniem wszystkich zmian powstałych w toku Inwestycji,
7) co najmniej raz w roku zorganizowania na własny koszt w uzgodnieniu z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych budynku i urządzeń zamontowanych w ramach Inwestycji (w tym przeglądy wentylacji mechanicznej, instalacji p.poż,) – w całym okresie gwarancji i rękojmi za wady,
8) zorganizowania na własny koszt w uzgodnieniu z Zamawiającym przeglądów konserwacyjnych dźwigu osobowego, w terminach określonych w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018 poz. 2176 z późn. zm.) – w całym okresie gwarancji i rękojmi za wady,
9) zorganizowania na własny koszt w uzgodnieniu z Zamawiającym badań okresowych i doraźnych kontrolnych, w terminach określonych w
Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018 poz. 2176 z późn. zm.)
– w całym okresie gwarancji i rękojmi za wady. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik nr 11 do SWZ - Dokumentacja przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7835967,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9724238,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7835967,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Modern-Bud Strugała Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741966589

7.3.3) Ulica: Oleska 406

7.3.4) Miejscowość: Starokrzepice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-161

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7835967,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.