Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00121530/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
 - 2023/BZP 00132951/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Dzierżawa przez okres 24 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.polatom.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/polatom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowa i prace badawczo rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa przez okres 24 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a7c2d9-b99e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 04/P/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i udostępnienie – na zasadzie dzierżawy - Zamawiającemu na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy Centralnego Systemu Wydruku (zwanego dalej  „CSW”), umożliwiającego wykonywanie wydruków, kopiowanie oraz skanowanie dokumentów. 
Realizacja usługi będzie odbywała się poprzez  wynajem:
a)  	urządzeń wielofunkcyjnych (określanych dalej jako „MFP”); 
b) 	urządzeń drukujących (określanych dalej jako „SFP”); 
 Przedłużenie wsparcia na oprogramowanie posiadane przez Zamawiającego
a) 	oprogramowania do realizacji wydruku podążającego o określonych funkcjonalnościach;
b) 	oprogramowania OCR (od ang. optical character recognition) do optycznego rozpoznawania znaków z postaci graficznej o określonych funkcjonalnościach;
c) 	oprogramowania do zdalnej diagnostyki urządzeń i gromadzenia liczników głównych o określonych funkcjonalnościach;
- rozliczanie i możliwość raportowania wg określonych zasad;
- zapewnienie ciągłości korzystania z urządzeń i oprogramowania zgodnie z określonymi wymaganiami obsługi serwisowej. 
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a)	dostarczenie, rozmieszczenie, instalację i uruchomienie urządzeń CSW we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach;
b)	skonfigurowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
c)	zapewnienie pełnej obsługi serwisowej dzierżawionych urządzeń i wdrożonego CSW (przeglądy, konserwacja, czyszczenie obudów urządzeń itp.);
d)	utrzymanie sprzętu i oprogramowania w ciągłości eksploatacyjnej i sprawności technicznej wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi (m.in. tonerami) i częściami zamiennymi;
e)	zapewnianie Zamawiającemu ciągłości działania i korzystania z SCW w okresie trwania umowy;
f)	zapewnienie stałej, niezawodnej pracy i sprawności dostarczonych Urządzeń;
g)	zapewnienie wysokiej jakości: wydruków według ustalonego wzorca, kopii i skanów
h)	przeprowadzenie szkolenia w zakresie działania i obsługi administracyjnej użytkowników CSW.
Wymagane, szczegółowe warunki techniczne urządzeń określono w Załączniku A.
Przewidywane, miesięczne ilości wykonywanych kopii i wydruków A4 łącznie na wszystkich urządzeniach zostały określone w Załączniku nr A do SWZ; rdz I pkt 2 ppkt 2.1.
Wymaganą liczbę urządzeń określono w Załączniku nr A do SWZ; rdz I pkt 2 ppkt 2.2.
Szczegółowe wymagania  specyfikację techniczną oraz opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań dotyczących jego wykonywania zawiera Załącznik A do SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220750,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220750,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220750,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417
7.3.3) Ulica: ENERGETYCZNA 15
7.3.4) Miejscowość: KOWALE
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220750,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych wraz z pracami towarzyszącymi w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
 - Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków ZUOP
 - Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy skrzyń tekturowych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
 - Odnowienie wsparcia na oprogramowanie do zdalnego dostępu na okres 3 lat
 - Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych sprzętu medycznego i sprzętu niemedycznego mającego zastosowanie w medycynie znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
 - Zakup i sukcesywne dostawy produktów leczniczych
 
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





